user304

Portage, MI

#1 May 9, 2013
What you know about him?
taker304

Charleston, WV

#2 May 10, 2013
He's a nice guy. Was a great running-back f-ball star in jr. high & high school.
user304

Portage, MI

#3 May 10, 2013
taker304 wrote:
He's a nice guy. Was a great running-back f-ball star in jr. high & high school.
Yeah I heard that too. We have a few mutual friends but, didn't know him personally haven't heard anything bad about him sounds like a good guy
I know

Martinsburg, WV

#4 May 10, 2013
Thought he went to jail for drugs.
taker304

Charleston, WV

#5 May 10, 2013
I know wrote:
Thought he went to jail for drugs.
May have..it's been 10 years since he was in high school
Friend of BlkBarbie69

United States

#6 May 10, 2013
U ever heard of google?
Hmmmmm

Athens, OH

#7 May 11, 2013
Friend of BlkBarbie69 wrote:
U ever heard of google?
Have you ever heard of mind your own business?
Friend of BlkBarbie69

United States

#8 May 11, 2013
Hmmmmm wrote:
<quoted text>Have you ever heard of mind your own business?
You must be an idiot!
It became my business when the question was posted on TOPIX.
1 post removed
Friend of BlkBarbie69

Statts Mills, WV

#10 Jul 13, 2014
Friend of BlkBarbie69 wrote:
<quoted text>
You must be an idiot!
It became my business when the question was posted on TOPIX.
Just heart that the PO PO is looking for him again!
bob

Charleston, WV

#11 Jul 13, 2014
Friend of BlkBarbie69 wrote:
<quoted text>You must be an idiot!
It became my business when the question was posted on TOPIX.
By you lol
304 Res.

Virginia Beach, VA

#12 Jul 14, 2014
He sells pounds of weed. Lives on beech ave on west side
ashw304

Portage, MI

#13 Jul 15, 2014
Mind ya business u jus like 1 of these bitches mind ya own business! Leeave my cuz ALONE! His a good person! Regardless of what y'all think. Resident
brad bailey

Charleston, WV

#14 Jul 24, 2014
[QUOTE who="304 Res. "]He sells pounds of weed. Lives on beech ave on west side[/QUOTE]
How the heck you kno that buddy.How can i see who this asshole is so i can sue you for trying to destroy his character.i understand freedom of speech but it has to be some llimit you can go with it..I will make sure i try and get your real name so he can take you to court over some bullshit that as no truth to it
westgal

Burlington, NC

#15 Jul 24, 2014
he is fine as hell tho, where he at?
Ikrlol

Charleston, WV

#16 Nov 15, 2016
westgal wrote:
he is fine as hell tho, where he at?
Man you ain't lying ! Lol love me some Tez!!
JT

Charleston, WV

#17 Nov 15, 2016
brad bailey wrote:
[QUOTE who="304 Res. "]He sells pounds of weed. Lives on beech ave on west side"

How the heck you kno that buddy.How can i see who this asshole is so i can sue you for trying to destroy his character.i understand freedom of speech but it has to be some llimit you can go with it..I will make sure i try and get your real name so he can take you to court over some bullshit that as no truth to it
Good luck with that pal. HE has to hire an attorney or get the law involved to obtain a court order. But if he's selling ANYTHING, it's not slander.

TOPIX TERMS OF SERVICE
Topix is a forum to discover and discuss what you want about the people, places and things that matter to you.
We provide news and discussion forums for every city and town in the United States as well as hundreds of thousands of other topics.
We encourage the free exchange of views and opinions. Try to be interesting. It would be easier on all of us if you were polite. IF IT UPSETS YOU THAT THE FREE EXPRESSION OF IDEAS IS OFTEN HEATED AND OFFENSIVE, PLEASE DON'T USE TOPIX.
Topix cooperates with legitimate law enforcement, school officials requests & DMCA Complaints and we respect your privacy.
Honestly

Columbus, OH

#18 Nov 17, 2016
As an aside, his old team GW is going to get pounded by Martinsburg this Saturday.
Seriously

Hurricane, WV

#19 Jan 15, 2017
Right now on channel 17 they are broadcasting one of his games against nitro from 9-7-01. Former Secretary of State Natalie Tennant is one of the commentators. GW up 21-12 at the half.
Seriously

Hurricane, WV

#20 Jan 15, 2017
GW ended up rolling, 65-22. Lacy was like a short, stocky bowling ball out there, hard to bring down. GW did a weird thing on every kickoff, they would all run up to the ball, then turn around run back then turn around and come back and kick it, seemed kinda stupid.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Charleston Discussions

Title Updated Last By Comments
Trailor park Trump 15 min JFK Trump 2
Bad apple Shawn Williams kkk cop in jail 48 min Guru 2
Mike Nelson 51 min Tracy 37
Muslim group opening office in WV 1 hr Liberal feelings 1
LyingTRUMP 1 hr mother of all bombs 44
Toby Keith Is Trumps Bitch Boy 2 hr Brown eye 5
WV Supreme Court Are A bunch Of Corrupt Crooks 2 hr Echo 2

Charleston Jobs

More from around the web

Personal Finance

Charleston Mortgages