First Prev
of 3
Next Last
damn

Bethesda, MD

#45 Jul 29, 2012
Josh seriously, eat a bullet before someone force feeds you one. its coming. you run around with pill head chicks cause they are easy but what you dont realize is that some of them may have husbands or boyfriends that are gonna f@ck u up. your what 4 foot 2 and 120 lbs. you will get yours one day soon. you could just eat a bottle of pills that way your mom could atleast have an open casket.
lol

Logan, WV

#46 Jul 29, 2012
hey Damn why dont you put your real name on here and quit being a chicken shit. If you are going to make that kind of remark about someone be man enough to tell who you are. And buy the way if your that bad why dont you just say something to josh, im sure he would give you everything you want.
No need

United States

#47 Jul 29, 2012
lol wrote:
hey Damn why dont you put your real name on here and quit being a chicken shit. If you are going to make that kind of remark about someone be man enough to tell who you are. And buy the way if your that bad why dont you just say something to josh, im sure he would give you everything you want.
. No need to. He knows who this is. No need to upset innocents like Rhonda and joshes mom
OMG

Seth, WV

#48 Jul 29, 2012
damn wrote:
Josh seriously, eat a bullet before someone force feeds you one. its coming. you run around with pill head chicks cause they are easy but what you dont realize is that some of them may have husbands or boyfriends that are gonna f@ck u up. your what 4 foot 2 and 120 lbs. you will get yours one day soon. you could just eat a bottle of pills that way your mom could atleast have an open casket.
No need to say stuff such as that think about what remark you just made no one deserves that not if your worst enemy that is heartless bible says -- overcome evil with good-- my gosh I would be afraid to comment the way you did- something bad could happen to you--- u best pray! that is cold hearted..
OMG

Seth, WV

#49 Jul 29, 2012
this is to damn: I have known rhonda and josh long before the two got together. and they seem happy if everyone would just let them be.. both look very good josh looks healthier, and both are doing stuff together (normal stuff) an they both needed that in their lives.. out to eat, ball feild, ride around, visiting others, aracoma story, they are together and fine--- I hope they just laugh this crap on her off.. because gossip can stir up lots of trouble.. let them be happy! they dont care what your doing, they are not threating you?
damn

United States

#50 Jul 30, 2012
OMG wrote:
this is to damn: I have known rhonda and josh long before the two got together. and they seem happy if everyone would just let them be.. both look very good josh looks healthier, and both are doing stuff together (normal stuff) an they both needed that in their lives.. out to eat, ball feild, ride around, visiting others, aracoma story, they are together and fine--- I hope they just laugh this crap on her off.. because gossip can stir up lots of trouble.. let them be happy! they dont care what your doing, they are not threating you?
. In the past josh wouldn't let shit be. He has done his best to bring people down. You are right about the eat a bullet comment. This will be my last post. You better stay with rhonda josh. Forget your past it will get you killed.
Rhonda Richards

Logan, WV

#51 Jul 30, 2012
How does one let their past go when people like you "damn" won't let go? Does your grudge keep you up at night or just haunt you through out the day?I have no problem with putting my name on here unlike you and many others. This is a forum for chickens and people that hide behind fake names. I hope this is your last post along with many others!!We do not want any trouble we just want to live our lives together and raise our kids and if you know me at all I have two children as does Josh and I do not appreciate your comments and many others on here because our children are the innocent ones. I am sure with this post there will be many of you chickens that will reply but don't hold your brathe because this is the one and only post I will make on here, regardless of what many may say about me I am not chicken,I have a job and responsibilities and that comes first.
Travis Pridemore

Walton, WV

#52 Jul 30, 2012
atta girl....
Amanda craddock

Prestonsburg, KY

#53 Jul 30, 2012
I never get on topix but I did tonight to see about football season. My husband grew up with Rhonda and josh he was best friends with Rhonda's brother billy and he watched josh grow up. I went to school with josh and I to have known josh all my life and all I have to say is I am proud of you josh I am so glad you are doing good. I myself have had so many bad things said about me and most of them I done but I have been clean for 8 years now so I know without a doubt people change so I am so happy that you are married and clean. You and Rhonda are in our prayers
we know who u are

Charleston, WV

#54 Jul 31, 2012
damn wrote:
<quoted text>. In the past josh wouldn't let shit be. He has done his best to bring people down. You are right about the eat a bullet comment. This will be my last post. You better stay with rhonda josh. Forget your past it will get you killed.
what's wrong Newton you sound like your worried that Josh is Going to take Brandi back away from you. Trust me though I talk to Josh all the time and he is happy and loves Rhonda. Why would he down grade? Matter of fact he told me that he should thank you. You know its just a matter of time though she cheated on Josh with the likes of you so what do you think she going to do to you. Good luck. But you better leave Josh alone because he has a temper and well I heard that you already know about it so I would stop this post.
IRS I am Real Shocked

Columbia, SC

#55 Aug 5, 2012
Rhonda Richards wrote:
How does one let their past go when people like you "damn" won't let go? Does your grudge keep you up at night or just haunt you through out the day?I have no problem with putting my name on here unlike you and many others. This is a forum for chickens and people that hide behind fake names. I hope this is your last post along with many others!!We do not want any trouble we just want to live our lives together and raise our kids and if you know me at all I have two children as does Josh and I do not appreciate your comments and many others on here because our children are the innocent ones. I am sure with this post there will be many of you chickens that will reply but don't hold your brathe because this is the one and only post I will make on here, regardless of what many may say about me I am not chicken,I have a job and responsibilities and that comes first.


Actually everything going on is caused from lack of education, lack of morals and drugs. And it is rampant in Chapmanville. Parents should be concerned who is overseeing their children in extra curriculum activities.
Why bother

Novi, MI

#56 Aug 6, 2012
yea right wrote:
I happen to know for a fact that Josh Farley is not a "Good Dad" he is close to the worst parent that I know. That little girl of his never gets to see him, cause I guess he thinks that running up and down the road is more important than sharing time with that precious little girl.But its for the best he does not see her.She is better off without him.I feel bad for that little boy he has more than anybody cause he has to sit there and deal with that deadbeat.. Get a job Josh and grow up for your kids sake.Be a man Josh there might be a coal mine left out there that might hire you, but i doubt it you have been fired from all of them in the state just about it..u should be ashamed.. You was raised better than that..
leave the kids out of it , they r innocent in all of this
Why bother

Novi, MI

#57 Aug 6, 2012
]She has ran the girls softball and basketball leagues In the ground along with Travis Pridemore. They could care less about those kids, they just love the attentIon they get. They run good athletes off to Logan or Madison. I just hope she doesn't get the coaching position at CRHS, someone said that if she does Travis wil be the assistant coach. I love her dad he's agreat coach but she's far from it. Nobody wants to play for her. If I thought I was the reason kids quit or left I would step down . She's to worried about Josh and partying to care about those leagues, and Travis walks around those little girls cussing and shirtless and was on house arrest for drugs and beating the crap out of his ex and in most leagues he wouldn't be allowed to be a coach or around these kids. She's involved with these leagues for the wrong reasons.
IRS I am Real Shocked

Columbia, SC

#58 Aug 6, 2012
Why bother wrote:
]She has ran the girls softball and basketball leagues In the ground along with Travis Pridemore. They could care less about those kids, they just love the attentIon they get. They run good athletes off to Logan or Madison. I just hope she doesn't get the coaching position at CRHS, someone said that if she does Travis wil be the assistant coach. I love her dad he's agreat coach but she's far from it. Nobody wants to play for her. If I thought I was the reason kids quit or left I would step down . She's to worried about Josh and partying to care about those leagues, and Travis walks around those little girls cussing and shirtless and was on house arrest for drugs and beating the crap out of his ex and in most leagues he wouldn't be allowed to be a coach or around these kids. She's involved with these leagues for the wrong reasons.
That's the parent's fault for allowing their children to play for adults that should not be coaching. People in Chapmanville need to stop exposing their children to drug dealers, alcoholics, and no morality even if "they are friends or family" and demand that "volunteers" be of good moral character and set a good example for the children. Don't you ever wonder "what's in it for them".
Travis Pridemore

Walton, WV

#59 Aug 6, 2012
I lost my shirts in the divorce...haven't had one since....surely you've seen me out, did I have a shirt on?...hehe
Travis Pridemore

Walton, WV

#60 Aug 6, 2012
...and while I'm thinkin' about it, that assis. coachin' job's pay bettr be on par or above what the league has paid me...for the past 6 years...hehe
Rhonda Richards

Logan, WV

#61 Aug 6, 2012
"Ol McDonald had a farm..with a chic, chic here and chic chic there..here a chic there a chic..ol McDonald had a farm"
Sunny

Charleston, WV

#62 Aug 26, 2012
When did this happen? I thought him & Rhonda where doing good. And they where going to get married. She is very good to Josh's lil boy. And btw, have U saw Rhonda recently? She looks great!
friend

Seth, WV

#63 Aug 31, 2012
Damita Swims wrote:
First of all, I think anyone who writes anything about somebody and not have the balls to say who they are are just cowards. If you have something to say, say who you are when you say it. Josh Farley is a good guy, you couldnt ask for a better friend, and he is a good dad. Haters just gonna keep hatin, no matter what you do. But I know Josh, he's one of my best friends and there is nothing bad that I could say about him.
yeh we all know how well you u know him
humm

Barboursville, WV

#64 Sep 3, 2012
who cares

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Chapmanville Discussions

Title Updated Last By Comments
the music thread (Jan '12) 3 hr Musikologist 68
DROP A Word AND ADD a word (Jan '10) 4 hr Princess Hey 14,490
The New Grade School 8 hr Wondering 2
4 Letter WORD Game (Feb '10) 10 hr Blue Bird 4,257
One Word Game (Feb '10) 15 hr Blue Bird 13,049
drop a word/add a word (Jan '10) 15 hr Blue Bird 15,689
Jealous daughter-in-laws (Apr '13) Sun Sandra 108

Chapmanville Jobs

Personal Finance

Chapmanville Mortgages