Review: Financial Plus Investment
Serpico

Los Angeles, CA

#2950 Dec 26, 2013
What happen to my job...
Serpico

Los Angeles, CA

#2955 Dec 29, 2013
You never get away mike uribe.
Never 200%. You will be nurses
Serpico

Los Angeles, CA

#2959 Dec 31, 2013
Jose solis today admitted that Marcus
Nelly. Were trying to have me killed. With mike uribe...... And nothing being done!!!!!

To detectives
Serpico

Los Angeles, CA

#2961 Jan 2, 2014
My mom says she not the only one you put a machine gun to her head ......
You pay nora for life..........
Serpico

Los Angeles, CA

#2962 Jan 2, 2014
Nora we got inside your facebook befriended family from Texas ------ And we are working it hard for years
Rangel

Long Beach, CA

#2964 Jan 4, 2014
Mejor no te voy a ayudar a salir de allí quédate con todo tu dinero no me interesa tener tratos contigo. Tienes una muy mala vibra que no me gusta para nada y hasta aquí llagamos no quiero tener nada que ver contigo.
Rangel

Long Beach, CA

#2965 Jan 5, 2014
Yo puedo hacer mucho más dinero sencillamente sin ti y con la conciencia y el espíritu tranquilo. No sé qué fue lo que te paso exactamente pero está bien salado y contagias a los demás que te rodean o ayudan. Mejor cada quien por su lado no te quiero volver en mi vida a ver o saber de ti.
Serpico

Los Angeles, CA

#2966 Jan 11, 2014
Rangel wrote:
Yo puedo hacer mucho más dinero sencillamente sin ti y con la conciencia y el espíritu tranquilo. No sé qué fue lo que te paso exactamente pero está bien salado y contagias a los demás que te rodean o ayudan. Mejor cada quien por su lado no te quiero volver en mi vida a ver o saber de ti.
no se precupe. Ya matamos a dos personas connectors con ngi group en Baja California -vana pagar por --
Rangel

Long Beach, CA

#2967 Jan 11, 2014
Te voy a dar un consejo de cuates tienes que hacer mucho ruido para que salgas de allí. Primeramente contratar a un abogado que apele la decisión de la sentencia que te hicieron inicialmente de 22 años. Tú firmaste un acuerdo de hacer 15 años por todos los años que estaban en riesgo de darte injustamente que te asusto el Distric Attorney. A base de ese acuerdo te declaraste culpable de cosas que ni siquiera hiciste y lo que vino después fue una telaraña para hundirte. La corte y el juez violaron tus derechos, te discriminaron si a asesinos los dejan salir de la cárcel cuando la corte comete una injusticia o error de protocolo. Tu no fuiste acusado de un delito violento! Demanda a la corte págale a gente alguien que proteste que se haga ruido que lleguen las noticias si quieres salir. Para el peor de los casos 15 años que cumplas allí el acuerdo que firmaste o salir por completo por los daños causados que te ocasiono la corte. Me refiero a que no es igual aceptar 15 años a 22 o más años inesperadamente estoy seguro que eso te causo daños cerebrales injustificados que tiene que ser recompensados. Agarra a un abogado que tenga miedo de quien le está pagando no más de $50,000.$25,000 por adelantado y $25,000 el día de la corte para que le eche ganas porque si le pagas todo se lo va a gastar y después va a llegar desganado a la corte. Ofrécele un millón de dolores si logra sácate de allí. Yo estudie criminal justice en el colegio y conozco a mucha gente del gobierno y los trucos que hacen pero también sé como agarrarlos de los huevos cuando se quieren pasar de listos. Cualquier sentencia fuera del acuerdo que firmaste de los 15 años de cárcel “NO ES VALIDO” es solo una telaraña invisible. Te acabo de hacer una limpia espiritual los fantasmas de la corte que te atormentaban ya no pueden hacerte nada.Échale ganas no permitas que te ensucien limpia tu nombre ahora que ya se calmo la cosa usa los medios de comunicación para ayudarte o amenaza la corte con hacer eso!!!!!
Serpico

Los Angeles, CA

#2968 Jan 12, 2014
Rangel wrote:
Te voy a dar un consejo de cuates tienes que hacer mucho ruido para que salgas de allí. Primeramente contratar a un abogado que apele la decisión de la sentencia que te hicieron inicialmente de 22 años. Tú firmaste un acuerdo de hacer 15 años por todos los años que estaban en riesgo de darte injustamente que te asusto el Distric Attorney. A base de ese acuerdo te declaraste culpable de cosas que ni siquiera hiciste y lo que vino después fue una telaraña para hundirte. La corte y el juez violaron tus derechos, te discriminaron si a asesinos los dejan salir de la cárcel cuando la corte comete una injusticia o error de protocolo. Tu no fuiste acusado de un delito violento! Demanda a la corte págale a gente alguien que proteste que se haga ruido que lleguen las noticias si quieres salir. Para el peor de los casos 15 años que cumplas allí el acuerdo que firmaste o salir por completo por los daños causados que te ocasiono la corte. Me refiero a que no es igual aceptar 15 años a 22 o más años inesperadamente estoy seguro que eso te causo daños cerebrales injustificados que tiene que ser recompensados. Agarra a un abogado que tenga miedo de quien le está pagando no más de $50,000.$25,000 por adelantado y $25,000 el día de la corte para que le eche ganas porque si le pagas todo se lo va a gastar y después va a llegar desganado a la corte. Ofrécele un millón de dolores si logra sácate de allí. Yo estudie criminal justice en el colegio y conozco a mucha gente del gobierno y los trucos que hacen pero también sé como agarrarlos de los huevos cuando se quieren pasar de listos. Cualquier sentencia fuera del acuerdo que firmaste de los 15 años de cárcel “NO ES VALIDO” es solo una telaraña invisible. Te acabo de hacer una limpia espiritual los fantasmas de la corte que te atormentaban ya no pueden hacerte nada.Échale ganas no permitas que te ensucien limpia tu nombre ahora que ya se calmo la cosa usa los medios de comunicación para ayudarte o amenaza la corte con hacer eso!!!!!
the court house and police offers and especially the ones connected to a drug cartel deep inside city hall that group of traffickers killed my cousin victor Santiago in tijuana at home in front of his kids!!!!!! I traced for years the killers group back here in Los Angeles connected to all level if government --- that's why there mad they probably think I know something but the truth us I have no info ..... They the killers group know that we are going to kill that group ..... There was a undercover living next to my grandma his name is crees he has a mole on his face he was trying to have me hurt he would tell the neighbor that I ratted them out I'm a rat ------ I rat why ???? The agent don't ask me about drug cartel stuff nothing they wondering why so much people want to hurt me when I'm not a troublemaker????,?????
Ngi group. Here are your enemy that really brought you down Esperanza ---- rod alba familia Cardenas ---Robert Estrada Lisa Estrada ---- nelly Montenegro---------- stupid ngi
Rangel

Long Beach, CA

#2969 Jan 12, 2014
Esta fue la porquería que hicieron de ti!

http://www.pbs.org/newshour/video/module.html...

Necesitas hacer una campaña publicitaria para limpiar tu nombre y prestar, forzar a la corte que te den tu libertad por la buenas o por las malas estás en tu derecho. Cualquier sentencia o cosa que haigas dicho en las apelaciones después de haber firmado el acuerdo de cárcel no es válido. Suerte con eso asta aquí llegamos!
Serpico

Los Angeles, CA

#2970 Jan 13, 2014
Good man doner. Good job
Serpico

Los Angeles, CA

#2974 Jan 13, 2014
Ruben Gonzales your kid is growing up he looks exactly like you in his little suit ...... Nice little family
Rangel

Long Beach, CA

#2976 Jan 13, 2014
No es vergüenza que limpies tu nombre y usar los medios de comunicación para hacerlo es todo lo contrario todo de pendiendo de cómo se hace. Vergüenza es que digan todas esas cosas de ti y que te tengan allí encerrado, discriminado, con tus derechos legales violados y ser la burla como el payaso de todos.
Rangel

Long Beach, CA

#2977 Jan 13, 2014
El que los medios de comunicación te usaron para aplastarte eso te conviene porque lo puedes usar a tu favor para que te oigan. Ahora tú da la cara y tu versión de cómo realmente ocurrieron las cosas y de la injusticia que se cometió. Pon la demanda y manda una carta con alguien a los medios de comunicación para que se dé a conocer lo que realmente ocurrió y vas a salir de allí. El gobierno no va a querer que digas el chantaje que te hizo la corte porque nadie más va a querer confiar en hacer arreglos con la corte de declararse culpable. No le conviene a la corte publicar eso porque la mayoría de casos condenados de corte se arreglan por medio de un arreglo.
Rangel

Long Beach, CA

#2978 Jan 13, 2014
La injusticia que te hizo la corte lo hacen mucho pero es ilegal tu tubiste la suerte de que estubieras en los medios de comunicasion. No todos los que hacen algun arreglo con la corte y los trancean tienen la misma suerte que tu!
Rangel

Long Beach, CA

#2979 Jan 13, 2014
No sé porque que tus estúpidos abogados no te dijeron eso. Ha si porque para sacarte más dinero haciendo un teatro perdiendo el tiempo!
Rangel

Long Beach, CA

#2980 Jan 13, 2014
Alguien que de tambien la cara por ti a los medios de comunicacion y hable del asunto.
Serpico

Los Angeles, CA

#2981 Jan 13, 2014
In a classic urban nightmare, about a dozen gang members surrounded "a car full of children" that took a wrong turn onto a graffiti-marred dead-end street in the dark early Sunday, blocked the vehicle as the driver tried frantically to escape, and then opened fire on the passengers.
A 3-year-old girl was killed, Los Angeles police said. Her 2-year-old brother, who was sitting in an infant car seat, and the car's driver were both wounded in the ambush in the gang-ridden Cypress Park neighborhood they accidentally strayed into as they were returning from a barbecue.
Stephanie Kuhen was hit in the head and mortally wounded in the barrage from handguns. Her brother Joseph, 2, was struck in the foot. The driver, Timothy Stone, 25, was shot in the back. Stephanie's mother, Robynn, 26, and her brother Christopher, 5, and uncle, David Dalton, 22, were unhurt.
completely unprovoked ambush shooting by Latino gang members.
"Clearly they could look into the car and see male and female Caucasians and not Hispanics,". "You can see a 3-year-old and a 5-year-old , Stone turned onto the 2000 block of Isabel Street--a dark, narrow dead-end alley.
The road bears two signs: an official yellow traffic sign saying "Not a through street," and a graffiti warning in misspelled Spanish, spray-painted some time before Sunday's incident: "\o7 Avenida\f7 ...\o7 assecinos\f7 "--street of killers.

Stone made a U-turn and was heading out when 10 to 15 young Latino men moved into the street to block the car, hurling more trash cans in front of the car's tires,
"I made myself [get us out of there], flat tires and
Stone drove the family to their home nearby. Joe Kuhen, an uncle of the children, said, "They just pulled up, the car was all shot full of holes, and they called an ambulance. A neighbor came and tried to do CPR .
"We don't even call the police anymore when we hear bullets," the man said. "There has to be a murder for them to show ----- twin towers alqaeda Latino terrorist center--
Nothing but terrorist protected by corrupted officials etc.....
Serpico

Los Angeles, CA

#2982 Jan 13, 2014
Stop Latino alqaeda terrorist ----
In a classic urban nightmare, about a dozen gang members surrounded "a car full of children" that took a wrong turn onto a graffiti-marred dead-end street in the dark early Sunday, blocked the vehicle as the driver tried frantically to escape, and then opened fire on the passengers.
A 3-year-old girl was killed, Los Angeles police said. Her 2-year-old brother, who was sitting in an infant car seat, and the car's driver were both wounded in the ambush in the gang-ridden Cypress Park neighborhood they accidentally strayed into as they were returning from a barbecue.
Stephanie Kuhen was hit in the head and mortally wounded in the barrage from handguns. Her brother Joseph, 2, was struck in the foot. The driver, Timothy Stone, 25, was shot in the back. Stephanie's mother, Robynn, 26, and her brother Christopher, 5, and uncle, David Dalton, 22, were unhurt.
completely unprovoked ambush shooting by Latino gang members.
"Clearly they could look into the car and see male and female Caucasians and not Hispanics,". "You can see a 3-year-old and a 5-year-old , Stone turned onto the 2000 block of Isabel Street--a dark, narrow dead-end alley.
The road bears two signs: an official yellow traffic sign saying "Not a through street," and a graffiti warning in misspelled Spanish, spray-painted some time before Sunday's incident: "\o7 Avenida\f7 ...\o7 assecinos\f7 "--street of killers.
Stone made a U-turn and was heading out when 10 to 15 young Latino men moved into the street to block the car, hurling more trash cans in front of the car's tires,
"I made myself [get us out of there], flat tires and
Stone drove the family to their home nearby. Joe Kuhen, an uncle of the children, said, "They just pulled up, the car was all shot full of holes, and they called an ambulance. A neighbor came and tried to do CPR .
"We don't even call the police anymore when we hear bullets," the man said. "There has to be a murder for them to show ----- twin towers alqaeda Latino terrorist center--
Nothing but terrorist protected by corrupted officials etc.....get the Mexican out of very government office -and city jobs

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cerritos Discussions

Title Updated Last By Comments
News UCLA FOOTBALL NOTEBOOK: Neuheisel says Prince w... (Sep '10) 16 min Trojan 33,098
LMSA Soccer (Feb '10) 1 hr Davis 8,532
LMP gang celebrates 31 years (Jun '08) 11 hr ABC_123 1,892
News Passage of immigration crackdown in California ... (Apr '10) 16 hr Curious 234
News Heroin Highway - Map of heroin traffic in Santa... (May '10) 16 hr bart88 48
Is my boyfriend gay for wanting sex with me and... (May '15) 21 hr Tellinitlikeitis 18
Garden Grove Mugshots and Criminal Arrest Records (Sep '16) Thu Ido 3

Cerritos Jobs

More from around the web

Personal Finance

Cerritos Mortgages