weed in our schools
hitiur

Huron, TN

#1 Dec 27, 2012
I dont know much about the schools but is there drugs going on in them
K

Tyler, TX

#2 Dec 28, 2012
There's weed everywhere even the police officers smoke it! I don't even know why it's illegal still...
qwerty

Huron, TN

#3 Jan 3, 2013
Yeah its everywhere dont sweat it
jake

Jackson, TN

#4 Feb 23, 2013
who gives a crap? weed is not bad. i know a few medina cops smoke, yet they bust people for it, and they hang out with drug addicts, and woman beaters.
SGC sucks kak

Huron, TN

#5 Feb 23, 2013
But have you looked at all the bad things weed do.....people make themselves believe that they need it.
happyhappy

Odessa, TX

#6 Mar 22, 2013
Weed hell yeah....I mean no. Hugs not drugs kids.
dingle ling sucker

Rowlett, TX

#7 Apr 15, 2013
K wrote:
There's weed everywhere even the police officers smoke it! I don't even know why it's illegal still...
u keep your goddamn mouth shut u don't no shit I will rip ur tongue off lick my ass with it dickhead
parent

Jackson, TN

#8 Apr 16, 2013
Why doesn't the school do a drug test or drug sweep? Scared they will get their own kids?
witch hunt

White Oak, TX

#9 Apr 16, 2013
Well they have...matter of fact they did one just a few weeks ago with a drug dog
cool

United States

#10 Apr 16, 2013
dingle ling sucker wrote:
<quoted text>u keep your goddamn mouth shut u don't no shit I will rip ur tongue off lick my ass with it dickhead
WhaT?
boozebomb

United States

#11 May 15, 2013
Drop the booze, and smoke a j. And I guess dingle ling sucker sucks dingle lings!
Mmmmm

Gadsden, TN

#12 May 18, 2013
Heard Devon McLain got busted at school with weed?! When did this happen??
well

Cedar Grove, TN

#14 Aug 20, 2013
Yep can u say pot head mclain! What has his bum ass been up to lately? Cause I am sure he has no job too lazy for that!
jipster

United States

#15 Aug 20, 2013
what about casey and the rest of the potheads
stupid kids

United States

#16 Sep 20, 2013
So im guessing you kids do meth. Methheads.
Parent

Medina, TN

#17 Sep 21, 2013
stupid kids wrote:
So im guessing you kids do meth. Methheads.
they did bust a house across from the school for meth several months ago. The man was a teacher in Jackson but lived in Medina
Lol

Murfreesboro, TN

#18 Oct 8, 2013
Oh the ignorance. The law says weed is bad, so I guess that means it's bad. Never mind the fact that it's legal to consume alcohol when all that leads to most of the time is bad choices, violence, and death to others around you. Cigarettes are legal yet they slowly eat away your life. But weed is a bad thing. Let me tell you something, if the government could tax marijuana properly. It would be legal. You think your politicians don't smoke it? Your police officers? Quit being so naive. The only people that haven't smoked marijuana are the ones that probably think they'll go to hell for smoking it. I haven't seen a single sentence in the bible that agrees. The plant was put here by God. But then you hear people say of course it was but that doesn't mean we should smoke it. Ok? Yet we should smoke tobacco? Lol. Get a grip. Worry more about what's going on in our country and the future of our people than trying to limit how they live their lives. People are going to live how they want no matter what society says or what the government says. Who gives a shit if weed is in your schools. If it is, make sure the kids are at least making good grades if they're going to recreationally smoke. Keep them away from man-made drugs and alcohol, that really rip a persons life apart. Not a naturally grown plant.
Bards

United States

#19 Oct 11, 2013
So you're saying if I want weed, I should go to school. Huh. I've never heard that argument for higher education before. I guess if you're high then student loans don't seem so bad after all.....thanks weed!! Thanks to you, I'm going to school!
comment

Humboldt, TN

#20 Mar 14, 2014
Yal are sooo stupid!!! Of course there's weed in our schools, has been for years and years.
ROFL

Newbern, TN

#21 Mar 14, 2014
dingle ling sucker wrote:
<quoted text>u keep your goddamn mouth shut u don't no shit I will rip ur tongue off lick my ass with it dickhead
I've never read something that made me laugh this hard!!! Funniest thing in a long time. I have tears. And the name....bahahahaha well said

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cedar Grove Discussions

Title Updated Last By Comments
Dan is outta here! 8 min StubHub 48
News Jesse Jackson Jr. says he's sorry for his crimes (Aug '13) 18 min please 7
Pinnacle Foods 32 min pinnacle w 18
lgbt 43 min Hot spots for LANA 6
Confederate statues 47 min BB 29
Tray Chaney (Oct '11) 54 min Guest 55
Proud Of Mr. Jennings 1 hr Really 10

Cedar Grove Jobs

More from around the web

Personal Finance

Cedar Grove Mortgages