$eriously seeking a girl into giving ...

$eriously seeking a girl into giving oral

Posted in the Cedar Bluff Forum

only1way2ROCKITB ABY!

Harrisonburg, VA

#1 Jul 12, 2013
Plain enough....$ERIOUSLY LOOKING. ASAP. 100% Clean and Discreet. If you are interested - maybe we can arrive at a mutual agreement. Email me at generous2afault2013 on the gmail.
I do

Tazewell, VA

#2 Jul 12, 2013
I love giving head how old r u? I'm 24
LoL

United States

#3 Jul 12, 2013
[QUOTE who="only1way2ROCKITBABY! "]Plain enough....$ERIOUSLY LOOKING. ASAP. 100% Clean and Discreet. If you are interested - maybe we can arrive at a mutual agreement. Email me at generous2afault2013 on the gmail.[/QUOTE] R u off ur rockers dude? Go to conermart in Richlands beside of McDonald's n shake a bottle of pills n all of the pill hoes will come running n then youll getcha all kinds of head lol
lmao

Spartanburg, SC

#4 Jul 12, 2013
He's 38 and his penis is so small, you need a magnifying glass to find it.bahahaha
hmmmm

Richlands, VA

#5 Jul 13, 2013
Hey "only1way2ROCKITBABY " how much are you paying?
OMG

Waldorf, MD

#6 Jul 13, 2013
Why pay Rocket Richlands girls do it for free

Since: Jul 13

Location hidden

#7 Jul 13, 2013
WoW
OMG

Rockville, VA

#8 Jul 13, 2013
Just got a blow from a Richlands ho and all it cost me was 2 clonopin
only1way2ROCKITB ABY!

Harrisonburg, VA

#9 Jul 14, 2013
hmmmm wrote:
Hey "only1way2ROCKITBABY " how much are you paying?
50 or more if its really sumthing off the hook kinda great!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cedar Bluff Discussions

Title Updated Last By Comments
Ramey Richlands 1 hr Archie 2
Carol white biggest snitch in richlands 3 hr Deutschland 2
Valerie Stump Hess 20 hr Jeff 3
Jason and Hanna Foley 21 hr FORMER CUSTOMER 2
blue plymouth 23 hr tkyns1423 1
ISO dancer for bachelor party Fri RFGS 1
Vikki Dye pregnant again...smh Fri JustSayin25 3

Cedar Bluff Jobs

More from around the web

Personal Finance

Cedar Bluff Mortgages