Chelsey

United States

#1 Jan 13, 2012
I'm his girlfriend and he won't tell me everything.. so I am coming here to find out! Who has he had sex with and who has he cheated on me with.. and any other comments
haha

United States

#2 Jan 13, 2012
You are a dumb girl...your gonna really come to topix the full of bullshit website to get info on your boyfriend...I mean really anyone could write shit on here that's a bunch of lies and if hee loved you he'd tell you what you wanted to know so he proably doesn't love you.
Chelsey

United States

#3 Jan 14, 2012
He does too
haha

United States

#4 Jan 16, 2012
Sure sure
I did it

Oliver Springs, TN

#5 Feb 21, 2012
Chelsey wrote:
I'm his girlfriend and he won't tell me everything.. so I am coming here to find out! Who has he had sex with and who has he cheated on me with.. and any other comments
I've fu*k*d him..(:
Ditto

United States

#6 Feb 25, 2012
I did it wrote:
<quoted text> I've fu*k*d him..(:
Make that two of us. He also cheated on you with three girls that I know of. I won't name names though.
Chelsey

Kingston, TN

#7 Feb 27, 2012
Haha, well hunn. If you don't name names then I guess your just as jealous as the rest of the girls that was trying to have him when I had him :) guess your jealous cause we had great sex.
Chelsey

Kingston, TN

#8 Feb 27, 2012
To I did it. So did I :) more than you. Get jealous,hoe
Ditto

United States

#9 Mar 19, 2012
You're in eighth grade right? I'm sorry but I would not be bragging about having "great sex" especially when you are coming to topic to find out if he's cheating on you because he won't tell you? I am not jealous, I don't want anyone who has cheated on me a thousand times.
Chelsey

United States

#10 Apr 6, 2012
Sounds like that's Whitney to me. She has always been jealous of me
thatgirl

United States

#11 Jun 29, 2012
I'm not gonna say my name but I know he cheated with me... Hope ya like what I taught him;) p.s. ya might wanna get checked sweetie. He ain't clean.
of course

Murfreesboro, TN

#12 Jul 3, 2012
That's weird. He always have used condoms. How can't you be clean. He has been with a lot of girls though, so I wouldn't be suprised.
8th grade

United States

#13 Jul 6, 2012
Middle school? That's funny.... rubbers won't keep u 100% clean. & u ever thought about wher that dick's been? Wud u put a :-!
dirty dick n ur mouth? Be carefull, guys will talk all kind's of crap 2 get u 2 have sex, or bj. U can catch crap n ur mouth 2. If he's cheated on u a lot, then what makes u think he's tellin u the truth about usin rubbers? Mayb the reason he's usin rubbers with u, he's dirty. Good. Luck!
keri kitts

United States

#14 Aug 11, 2012
hi my name is kari. i've had several wonderderful times with Jheren until he found another girl which was ok cuz i didnt care for him much anymore either. if you'd like to chat more, i'm http://www.facebook.com/karri.kitts

girl dont waste your time with him though. he's nodda nothin im tellin ya *giggles*
Hah

Harriman, TN

#15 Oct 1, 2012
LOLOLOLOLOLOLOLOLOL...
So how do you really spell your name?
Keri or Kari, or Karri?
cause you just showed 3 different ways in one comment.
seems fake as fck to me.
boing

United States

#16 Mar 3, 2013
He has a big weener
justsaying

Williamsburg, KY

#17 Jan 4, 2014
I've been with him twice. Yes hes good in bed, but he told me I was the 27th girl hed been with

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Caryville Discussions

Title Updated Last By Comments
Coal creek smokehouse 31 min Its sad 42
Jessica bolton 2 hr work at fazoils 4
squeaks 5 hr MCM 12
sheeba barber 6 hr nella 1
Woman 6 hr HRW91 9
Misti Beard (Jan '11) 8 hr Yep 17
Roxanne luckey 10 hr wanna know 21
More from around the web

Personal Finance

Caryville Mortgages