stop talk about folks

Since: Mar 12

Location hidden

#1 Sep 28, 2012
Yall make me SICK. Get on here talk trash about folk you ain't even no. Just cuz you heard they they did this or that.
Either that or
Yall hit on a lady and get turnt down and now you all jelles and get on here try to make her sound like a ho ass dog.
Make me sick.
This is white people hobby. Black folks ain't do this. And yall DARE call us scum.
MAKE ME SICK
do do bell

Nebo, NC

#2 Sep 29, 2012
If that's not the pot calling the kettle black
spell check

Chicago, IL

#3 Oct 1, 2012
Its *Jealous ....
Anon

Clemmons, NC

#4 Oct 2, 2012
People in this town is pitiful. All anyone does is talk trash about others. Just plain sad.
starvin marvin

Livingston, TN

#5 Oct 2, 2012
yea when they dont know what they r even talkin bout the bad thing
vics burg

United States

#6 Oct 2, 2012
hickory dickory dock . who give a crap about the people in carthage and smith co. People in smith co. is a bunch of retards. you all hire dirty copes .
Yeah Buddy

White House, TN

#7 Oct 3, 2012
datthugdayron wrote:
Yall make me SICK. Get on here talk trash about folk you ain't even no. Just cuz you heard they they did this or that.
Either that or
Yall hit on a lady and get turnt down and now you all jelles and get on here try to make her sound like a ho ass dog.
Make me sick.
This is white people hobby. Black folks ain't do this. And yall DARE call us scum.
MAKE ME SICK
Y'all too busy signing up for something for free. The only thing that would make you sick is if you got your food stamps and dope cut off.
Yeah Buddy

White House, TN

#9 Oct 3, 2012
Anon wrote:
People in this town is pitiful. All anyone does is talk trash about others. Just plain sad.
At least some of us recognize proper subject-verb agreement in a sentence. It should be “are pitiful” in this case moron.

Since: Mar 12

Location hidden

#10 Oct 3, 2012
You a racesist!!!!!! Damn it.

Imma bout to do something bout tall racesists. Imma gone right a law and get it passed about this. Yall make me sick. You don't no me. Or what I do.

But YOUR DAUGHTER DO!!!!!!!
Anon

Duncan, SC

#11 Nov 7, 2012
Yeah Buddy wrote:
<quoted text>At least some of us recognize proper subject-verb agreement in a sentence. It should be “are pitiful” in this case moron.
I'm aware that "are pitiful" is the correct agreement, however I did mean "is pitiful". Like I said people here IS PITIFUL!!! Thank you though for the ignorant information, it was appreciated.
Seriously

White House, TN

#12 Nov 8, 2012
datthugdayron you need to be picking cotton.
Haha

United States

#13 Nov 8, 2012
oopsie
there running game

United States

#14 Nov 8, 2012
On here. there trolls .

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Carthage Discussions

Title Updated Last By Comments
Miranda smith silcox 5 hr Jeremy 1
Stephanie Alford 7 hr Jitterbug 6
Jimmy Pipes 7 hr Rob 5
Pieces of shit men in smith county (Nov '14) 9 hr Homeless Gigolo 9
Abby Trainham 14 hr Really 8
Janet Smith 16 hr Curious 2
Tanning Thu Super tan 3

Carthage Jobs

More from around the web

Personal Finance

Carthage Mortgages