Bois d'arc restaurant opens under new...

Bois d'arc restaurant opens under new management today in downtown Paris

There are 6 comments on the EParis Extra story from Nov 15, 2013, titled Bois d'arc restaurant opens under new management today in downtown Paris. In it, EParis Extra reports that:

Bois d'arc, which has been described as "an old gas station converted into a spectacular place to eat," will be under new management when it opens for business this evening at 208 S. Main St. Colt Holbert , 25, son of former 24th Street Cafe owners Bret and Sherrie Holbert , is the new owner of bois d'arc, which will continue with the same French ... (more)

Join the discussion below, or Read more at EParis Extra.

knows a need

Paris, TX

#2 Nov 18, 2013
love their food
but hope they bring back the fried chicken which was the best
and yes more menu choices, slightly larger portions and lower the prices a little please!
prices

Paris, TX

#3 Nov 18, 2013
prices are to high for what you get. don't mind paying $40 pp for a meal but not at the bois d' arc. hope they lower prices and not quality.
hahaha

Haslet, TX

#5 Nov 19, 2013
It'll be a cold day in hell before I darken their doors. When they had 24th St., you'd have thought I was their best friend. Friends on Fb, hugs in public, always glad to see me. Afterwards, unfriended me on Fb,and don't recognize me in public. hahahaha Oh I expect they'll recognize me again now. lol
Fergi

United States

#7 Nov 20, 2013
reno red wrote:
<quoted text>Remember when old Sheri was married to Bubba ? Lots went down and then she married that turd she's with now. They are a group of wanna be's and now they have their son trying to be just like them. Sit on it and spin you azz wipes I hope you all go bankrupt. Fake fake fake! Oh yeah and they staged a walk out in the middle of service at east paris baptist and split off to start another church. That's the kind of people they are.
That's so funny!
hahaha

Haslet, TX

#10 Nov 25, 2013
Bet they nearly had a fit when they found out Cajun Moon is opening a few blocks away and right next door to the roofless beer garden. They my as well cut their losses right now, and don't eve bother.
Um hmm

Paris, TX

#11 Nov 26, 2013
hahaha wrote:
Bet they nearly had a fit when they found out Cajun Moon is opening a few blocks away and right next door to the roofless beer garden. They my as well cut their losses right now, and don't eve bother.
They won't because they think they are special. lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Carrollton Discussions

Title Updated Last By Comments
Add A Word Drop A Word (Nov '12) 1 hr Mack 1,437
Ted Cruz should run as a Third Party candidate! 1 hr Mack 8
AT&T Premises Technician Pay?... (Oct '07) 2 hr WTF 9,004
Change A Letter Game (Nov '12) 7 hr Jennifer Renee 1,038
Music Thread (Dec '12) Sun Mack 51
Election Who do you support for State Board of Education... (Oct '10) May 14 Jack 993
News U.S. patients choosing Mexican hospitals for pr... (Aug '07) May 2 Eagle 0204 46
More from around the web

Personal Finance

Carrollton Mortgages