First Prev
of 2
Next Last

Since: Nov 12

United States

#1 Nov 5, 2012
Who are the local lesbians?
Someone

United States

#2 Nov 5, 2012
I like to lick the veejay jay!!!!
hubbysgirl;)

United States

#3 Nov 5, 2012
They are all taken.
really!!

Cabot, AR

#4 Nov 5, 2012
If they had the right dong, they wouldn't want to eat a cat. JS, but to each their own, I ain't hating.
ANameSayWhat

Stuttgart, AR

#5 Dec 19, 2012
Why would stupid people ask this stupid shit! Maybe they dont want the whole world to know due to immature people and idiots that like to make fun of others that aint there friend or because of what they stand for or believe in!!!
Guest

United States

#6 Dec 19, 2012
Dks eat yp all the pvssy
Yeppers

Stuttgart, AR

#8 Dec 19, 2012
That hot girl cop is one dunno if she taken
Guest

Stuttgart, AR

#9 Dec 19, 2012
Yeppers wrote:
That hot girl cop is one dunno if she taken
i hope you do know that this forum is made for stuttgart and totally not were you are from or where it says youare from dumbass
number9

Oklahoma City, OK

#10 Dec 19, 2012
Guest wrote:
<quoted text>i hope you do know that this forum is made for stuttgart and totally not were you are from or where it says youare from dumbass
Ya u tell em. This was custom made just for Stuttgart and not for Jacksonville. Are you completely stupid, or only 85% percent so?
Yeppers

Cabot, AR

#11 Dec 20, 2012
No really u dumshit? Yes the hot girl in sugar town that's a cop. She's a lezzie
Woohoo

United States

#12 Dec 20, 2012
Yea I tried hollaring at her one time, she said nope got me a woman and she said she was happy so that is probably not a good one!(; lol
like to know

Stuttgart, AR

#13 Dec 20, 2012
is melinda underwood still a lez
Haha

Cabot, AR

#14 Dec 30, 2012
I think it is totally hilarious someone mentioned police officer and the comments quit coming. Anyone else notice that?
Here kitty kitty

Oklahoma City, OK

#15 Dec 30, 2012
I'm not a lesbian . But i love to lick the jay jay !!
just saying

Stuttgart, AR

#16 Jan 16, 2013
I'm a beautiful chick looking for a good time. I don't like to lick on cat but i would be please to rub up and down on a pretty kitty and play with some titties. If you are a pretty girl holla at me. I prefer white girl with ass. Black girls I'm scared of in Stuttgart. The funny thing is I'm a black girl.
OMG

De Soto, MO

#18 Feb 4, 2013
YALL R CRAZY IT SHOULDNT MATTER WHO LIKES MEN OR WOMEN THATS THEIR BUSINESS AND WHOEVER WANNA TALK SHIT AND JUDGE A PERSON FOR WHAT THEY LIKE IS PROLLY JUS MAD CUZ THEY LIKE IT TOO BUT TOO CKICKEN SHIT TO ADMIT IT WE R ONLY HUMAN IS THIS WORLD AND 90% R EITHER LESBIAN OR BI IF U AINT TRIED THEN U PROLLY FANTICIZE BOUT DOIN IT IF U NEVER EXPERIMENTED AND DONT KNOW HOW FUN IT IS THEN DONT SAY SHIT ABOUT PPL WHO HAVE......:)
fucku

Cabot, AR

#19 Feb 5, 2013
Allison is a gay lesbian
sexygurl

Cabot, AR

#20 Feb 5, 2013
just saying wrote:
I'm a beautiful chick looking for a good time. I don't like to lick on cat but i would be please to rub up and down on a pretty kitty and play with some titties. If you are a pretty girl holla at me. I prefer white girl with ass. Black girls I'm scared of in Stuttgart. The funny thing is I'm a black girl.
What's your name
AC sparkey

Grand Saline, TX

#21 Feb 6, 2013
We here in Stuttgart hAve cookie cutter dikes they all have the same mans hair cut and are 3 foot tall and 3 foot wide and they hide during duck season. It is just gross they look like a guy so just go get the real thing
been there

Oklahoma City, OK

#22 Feb 6, 2013
fucku wrote:
Allison is a gay lesbian
yes she sure is!! Haha what fun she was.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Carlisle Discussions

Title Updated Last By Comments
Caught on tape... 4 min curious 3
old men aint right 44 min Funkthatbitch 2
Plumber & Electrician 47 min Plumber_electrician 2
great white mayor 49 min Joe bob 8
dead beat dads who don't support there babies 4 hr MzChitown 3
girl that works at cupids 14 hr Rufus 2
leslie brannan kimberly adams STD 17 hr lucky 2
More from around the web

Personal Finance

Carlisle Mortgages