wich boys in Cape are sexy
First Prev
of 5
Next Last
gettin money

Sainte Genevieve, MO

#1 Feb 10, 2010
wich boys in cape are sexy
Gotta say it

Saint Louis, MO

#2 Feb 10, 2010
I don't know any BOYS in Cape that are sexy, that would make me a pedophile. If you want talk MEN, different story.

Since: Feb 10

United States

#3 Feb 10, 2010
Stephen Sheldrake has got to be the sexiest man I've seen in my life (and he's from Cape)
luvmyhubby

O Fallon, MO

#4 Feb 10, 2010
The sexiest MAN is my husband!!
the1

United States

#5 Feb 10, 2010
DOONEY!!!! before he let his hair grow out..lol all tho havent seen him in awhile..
Guest

Jackson, MO

#6 Feb 11, 2010
Sexist guy n Cape is Travis, oh yea
2good4u

Cape Girardeau, MO

#7 Feb 11, 2010
Sexiest guy in Cape has gotta be Joey Crabtree, omg what i would do to him!!!!!!!!!!
lmao

Cape Girardeau, MO

#8 Feb 13, 2010
joey crabtree omg he is not sexy noe DEX THA ONE THAT BE @ MARGARITA MAMMA'S he is a SEXY ASS FINE OMG YUM YUM EAT HIM UP KINDA MAN
LIL MAMA

Cape Girardeau, MO

#9 Feb 13, 2010
MIKE WARD IS A FINE ASS MAN he can also give some fire ass face lemme tell ya oooo weeee
mr good time

Farmington, MO

#10 Feb 15, 2010
Guest wrote:
Sexist guy n Cape is Travis, oh yea
travis who what is his last name
Guest

Jackson, MO

#11 Feb 15, 2010
mr good time wrote:
<quoted text> travis who what is his last name
Not sure, met him once
guest

Cape Girardeau, MO

#12 Feb 15, 2010
mike wren is sexy as f**k
mr good time

Farmington, MO

#13 Feb 15, 2010
Guest wrote:
<quoted text>
Not sure, met him once
were did u meet him at what did he look like
jacksonchick

Wood River, IL

#14 Feb 15, 2010
guest wrote:
mike wren is sexy as f**k
YOU need your eyez checked!
guest

Jackson, MO

#15 Feb 15, 2010
mr good time wrote:
<quoted text>were did u meet him at what did he look like
At Rude Dog.. brown hair.. bout 37
guest

Cape Girardeau, MO

#16 Feb 15, 2010
2good4u wrote:
Sexiest guy in Cape has gotta be Joey Crabtree, omg what i would do to him!!!!!!!!!!
ARE YOU SERIOUS!!!!!! THATS MY BROTHER!!! and last time I checked he dont go out without his girl, and I should know we live together.
tater tot

Jackson, MO

#17 Feb 16, 2010
i think robert taylor is the hottest mofo in cape hes tall strong and hung like a donkey
groupie

Jackson, MO

#18 Feb 16, 2010
he dont want u
guest

Cape Girardeau, MO

#19 Feb 17, 2010
lmao wrote:
joey crabtree omg he is not sexy noe DEX THA ONE THAT BE @ MARGARITA MAMMA'S he is a SEXY ASS FINE OMG YUM YUM EAT HIM UP KINDA MAN
Is his name Dexter?
guest

Cape Girardeau, MO

#20 Feb 18, 2010
jacksonchick wrote:
<quoted text>
YOU need your eyez checked!
NO I HAVE KNOWN MIKE ALONG TIME. WE ARE REALLY GOOD FRIENDS. HE IS A GREAT PERSON AND HE IS SEXY AS HELL. NEVER WOULD GO THERE WITH HIM BUT HE IS A VERY GOOD LOOKING MAN.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cape Girardeau Discussions

Title Updated Last By Comments
Cape public school is infested with bed bugs an... 2 hr Guest 15
Chris Ulrich 2 hr Guest 19
Tired of seeing black people using electric whe... (Mar '10) 6 hr Cleveland 122
Does anyone have a scientific answer for why Wh... 9 hr Really 33
looking for old dfs worker (May '15) 11 hr WTF 16
who is in jail??? 14 hr Paul 2
Cistom Cut 15 hr Chris 3

Cape Girardeau Jobs

More from around the web

Personal Finance

Cape Girardeau Mortgages