Formulan cargos penales contra guiadora por muerte de nieto

Full story: El Paso Times
Por ser la presunta causante de un accidente donde perecio su nieto de ocho anos, una guiadora enfrenta cargos penales por homicidio imprudencial y omision de cuidados, informaron hoy voceros del Aguacil de El Paso. Full Story
Martin Gonzalez

UK

#1 Apr 17, 2011
Disculpas y me mas sentido pesame a la familia del nino fallecido.?Pero es obligacion por ley que un pequeno de esa edad (8) anos nesecite el porta-bebe? yo creo que no nesecitaba tenerlo por ley pero a lo mejor lo que si fue descuido de la persona (abuela del nino) no haberle puesto el cinturon de seguridad disculpen mi opinion si estoy equivocado corrijanme y con todo el respeto que se merecen mil disculpas para esta familia por esta perdida irreparable dios les de resignacion y pronto alivio para l;as personas hospitalizadas que diosito los bendiga
error

El Paso, TX

#2 Apr 17, 2011
es un error en el reporte..el nino tenia 9 meses,, no 8 anos

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Canutillo Discussions

Title Updated Last By Comments
TX Who do you support for Commissioner of Agricult... (Oct '10) 52 min Ray 571
TX Who do you support for Governor in Texas in 2010? (Oct '10) 2 hr Big bad john 18,553
TX Longtime GOP Texas Gov. Perry wins another term (Nov '10) Sun That Fart Guy 22,619
TX Who do you support for Railroad Commissioner in... (Oct '10) Sun That Fart Guy 800
TX Who do you support for Attorney General in Texa... (Oct '10) Sep 14 That Fart Guy 676
TX Who do you support for Lieutenant Governor in T... (Oct '10) Sep 10 Gasman 728
TX Who do you support for Comptroller of Public Ac... (Oct '10) Sep 9 Gasman 631
•••

Flash Flood Watch for El Paso County was issued at September 23 at 12:57AM CDT

•••
•••
•••

Canutillo Jobs

•••
•••
•••

Canutillo People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••