First Prev
of 3
Next Last
hellloooladies

United States

#1 Jun 4, 2012
Glad to see they got the old ladies out of there and kept the young pretty faces
mariah

United States

#2 Jun 11, 2012
Your a pig, those girls work.hard, not to get treated or looked at like they are a piece of meat
poons

Syracuse, NY

#3 Jul 15, 2012
Sam Salm works there, she's slutty, talk to her.
ew

Watertown, NY

#4 Jul 15, 2012
poons wrote:
Sam Salm works there, she's slutty, talk to her.
she likes to take pics of herself everyday, a bit full of herself. So sad
poons

Syracuse, NY

#5 Jul 15, 2012
ew wrote:
<quoted text>
she likes to take pics of herself everyday, a bit full of herself. So sad
Very much agreed!
Todd

Buffalo, NY

#6 Jul 17, 2012
So what. I use those pictures daily.
Jimtard

Buffalo, NY

#7 Jul 18, 2012
I would face bang the crap out of her. Too skinny tho. She should do nude pics tho to try to prove me wrong.
ew

Watertown, NY

#8 Jul 18, 2012
I'm surprised she hasn't done nudies, she spends majority of her day taking every other pose. I guess I'm jealous I don't have the time to sit around and take pictures of myself all day, then again ..... No thanks!!!!
Kelly

Buffalo, NY

#9 Jul 31, 2012
Sam is hot. I like her poses and yes Sam its time to show the goods dear.
i work at poons

United States

#10 Aug 1, 2012
you are all pathetic! Sam is a good girl, not one of the classless trashbags you are all obviously into. Grow up, there are plenty of skanks to get it. Sam is not one of them.
skank

Buffalo, NY

#11 Aug 1, 2012
Definitely not the caliber of girls Rick usually has working for him. For every one that is kinda attractive there are ten that are not. Most look like total bitches and stuck up.
i work at poons

United States

#12 Aug 6, 2012
skank wrote:
Definitely not the caliber of girls Rick usually has working for him. For every one that is kinda attractive there are ten that are not. Most look like total bitches and stuck up.
Someone sounds jealous. Every girl that works there is good looking. Not sure where you have been. They have to be bitchy. They work at a bar where a'holes like u go into. Get a life. U think they are bitchy and stuck up, they don't care, they make far more money than you, I'm sure.
skank

United States

#13 Aug 6, 2012
Wait. If "you work at Poons" why do u keep saying they and not "us" or "we?" Lier. I may not have a great life but I know a lier when I see one.
skank

Buffalo, NY

#15 Aug 8, 2012
Ok. When I come down tomorrow then what? You going to fight me? Should I be scared? Should I bring bandades? Should I bring u a tampon so you don't bleed all over the patio?
Tebbs

Buffalo, NY

#16 Aug 8, 2012
The new waitress with Brown eyes and Brown hair that's about 5'7" is the only hot girl in the whole place.
i work at poons

Park Ridge, NJ

#17 Aug 8, 2012
Haha your nothing but a dumb skank
Skank

Buffalo, NY

#18 Aug 8, 2012
Yup. I agree with tebbs tho. I think I know who he is talking about.
Dickle

United States

#20 Aug 20, 2012
90% of the girls there are stuck up wanna be hotties
Charlie The Wreck

Moravia, NY

#21 Aug 20, 2012
You'd think at TWENTY BUCKS a pitcher of beer, Il Duce Podesta Stewarte' could hire a better class of slut.
kyle

United States

#22 Aug 22, 2012
None of the girls there are sluts if you want skanks, go to the clam, or call the shlotzhaur slut

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Canastota Discussions

Title Updated Last By Comments
News Two men charged with robbing marijuana from thi... (May '12) 15 hr On the lamb 11
Jen Mott Sat CPD 7
Fran lawton (May '17) Fri jeff 28
joe vaccarro Fri joe lover 28
new building Fri Mom 3
Christopher Shaughnessy Feb 13 Funny 6
Syracuse wood stove in Canastota Seized Signs o... Feb 7 What happened 1

Canastota Jobs

More from around the web

Personal Finance

Canastota Mortgages