First Prev
of 2
Next Last
babygirl

United States

#1 Jan 28, 2013
where r u !
Kimberly

Uvalde, TX

#2 Jan 28, 2013
Go claim your 3 kids!!
tracy

United States

#3 Jan 29, 2013
Hey his with that chick jordan they leave over buy the cementery.How can he be that way living his own kids for someone thats gonna have a baby from another dude .O and he works at frio ice.Girl if i were u i would get him for child support.And also thies chick can be his daughter to shes only 17th years old. Go look for him if it were me i would take him away from her she dont deserve him.Shes over here in facebook talking about house wife status plz.
Roach

United States

#4 Jan 29, 2013
What's dat chick Jordan's last nam
tracy

United States

#5 Jan 29, 2013
Turner but shes a h.. she use to sell her self for dru.. and food.
bla
#6 Jan 30, 2013
man tracy you all obsessed LMAO
carnal

United States

#7 Jan 31, 2013
Hey dude watch out with ur chick bro.Shes messed around with a couple off guys i know.Dude go back with ur ex dude those people are physco.Just watch ur back carnal shes not worth it .
The Real Jordan Turner

Ingram, TX

#8 Apr 11, 2013
Wow im glad that yall are a bunch of haters but its okay thats all yall bit**es can do is hate on me its good though yall obviously have no life right??
Dentist

United States

#9 Apr 11, 2013
He needs some dentures!
no hay respeto
#10 Apr 11, 2013
hes a pu c cuerno falso he was chukies bitch
txtwotimer

United States

#11 Apr 11, 2013
He's a fn loser with bad teeth
The Real Jordan Turner

Ingram, TX

#12 Apr 12, 2013
im gonna tell yall what .. all yall vatos need to watch what yall are saying about my vato cause obviously you don't got respect for cuernos and you must be asking for some trouble as much shit as your talking but thats you its alright cause at the end of the day he canbe with that puta but hes coming with me in 5 months. remeber lou 5 more months and thats it baby just my baby and me and you and thats it no other sidelines like the bitches your talking to cause thats what they are sideline Ho*s... just saying :)
Im out <3 !
MoM

Houston, TX

#13 Apr 12, 2013
Well YOUR vato, obviously doesn't have repect for the Cuernos either! He a snitch & everybody know it! And asking for trouble? Ha, what kind of trouble, ain't no Cueros out here anymore, they all locked up, and the ones who are out here are fkn all prendidos!! So GTF outa here dumb bitch you be acting like you know what's up, like you know the game & sh*t, just cause you've been with big lou just for a short period, you don't know nothing but what he wants you to know!
crystal

United States

#14 Apr 12, 2013
Hey jordan dont be acting all big sh... O and u are just a little bi.... also ur vato is just playing u aftPer u put him on topixs.Talking all thies stuff that he had stoled money from ur mom and granny.Danm girl ur stu.... But then again u are just a bunch off lies girl.Also dont be actin like ur good been with a snitch.His just playing u little girl grow up.
Wtf

Camp Wood, TX

#15 Apr 12, 2013
tracy wrote:
Hey his with that chick jordan they leave over buy the cementery.How can he be that way living his own kids for someone thats gonna have a baby from another dude .O and he works at frio ice.Girl if i were u i would get him for child support.And also thies chick can be his daughter to shes only 17th years old. Go look for him if it were me i would take him away from her she dont ut house wife status plz.
can u say ENGLISH?! Or freakin Spellcheck?!! Damn girl!!
The Real Jordan Turner

Ingram, TX

#17 Apr 15, 2013
Alright bet its funny how none of you will say it to my vatos face though.. huh??.. or mine cause yall are all talk and no chingasos!!
Im out <3 !@
retarded

United States

#18 Apr 15, 2013
Does big Lou have bad breath due to all his missing teeth....lol
txtwotimer

Uvalde, TX

#19 Apr 15, 2013
The Real Jordan Turner wrote:
Alright bet its funny how none of you will say it to my vatos face though.. huh??.. or mine cause yall are all talk and no chingasos!!
Im out <3 !@
If ur vato joto is so badass y does he need his bitch to protect him he can't defend himself u need to b the one to talk shit for that fckn loser he won't show his fckn face cuz he's got u as a pendeja to carry his nuts for him fckn loser now that's funny u two pendejos deserve each other I'am out
crystal

United States

#21 Apr 15, 2013
Yea stupi.little girl stop acting all big shi. .That u aint worth anything just like him.A real snitch thats why u have to defend him.Watch out the real cuernos are gonna f U up for talking shi..He doesnt even want to be with u stupi.. bit.. U fck. all uvalde for drugs,money,and a place to stay.So dont be acting all inocent know.
stacy

United States

#22 Apr 16, 2013
The Real Jordan Turner wrote:
im gonna tell yall what .. all yall vatos need to watch what yall are saying about my vato cause obviously you don't got respect for cuernos and you must be asking for some trouble as much shit as your talking but thats you its alright cause at the end of the day he canbe with that puta but hes coming with me in 5 months. remeber lou 5 more months and thats it baby just my baby and me and you and thats it no other sidelines like the bitches your talking to cause thats what they are sideline Ho*s... just saying :)
Im out <3 !
LMMFAO... Bit*h u ain't scaring no one... Ain't no body scared of u lil girl u ain't about sh!t that's why when homegirl confronted u u denied everything like a scary as$ trick that u r... Maybe u n big Lu r meant for eachother both y'all r f*ckin snitches ya u black bitch we all know u be talking to tha cops hoe... Nasty STD as$ is what u r

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Camp Wood Discussions

Title Updated Last By Comments
Norma Alvarez 49 min Letty 7
david moreno 1 hr Steve 8
Hot guy in lifted green truck 2 hr Cuz 7
Good looking guy at hospital 2 hr Cydney 13
kathy alderson 4 hr KATHY DIANE ALDERSON 7
Shaw0812 7 hr ElChapo 16
Uvalde needs entertainment 7 hr Sure 20

Camp Wood Jobs

More from around the web

Personal Finance

Camp Wood Mortgages