Cairo Forum

Join the discussion! This forum covers Cairo, IL local community news, events for your calendar, and updates from colleges, churches, sports, and classifieds.

Post your comments on these topics to this board. Give us your feedback on government issues or coverage from TV stations and Radio networks in your area.

Cairo User Forums

Would you like to be a moderator
on your own forum?

See all User Forums

Tell us your thoughts, ask questions or create a poll!

Start Discussion
First Prev
of 27
Next Last
Title Updated Last By Comments
Where's the wild women at?? Need a chill buddy Sep 12 Need specifics 3
blues festival Sep 10 down here 1
Haunted houses in Cairo (Sep '10) Sep 5 Kwachie 37
Talk of The Town 1 dead Sep 4 LOL 9
News Durbin mets with nominee for Housing and Urban ... Sep 4 LOL 3
Silicone Sep 4 Bigger than big 4
jjs chicken Aug '18 overhere 7
News Lawmakers propose project to bring new life to ... (May '17) Aug '18 Same vote same re... 15
Curious Aug '18 Wondering 14
Who gives up azz the easiest in mound city (Jan '17) Aug '18 IMO 6
Crooked Matthews Aug '18 Fruits for the youth 1
Spirit house Wesley Aug '18 pedro 4
community health Aug '18 Unhappy 10
CPS protest September 17 2018 Aug '18 End cps 1
News 'Nobody Cares About Cairo': Residents of Shrink... Jul '18 Blacks and democr... 3
Cairo Net.com (Oct '16) Jul '18 guest 3
cairo .....SHIT STAIN OF ILLINOIS (Aug '17) Jul '18 Yep 7
Martin Luther king park Jul '18 Cairo 2
News Durbin and Duckworth highlight priorities for f... Jul '18 LOL 9
Fake Cairo BBQ Sauce (May '13) Jul '18 whiteyrightey 15
cairo white girls (Aug '17) Jul '18 Too Cool 20
Nicole Rudolph Jul '18 Lake house 3
placement of flags Jul '18 overhere 1
News Cairo mayor 'distraught,' 'frustrated' after HU... Jul '18 okimar 2
News 2 people hospitalized after shooting in Cairo, IL Jul '18 commenters 1
Who is the new rent one chick? Jul '18 observant 1
Has to be the most corrupt town in america (Mar '18) Jun '18 Who dat 20
Don DC Curry Jun '18 LL COOL T 2
Don D.C. Curry aka Uncle Elroy Jun '18 Jewel 1
News Ohio River Sweep Scheduled June 16 Jun '18 chickbait 1
News Ben Carson called this small Illinois town a 'd... Jun '18 He Phartse 4
Siu carbondale /Shawnee college Jun '18 overhere 1
Who are the Mounds cops? (Apr '11) Jun '18 Jeff 55
public needs to know May '18 overhere 2
Possible Sale of Riverlore (Jan '12) May '18 Thanks democrats 50
Divorce lawyers May '18 Big Bear 1
Arab guy (Mar '16) May '18 Yep 8
Sgt James McKenna. cpd (Apr '15) May '18 Lori 24
ACE OF CUPS will open on OCT 10th (Sep '09) May '18 No doubt 13
Cairo Expungement and sealing of criminal records Apr '18 overhere 3
important information (Feb '18) Apr '18 overhere 7
Is Cairo Safe For A Retirement Couple ? (Apr '16) Apr '18 Yep 57
Larry Potts Apr '18 guest 3
just a basic question (Mar '18) Apr '18 guest 3
Elections Mar '18 Wondering 1
Cairo man gets 23 years for role in 2014 foiled... (Mar '18) Mar '18 Yep 2
no more pizza on link (Feb '18) Mar '18 Yep 5
Asking for a Friend (Mar '18) Mar '18 Teena 1
who is jermane johnson (Feb '18) Feb '18 Who is jermane jo... 1
Boo and Eric busted for drugs (Apr '11) Feb '18 Who 6
cairo election! ! (Feb '15) Feb '18 Cairoite 21
What is this schools name in Cairo (Jan '10) Feb '18 Trust me 20
Cairo's Possible Salvation ? (Nov '17) Feb '18 Joe Dirt 23
Old rich white people (Nov '17) Feb '18 White hope 8
News HUD Secretary Ben Carson holds firm despite stu... (May '17) Feb '18 Hmm 7
News Tired Of Promises, A Struggling Small Town Want... (Apr '17) Feb '18 Joe Dirt 12
Mound City shooting (Jan '18) Jan '18 Yep 4
Will Cairo come back? (Jan '18) Jan '18 TigerCat1957 14
Connell smith building (Jan '18) Jan '18 watching 1
snowplowes (Jan '18) Jan '18 Joker 4
Chumbler becomes Scrooge in Cairo (Dec '17) Jan '18 Cairo the way it is 2
ACE OF CUPS is FOR SALE. (Jul '10) Jan '18 Apathypanda 131
black girls for white men (Nov '17) Dec '17 Yep 4
cairo citizen paper (Dec '17) Dec '17 watching 1
Housing authority (Jul '15) Dec '17 watching 34
Businesses in Cairo (Nov '09) Dec '17 Olmanriver 68
Fire bugs? (Dec '17) Dec '17 TigerCat1957 1
Good bbq (Dec '17) Dec '17 Guest 1
grocery store heritage farms coming to Cairo (Aug '16) Nov '17 Yep 17
Guest (Nov '17) Nov '17 G u rst 1
free turkey throw (Nov '17) Nov '17 overhere 1
Homes/Lots for sale in Cairo thread (Nov '17) Nov '17 OMNI one 9323 2
How will closing of projects effect Cairo? (Nov '17) Nov '17 OMNI one 9323 4
no pizza for cairo (Sep '17) Nov '17 MMW 5
the more things change the more they stay the same (Oct '10) Oct '17 over here 16
Cairo Music Forum (Jan '13) Oct '17 Musikologist 19
Who is the basketball coach in Cairo? (Oct '17) Oct '17 Coach 5
News Pawar picks Cairo mayor as running mate (Aug '17) Oct '17 over here 7
found dogs (Aug '17) Oct '17 kwach 7
Housing (Oct '17) Oct '17 Welcome Home 3
Eleasor posey (Sep '17) Sep '17 BigGuy 1
Heather Davis (Dec '13) Sep '17 BigGuy 13
News Duckworth & Durbin to President: Do more to add... (Sep '17) Sep '17 LOL 2
Are speeding tickets issued by Cairo IL police ... (Jul '08) Sep '17 Nobama 209
News One of four pre-fire Chicago maps by J.T. Palma... (Sep '17) Sep '17 No doubt 1
Hey Cairo (Jul '17) Sep '17 Too bad 25
Dollar General (Sep '17) Sep '17 Garden District 5
Food Distribution today (Sep '17) Sep '17 An interested ind... 2
Where is teresa pilgrim (Sep '17) Sep '17 Wondering 3
Pilot Light 200 Cairo High School Alumni (Sep '17) Sep '17 guest 1
Why are we taxpayers paying for the airport? (Jul '10) Sep '17 Just the facts 19
desire logan (Sep '17) Sep '17 BATMAN 1
News Ben Carson says his home was struck by anti-Tru... (Sep '17) Sep '17 bottlecap 12
Where Were the Cairo Officials? (Aug '17) Sep '17 Class action law ... 6
News Report: Illinois' Poor More Often Victims Of Vi... (Sep '17) Sep '17 No doubt 1
News Suspect in deadly attempted bank robbery in Cai... (Jun '17) Aug '17 Oh yeah 4
I love Cairo (Aug '17) Aug '17 Ricardo montobomb 2
thinking about moving here? (Jan '15) Aug '17 GuardianWatchdog 43
where is William McMillian and Cleora Bradford (Aug '17) Aug '17 guest 2
cleaning up cairo (Aug '17) Aug '17 Hopeless 2
First Prev
of 27
Next Last

Keep Me Updated!

Sign up to receive new Topix forum notifications.

Start a discussion about Cairo

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cairo Jobs

Personal Finance

Cairo Mortgages