kevin bingham?
Just saying

Hopkinsville, KY

#41 Feb 24, 2013
Oh thats right you tha hard thug in trigger city. Where do i get my tickets for your rap tour. Lol tha only thing you rappin is presents. Plus ya need to hit the weights if ya gnna be tuff thug.
Kevin Bingham

Dunmor, KY

#42 Feb 24, 2013
look im not trynna be a thug or trynna be hard but believe me whoever you are i wouldnt let you say none of that to my face niether would you cuhz you scared
whitey

Hopkinsville, KY

#43 Feb 24, 2013
just wondered if it be some love triangle,, over this shooting
and mite be Eric and Whitey had some some kind of jealousy over some woman or kids they & some female had together? with either of the guys .lots of questions.
Kevin Bingham

Dunmor, KY

#44 Feb 24, 2013
no at the time of the shooting from what hear from witnesses whiteys brother lj called eazy out and said he wanted to fight eazy so eazy took off his jacket & started beatin his ass and whitey shot him while he was beating up his brother lj this is what i heard from ppl at the party
futuremrsbingham (:

Dunmor, KY

#45 Feb 24, 2013
Babe, you should be flattered that these trashy as$ people like you enough to talk about you so much!:) people need to leave well enough alone and drop this stuff. The past is the past. Can't change it now.
whitey

Hopkinsville, KY

#46 Feb 24, 2013
but why he wana fight eazy for no fkg reason!??
Why he had to lose his life..dont make no damned sense do it.
no to be rude to your gf Kevin, just dont take too kindly to being called trashy as$.just many ppl in pain wonder whats going on and now got to be hearing about it all
all over again .you know what Im js ok we chill.
Kevin Bingham

Dunmor, KY

#47 Feb 24, 2013
hell idk what the prob was all i kno is trigg county got together to have a good time that night i was to preform and all we was havin a good time errybody from trigg was kickin it no guns no beef no nothin then princeton kids came with guns and all that sht was crazy
complex

Hopkinsville, KY

#48 Feb 24, 2013
so Kevin you get to perform as you wanted too?
Or did those Princeton kids get there first then you never got the chance what was first.. did your friends get tape you and anybody who went to perform ,to keep the music I hope it was some who was video taping the rap bc I know you are good at it ppl who hate on you lie bc we know you do know how to Rap.
man cant believ this cant even believ this all happened its just like yesterday to me!:( then panic everybody racing to get the hell out before we can get in to park and all. its like wth??!..its some bad dream,
complex

Hopkinsville, KY

#49 Feb 24, 2013
where can I listen to your music.
you had a page but never saw music to play .
used to be on the net more the songs you wrote..
you need to stick with it.
dont give up . we want to listen and the lyrics you write yourself told ppl that they thot im wrong but kno u do write your own stuff too.
Kevin Bingham

Dunmor, KY

#50 Feb 24, 2013
yea i did get to perform and my boy eazy was right there on the stage with me and yes i do write my own flows when im not spittin of the dome and you can see some of my old stuff like touch me and ftcops on myspace and some newer stuff on fb and sound cloud and im spending more time in my home studio so more will be out soon thanks for keepin it real and supportin me and you dont have to hide yaself let ya self be kno and ill thank you personally
thanks Kev

Hopkinsville, KY

#51 Feb 25, 2013
thank you for the nice words. and Ill check your out.
always wondered what happened with the ftcops.
that was interesting way back when I first caught it on myspace ..and you got guts to put it to music.
been a while so idk you still had that on there Ill check it when i can.
we all got our haterz but you got plenty of support out here too so dont worry on those who hate. Props Kevin.
be curious to see if ya added any new names to that ftp version its so many new ones now lol
Kevin Bingham

Dunmor, KY

#52 Feb 25, 2013
fasho keep i look out i been debating on making a part three
Trigg

Hopkinsville, KY

#53 Feb 25, 2013
Dude u crazy haha the way u be fkin with the cops in trigg u aint fraid they b trying to get at u for your flow on them lmao when i herd the song tho
music

Hopkinsville, KY

#54 Feb 25, 2013
sounds good , go for it. Ill keep a lookout.
Kevin Bingham

Dunmor, KY

#55 Feb 25, 2013
ftcops
Just saying

Hopkinsville, KY

#56 Feb 25, 2013
Wow all these bingham supporters while he is in his home stuido you are out working he just steals and get well fair and yall just telling him how great he is. Plus i seen the cops talk bad to him and he just stood there. But then he puts out a tune talking how he a gangsta and sht talking the sherrif and cops but wont say nuttin to they face. So now who is the fake
lol

Hopkinsville, KY

#57 Feb 25, 2013
idk on all this talk,, real talk!
but do he still like Ray Burnum? will that be in the rap
lol
Kevin Bingham

Dunmor, KY

#58 Feb 25, 2013
ray is cool the most strait up cop that trigg has ever seen and i aint got no wellfare nor do i havta steal anything & im not god do shit to get my self put in jail on purpose im not dumb
but ay whoeva jus sayin is listen up im just sayin yous a hater idk how i could steal a home studio but ay i got one and it cost me a lot
but can i ask you to please tell me ya name so i could put it on a track and see how many ppl like yo lames ass
music

Hopkinsville, KY

#59 Feb 26, 2013
Kevin Bingham wrote:
ray is cool the most strait up cop that trigg has ever seen and i aint got no wellfare nor do i havta steal anything & im not god do shit to get my self put in jail on purpose im not dumb
but ay whoeva jus sayin is listen up im just sayin yous a hater idk how i could steal a home studio but ay i got one and it cost me a lot
but can i ask you to please tell me ya name so i could put it on a track and see how many ppl like yo lames ass
lol youre so cute & funni kevin :)
i still idk on your new friend Ray have to think on that one ,, im not really "all that" on cops but as fars all you just said to put some names of haterz on your tracks lol
thats Real you make us some music and the blue eyes comments are just more jealous haterz who know we dig it..so who cares what haterz say lol dont even be worrying over these lames. ppl who like you Kevin will always defend who you for who you are.
Just saying

Hopkinsville, KY

#60 Feb 26, 2013
Dear kev i dont alot of time to reply cause i am work so you can play and you can get wic or whatever they give people like you but stay tuned i will havr more time to really lay it out for you but its back to work for now

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cadiz Discussions

Title Updated Last By Comments
Shes baacckkk 3 hr umm 2
What happens if Bevin cancels the Obamacare Med... (Jul '16) 17 hr Proud Deplorable 75
On her back for daddy Thu Uptown8989 2
living wage in trigg county Thu Bolshevik USA 12
Really wade Wed adnauseam 2
Amish and Mennonites Jan 17 freakazoid 17
Election Who do you support for U.S. House in Kentucky (... (Oct '10) Jan 17 Bolshevik USA 639

Cadiz Jobs

More from around the web

Personal Finance

Cadiz Mortgages