Christy Scott?

Created by forevernever on Jan 31, 2012

290 votes

Click on an option to vote

a drughead

sleeps with any guy married or has a gf

nice person

needs no more kids

just plain ho

trailor tramp

uses men and women

gross

wouldnt touch her

hard worker

First Prev
of 3
Next Last
wondering

Burkesville, KY

#1 Jan 31, 2012
Are we talking about Jonny Scott's daughter?
WTF

Edmonton, KY

#2 Feb 1, 2012
OMG, Who is she seeing now, Christy cant be alone she wants every one else man just bc none of hers will stick with her. If she keeps it up than T. Farlee is going to grab her azz. That will be the day when maybe Christy will learn her lesson. LMAO... At that thought tho...
LMAO

Livingston, TN

#3 Feb 1, 2012
WTF wrote:
OMG, Who is she seeing now, Christy cant be alone she wants every one else man just bc none of hers will stick with her. If she keeps it up than T. Farlee is going to grab her azz. That will be the day when maybe Christy will learn her lesson. LMAO... At that thought tho...
Elizabeth Young, or whatever the heck your name is now, you need to take care of your own business, instead of everyone elses
WTF

Fort Dodge, IA

#4 Feb 2, 2012
Christy find you a SINGLE MAN and stay with him, quit being a ho and using men and find someone and stay, bc some married woman or someones girlfriend will get your azz. Oh wait ho's don't stay that's why your back and fourth from B-Ville,T-Ville and Edmonton and the counties go on and on. You should watch what you post on Facebook too!
Oh my

Burkesville, KY

#5 Feb 2, 2012
How does she get so many men? Gosh she must have something special that only men can see.
WTF

Fort Dodge, IA

#6 Feb 2, 2012
Oh my wrote:
How does she get so many men? Gosh she must have something special that only men can see.
Like any ho you spread your legs, some men are going to take the offer. Cheats on every boyfriend she's ever been with. Should raise her kids and she needs to grow the hell up.
its alright

Fort Dodge, IA

#7 Feb 3, 2012
i been hitting that for months puss is puss
Adam Blevens

Columbia, KY

#8 Feb 3, 2012
Funny how people start drama on here and don't put their names you people crack me up lmfao Grow the fuck up and move on. Do something productive with your lives that require effort. means get off your asses and off the computer and get a job.. plus clean your house its nasty lmao

Since: Jul 11

Location hidden

#9 Feb 3, 2012
well who ever has a problem with me then they need to stop hiding behind there f**king computers and say it to my face if ur not f**king scared to say it to me
rebel

Columbia, KY

#10 Feb 4, 2012
Adam you need to grow up yourself how can you get on here and tell someone else to grow up when you yourself have not done so as goes to Christy we know whats up and it wont happen as long as im around!
LACY GARNER

Burkesville, KY

#11 Feb 4, 2012
WELL ITS FUNNY HOW YOU ADAM CAN RUN UR MOUTH BOUT PEOPLE YOU DONT EVEN KNOW AND PLUS THE BABY YOU THINK IS URS ISNT URS !!!! THNX MOMMA FOR SAYING SOMETHING CUZ SOMEONE NEEDED TO.... ADAM JUST NEEDEDS TO STAY OUT OF SHIT HE DOESNT NEED HIS NOSE IN BE4 SHIT GETS STARTED!!!!
Lacys Mom

Columbia, KY

#12 Feb 4, 2012
Look as goes for you Adam this is no pace for you to be saying anything about anyone else all your doing is causing more problems in your life.Further more Lacy you dont need to be on here nor does he.
Whorewithstd

Columbia, KY

#13 Feb 4, 2012
I got and std from matt garner hes nasty if u think he got u prego you should have ur self checked for aids i heard he was messing around woth this giy who had aids. Hope you havent spelred ur legs for yet or was it on first night ? Hahahaha
Huh

Columbia, KY

#14 Feb 4, 2012
Stop the drana kids all the kid was trying to say was if you got balls to start drama put your real name. And seems some trailer trash took it personal. Seems like some one pointing out things is also causing them hmmmm kiss ass much? Rebel whats your real name? I accually agree with the kid if your going to start drama make sure you can handle it when it comes back. Stop assuming and get the facts. Ive livef in burkesville for years and matt garner and lacy amos aka garner are both nasty and dont take showers boils much? christy ive heard is a whore no doubt. Lacy use to live with me and she was lazy, ive seeb christy whorre around alotttt. Ive seen and heard about matt been just as much a whore as a woman its sad how can people be happy woth them selves kmowing they wit some1 whose fycked every whore in bville? Prob has countless stds hmmm i do know lacys mother whih lacy talked so nice to me about not. If you call nice as calling her every name but a white woman nice the. Yeah. Some people are never happy unless they cab find somethjng to bitch about. Pop pop cops wont see me. Watch ya p's and q's home boy and home girl. Bring tjis to the attentions of whoever situation it fits. Gossip whores
Lacys Mom

Columbia, KY

#15 Feb 5, 2012
all i stated was neither one of them need to be on here. this is no place for either of them to be, but if they choose to continue the drama then so be it.as goes for this christy girl i dont know her and really dont care, all im trying to say is this is no place for anyone to be.as goes for you huh your just as bad by not putting your name on here as everyone else is. you dont know me and i dont care to know you,and if i do know you i still dont care. as for y im on here it is because my daughter is pregnant by adam but this is no place for them to air their dirty laundry, this is for them to handle not anyone else, neither one of them are showinhg me that they are even ready to be parents yet boy i pray for my grandbaby and i hope she or he never sees this! I wish they would both show me who is the bigger person here her or him? lets all put our names on here and really be honest,and huh if you choose to let me know whom you really are then we will have a talk but im not gonna be in the middle of the drama my family has enough problems without them having to be put on here. And furthermore i want to thank you adam and lacy for my grandchild.
The Truth Is

Edmonton, KY

#16 Feb 5, 2012
So let me get this right... Christy is sleeping with Adam, & Adam and Lacy are together with a baby on the way!! If so, than that's no shocker.=O
Everyone knows that Christy is nothing but a home wrecker, If the guy isn't with a girl than she wants nothing to do with him. Also, she will only stay long enough to break up the family, leave her std & be gone. That is why she has a different daddy for everyone of her kids. I don't know why she can't fine a single man, but it seems like no one will stay with her.Someone will stomp her ass one of these days, I don't know why she can't fine someone that will love her for her, It's like she looks for the couples that are having trouble and like a snake in the grass, fine her way right on in without anyone even noticing her. & That's just wrong.
Christy could do so much better for her and her kids but she chooses not too. I've never seen anyone like her before in my life but all I can say is good luck with Lacy and Adam because there is a baby to think about now, and if anything Christy should really back off now. But if you don't watch Christy than it will be just a matter of time before she is rocking that baby in her arms as if it is her own. Believe me she would love that.
haha

Columbia, KY

#18 Feb 5, 2012
rebel wrote:
Adam you need to grow up yourself how can you get on here and tell someone else to grow up when you yourself have not done so as goes to Christy we know whats up and it wont happen as long as im around!
At least he put his name on here. I agree with him and I dont even know him if your going to start drama own up to it is what he's saying if you cant you have no balls. Thumbs up to you. Adam
Amber

Columbia, KY

#19 Feb 6, 2012
WTF wrote:
OMG, Who is she seeing now, Christy cant be alone she wants every one else man just bc none of hers will stick with her. If she keeps it up than T. Farlee is going to grab her azz. That will be the day when maybe Christy will learn her lesson. LMAO... At that thought tho...
what T.Farlee are you referring to?
its alright

Fort Dodge, IA

#20 Feb 6, 2012
christy you thought i was stupid i knew ya was the type that messes around why ya think for these 7 months i always used a rubber and never let ya suck me and me never do anything else with ya when we got together.but was no need lie and tell me your kids had the same dad hell i knew they didnt. glad i dropped your ass over the weekend so ya need to quit texting me
elizabeth young

Burkesville, KY

#21 Feb 10, 2012
LMAO wrote:
<quoted text>Elizabeth Young, or whatever the heck your name is now, you need to take care of your own business, instead of everyone elses
whoever you are i think you need to talk to the person that you are talking about face to face instead of on the computer. by the way my name is elizabeth young for your information. i am happily married and could care less about what you think about me. if you need or want to talk to me i work at iga in albany i work the afternoon shift i will be there untill 6 oclock. if not keep your nose out of everyone elses business. thanks elizabeth young.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Burkesville Discussions

Title Updated Last By Comments
Fight at Ks bar tonight! 34 min SHELIA 6
Distillery court meeting tonight 5 hr SHELIA 5
New*ks Grill 11 hr Mike 2
Keystone Semi's (Oct '16) 11 hr kathy 62
Burkesvegas Fire Chief 11 hr kathy 11
Older men ,younger women 11 hr curious 27
Letha hagan 16 hr Jingle bells 3
Sheriff re-election Mon NuttyBuddy 148

Burkesville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Burkesville Mortgages