beth

Columbia, SC

#1 Feb 28, 2012
Does he still work at barrette think he's sexy is he single I'm a very old friend of his
yea

United States

#2 Mar 3, 2012
Yes he still works there.
married

Johnson City, TN

#3 Apr 7, 2012
he is married to crystal and has 2 kids
yea

Johnson City, TN

#4 Apr 8, 2012
They are separated.
no no

Johnson City, TN

#5 Apr 8, 2012
well him and his wife have separated several times and get back together. Maybe they will get back together again. So maybe u should stay away. Or maybe just stay away in all..
yea

Johnson City, TN

#6 Apr 9, 2012
Isn't his new girlfriend pregnant ?
anonymous

Hoffman Forest, NC

#7 Apr 9, 2012
Yes she is I'm friends w crystal so no way in h*** she getting back together that a**hole
kyle

United States

#8 Apr 15, 2012
If anyone wants to talk shit come to me don't be scared me and crystal are not together why the hell is my life so important to you anyways I work my ass off and take care of my kids how many dads do u know that really takes care if their kids?there are thousands if people divorce why people talk shit about mine don't know guess u should feel privileged you want to talk u get off everymorning at 7 am at Barrette fence come holla at me
kyle

United States

#9 Apr 15, 2012
Why me and crystal divorce is none of your business between us so keep my name out of your mouth or step up and don't be a coward
jen

York, SC

#10 Apr 15, 2012
Wife girlfriend or not he is still sexy as hell I've known him and his ex a long time a real good guy wish the best for both of them y'all need to quit nosing in peoples personal life
gross

Johnson City, TN

#11 Jun 17, 2012
2 many baby mama's for me
dallas

Fort Campbell, TN

#12 Jul 23, 2012
Nasty. I know him and he is strange and thinks all the women want him.. I work with him and he talks a lot of shit..
lol

Longmont, CO

#13 Jul 25, 2012
Saw him in the busted paper. Wasn't looking so sexy... wait, I think maybe he had a mohawk? Real cool, must be bad ass weighing a buck 40.
haha

Johnson City, TN

#14 Jul 26, 2012
I work with him and he does act like a bad ass with all that baby mama drama and screwing that fat liftdriver girl on his shift too. Ewwww nasty.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Bulls Gap Discussions

Title Updated Last By Comments
When does the carnival come to Rogersville tn t... (May '14) 1 hr jist wondering 12
City School Caledine 2 hr SMH 14
Welding teacher 6 hr rooster 6
Whatever happened to Mickey Zimmerman? 10 hr Bert n Ernie 1
Gerald Russell's brother arrested for meth? 11 hr Aaa 2
Wheel Tax - About Time 15 hr Another yet 15
Jason Greene 15 hr jamie 8

Bulls Gap Jobs

More from around the web

Personal Finance

Bulls Gap Mortgages