First Prev
of 3
Next Last
someone

United States

#1 Nov 12, 2012
Brenda is crazy as all get out but she has a smoking hott daughter and d.a for a son how does that happen?
my opinion

Olive Branch, MS

#2 Nov 16, 2012
I don't know Brenda is the homely is looking thing I have ever seen, but her kids are cute, must get it from their dad's side of the family.
hmm

United States

#3 Dec 3, 2012
Well your right about brenda and yes they must but im going to tell you the daughter has a rep if you know what I mean and it is not a good one.
fuzz

United States

#4 Dec 6, 2012
keisha brown is nasty as they come
Potsey

Keller, TX

#5 Dec 6, 2012
So obviously the Brown's have done some terrible wrong to you people. I somehow doubt that. Just another last name with a B. that people are starting trash about.
dena

United States

#6 Apr 12, 2013
Is Brenda still around?
someone

Kansas City, MO

#7 Apr 13, 2013
Yes she is.the daughter aint much better just saying
kisha
#9 Apr 19, 2013
fuzz wrote:
keisha brown is nasty as they come
first of all..if u gonna talk trash at least spell my name right! n why not put ur name on ur post instead of being a coward!
wiggle

United States

#10 Apr 20, 2013
Blah
kisha
#11 Apr 29, 2013
wiggle wrote:
Blah
and again I say why not put your name on your post? If your scared, go to church!
max

United States

#12 May 3, 2013
Hey Brenda's cool when you get to know her.
someone

Tulsa, OK

#13 May 4, 2013
max wrote:
Hey Brenda's cool when you get to know her.
lmao! Yea ok
who cares

Antioch, TN

#14 May 20, 2013
ole brenda is nothing but trash,thats all she will ever be. Brenda aint a good or cool person at all,so tell that to someone who cares. i know her daughter stopped having anything to do with her family down there,especially her d.a. Mother. As for brendas son he stays up brendas butt.
fuzz

United States

#15 May 20, 2013
kisha hush yo mouth and go hang wit ur child molestin bboyfriend yep yep
max

La Vergne, TN

#16 May 20, 2013
who cares wrote:
ole brenda is nothing but trash,thats all she will ever be. Brenda aint a good or cool person at all,so tell that to someone who cares. i know her daughter stopped having anything to do with her family down there,especially her d.a. Mother. As for brendas son he stays up brendas butt.
and who are you to know so much about her daughters business?? That's right nobody! So sthu
kisha

Jacksonville, AR

#17 Jun 28, 2013
fuzz wrote:
kisha hush yo mouth and go hang wit ur child molestin bboyfriend yep yep
and this comment is s perfect example of people sayin dumb shit they know nothin about. And if u knew my boyfriend u would know to expect an ass whoopin. Coward
fuzz

Cranbury, NJ

#18 Jun 29, 2013
yeah right. All you have to do is search sexual predators in Bradford and bam there is is with all the info! Public information it is even says how old the victim was.
kisha

Jacksonville, AR

#19 Jun 30, 2013
First off, everyone that knows us already knows the story about that so ur wastin ur time if ur hopin to start crap. And furthermore, seeing as how u know so much u should know where I am so if its botherin u so bad, then y don't u come c me and ask or say whatever u gotta say to my face instead of hiding behind a false name online!
fuzz

United States

#20 Jun 30, 2013
the stories one tells and the public record are two different i choose to believe the public record one.
max

United States

#21 Jun 30, 2013
I was curious and looked it up seeing you said everyone knows the story and it's not a big deal. My question is being you are so open about it. It says a child under the age of 14. How is that right in any way what so ever. Last time I checked you had to be an adult to be charged and registered as a sex offender which would be the age of 18 possibly 17 with some states. But under 14 no matter 17 or 18 he should be strung up by the ball sac. Just my opinion though so please correct me id I am wrong.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Bradford Discussions

Title Updated Last By Comments
Poll Did you vote today? (Jun '10) 54 min Team 39,457
Sad day for the once mighty Augusta football pr... Fri Hopeful 6
Just asking Fri leaf87 3
Help Please Sep 22 pangburn big roller 3
Name a Great Newport Greyhound player (past or ... (Feb '11) Sep 22 Gimp Town 115
Free Mcdonalds Sep 21 Bigmac lover 1
Anyone know him Sep 21 Guest 1

Bradford Jobs

More from around the web

Personal Finance

Bradford Mortgages