First Prev
of 16
Next Last
Connie Linguist

AOL

#1 Sep 13, 2011
Funny. The topix got too hot for some and they eliminated the entire post. omg must have complained.

But the guys oral sex discussion is just fine.
Omg

Canton, OH

#2 Sep 13, 2011
Actually i didnt report the thread. But it is nice to know I am saying what other people are obviously thinking about you all. This time i will have it reported. Keep this kinda shit
To yourselves. Disgusting.

Judged:

23

22

22

Reply »
Report Abuse Judge it!
smoke this

Floyds Knobs, IN

#3 Sep 13, 2011
Wow. I noticed that the other thread hit the hot topix at 28posts and then locked up to additional posts. Now it does not show in searching the site.

It is just too hot to have a man turn a woman on with words. And for women to talk about it.

Good job communicating what women want Cougar, Diva, Careful, and others. I actually learned some things I will use to please my lady in the future. She is grateful in advance!

Judged:

16

15

15

Reply »
Report Abuse Judge it!
nice mouth

Floyds Knobs, IN

#4 Sep 13, 2011
uh oh! omg took her trashy mouth and said sh!t... I'm tellin'

Judged:

11

10

4

Reply »
Report Abuse Judge it!
keep it clean

Floyds Knobs, IN

#5 Sep 13, 2011
Always good advice on this topic. In practice and in conversation.

Maybe we should pretend we are discussing church and give each other advice about "speaking in tongues".

keep it clean
Diva delight

Chesterfield, MO

#6 Sep 13, 2011
Dang and it was getting good too!:( well crap! by the way you're very welcome smoke this:)
Diva delight

Chesterfield, MO

#7 Sep 13, 2011
I was talking about keeping it clean:) lol and yes i am keeping it clean;)
Diva delight

Chesterfield, MO

#8 Sep 14, 2011
How come the other topic oral sex didn't get took off?!? who ever got the other one deleted must be fine with sucking men!
See da light

Bowling Green, KY

#9 Sep 14, 2011
Perhaps because it is more natural for men to receive it than women.
Diva delight

Chesterfield, MO

#10 Sep 14, 2011
Not if you're my lover:) to me it's part of it. i can't imagine sex without it:)
Moot

Floyds Knobs, IN

#11 Sep 14, 2011
So. What did the best lover do to make that performance special?

Focus on the button? All over attention? Toys? Where do the hands go?

Stick to innuendo so we can keep this valuable advice thread alive. We men want to know how to be better lovers.
Older couple

Floyds Knobs, IN

#12 Sep 14, 2011
We used to sixty-9. Now we 68...you do me and I'll owe you one.

Our oral sex usually consists of oral "ya wanna do it?" followed by oral "nah" then oral "me neither".

Aural sex?
Diva delight

Chesterfield, MO

#13 Sep 14, 2011
Lol moot i would say but i'm afraid the thread will get deleted again:) and i'll get banned:) just take it slow at first then speed up after bout ten min:) hope that helped some:)
Satisfied

Detroit, MI

#14 Sep 14, 2011
My man is a pro at this! He kisses and licks it so passionate like he is making out with my mouth ! He does it slow and passionate then starts sucking my cl*t hard and vigorously till my whole body trembles!!!!!!!!
yummy

Minneapolis, MN

#15 Sep 14, 2011
You got to get those fingers into it too.... We have more feel good places than you have mouth ;)
Dr No Good

Alexandria, TN

#16 Sep 15, 2011
An interesting subject matter here.

Guys I say we must stand tall and give them the Oral they deserve. We have for long had it sucked up and spit out. But our standing tall and licking as I so much enjoy assisting my wife.

There is nothing wrong with it in my eyes. I enjoy doing it to my wife. She loves it and that is what counts.
Dr Feel Good

Bowling Green, KY

#17 Sep 15, 2011
The best tech is to have her pull her knees to her chest and then lique the back door till it puckers.
Older couple

Floyds Knobs, IN

#18 Sep 15, 2011
She says the reason the orifices are so close together is so that you can decide it's time to fool around and you can just insert a finger in each place and carry her to bed like a sixpack.

Judged:

13

10

10

Reply »
Report Abuse Judge it!
Diva delight

Chesterfield, MO

#19 Sep 15, 2011
Lol older couple that's a good one! lol now dr feel good,i guess it just whatever a person likes:) myself,no back door action:)
couger tamer

United States

#20 Sep 15, 2011
Not even tongue

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 16
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Bowling Green Discussions

Title Updated Last By Comments
To Auto (Samantha's Man) Please Read 11 min Funny stuff 18
Cate Bunch 25 min CateIsNotAmused 7
Cate Bunch 27 min CateIsNotAmused 5
Chris Hagan,,,,straight up rat 1 hr Frfr 5
Update-Warren County Sheriff Candidate Wanted 2 hr yoyo 11
Nina Renee C 2 hr aww poor baby 9
April Wright 2 hr Want to know 5

Bowling Green Jobs

Personal Finance

Bowling Green Mortgages