Donna Meradith- WHAT YOU THINK OF HER?

Donna Meradith- WHAT YOU THINK OF HER?

Posted in the Bowling Green Forum

Kenny

Louisville, KY

#1 Jul 24, 2010
???
i heard

Hillview, KY

#2 Jul 24, 2010
Kenny wrote:
???
bitches tht start shit about ppl wat do u think of them?
just wonderin

Lexington, KY

#3 Jul 25, 2010
i think shes asweet person kown her for along time have know problems with her maybe if people would not get in hers anr kids businesss they wouldnt have problems with her either
Thatdude

Evansville, IN

#4 Jul 25, 2010
yall cant whoop her
derek

Atwater, OH

#5 Jul 25, 2010
i love donna faye aint shit bad to say about her
Lol

United States

#6 Jul 25, 2010
Just wondering is Donna! Girl ur crazy! Started this whole post abt urself
hmm okay

Evansville, IN

#7 Jul 26, 2010
If she started this post why would she misspell her own name???
obviously

Canton, OH

#8 Jul 26, 2010
so she did not look so obvious??????? U want to no wat donna faye really thinks of u put ur real name down that if u been friends wit her for a bit and i tell u wat she say bout u and u will c how nice and sweet she really is oh and no1 is scared of her she runs off at the mouth that it u no the old all talk no show
donna meredith

Evansville, IN

#9 Jul 27, 2010
i dont care wat anyone has to say on hear n i see u aint puttin ur real name either if anyone wants to see what i really would do then come and see me im tired of people that has no life to run their mouths on hear but if u want to find out u can do that other then that keep hiding behind this shit like u r doin
trash

Canton, OH

#10 Jul 28, 2010
She is straight trash and cant be trusted!!!!!!!!!!
newbie

Canton, OH

#12 Jul 28, 2010
She can't be trusted
honey

Hopkinsville, KY

#14 Jan 13, 2011
ppl needa mind they own damn sh!t and stay outta everyone elses sh!t...fall back b!tches!!
lurker

Alliance, OH

#15 Jan 15, 2011
i would do her donkey style
lurker

Alliance, OH

#16 Jan 15, 2011
mrs kauffman is hotter though

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Bowling Green Discussions

Title Updated Last By Comments
Why do men in relationships go on dating sites? 1 hr Lana 5
best DJ in BG? 1 hr Paul 16
Bosnian Guy Named Jasmin 2 hr LMAO 17
Christy and Oscar 2 hr The Other Woman 18
josh sartain 3 hr On one 21
Kelly Hackett murdered 5 hr me 22
looking for older women. Milfs/cougars (Apr '14) 5 hr Mtvgetouy 6
The solar eclipse 11 hr J3W world order 22

Bowling Green Jobs

More from around the web

Personal Finance

Bowling Green Mortgages