Who is the greatest rapper in Bowling Green

Created by TitsJackson4Prez on Dec 3, 2009

21 votes

Click on an option to vote

Tits Jackson?

Shane Holinde?

Slim Nash

First Prev
of 3
Next Last
Music Person

Uniontown, AL

#1 Dec 3, 2009
Rap music...the greatest excuse in the world to hand someone who cant sing a microphone.
R U Kidding Me

Bowling Green, KY

#2 Dec 4, 2009
Its gotta be Sugar Shane Holinde,right?
marymed2

Covington, KY

#3 Dec 8, 2009
if they are still in BG then they are NOT a good rapper.
welovehim

Louisville, KY

#4 Dec 8, 2009
DOLLA GREEN
Dang

Campbellsville, KY

#5 Dec 8, 2009
im so sick of seeing crap on here about dolla green! who the hell cares about him!! like mary said if their still in bg they must not be that good....get a life dolla green U SUCK
Dang

Campbellsville, KY

#6 Dec 8, 2009
rap suxs! Hank Williams jr. Jason aldean, alabama, bob segar Now thats good music that makes since
Dang

Campbellsville, KY

#7 Dec 8, 2009
have a baby by me be a millionaire is the dumbest song ever or lol smiley face haha what kinda shit is that
studio

United States

#8 Dec 9, 2009
Dang wrote:
have a baby by me be a millionaire is the dumbest song ever or lol smiley face haha what kinda shit is that
see that goes to show that you dont know the words... its "have a baby by me baby, he'll have blonde hair.... and Dolla isnt in Bowling Green anymore. He also opened for Rich Boy soo stop hatin on him. He has come a long way from the sh*t he used to do. Why can't you people let someone enjoy doing something they like doing? Hell, if you read books, I think it's dumb to read a book when there are movies about the book that is the same damn thing. Soo.. just chill and let him do his thang. Some people come from the bottom and has had a rough life, Dolla Green is a white dude doin rap and just because its not your kind of music doesnt mean that no one else likes it ok...
Dang

Campbellsville, KY

#9 Dec 9, 2009
why do yall gotta get on topixs and throw his name on every forum?? ppl DONT CARE! get off his nuts
Dang

Campbellsville, KY

#10 Dec 9, 2009
u think its dumb to ready a book?? ha! bunch of drop outs
Not goin anywhere

Campbellsville, KY

#11 Dec 9, 2009
do ur THANG dolla woo hoo u stink
50cent

Campbellsville, KY

#12 Dec 9, 2009
have a baby by dolla green be a real fake
Wigger

Campbellsville, KY

#13 Dec 9, 2009
Dolla is a god lets bow to him hahahaha NOT
DOLLA GREEN

Campbellsville, KY

#14 Dec 9, 2009
my raps are heavy i drive a chevy im a pimp u look like a blimp
Dang

Campbellsville, KY

#15 Dec 9, 2009
hahahahahahaha im so funny
Brad Petty

Bowling Green, KY

#16 Dec 9, 2009
I think you guys are wanting a baby with blond hair. I'm thinking the nut hugging is more on your end. FYI
Dang

Campbellsville, KY

#17 Dec 9, 2009
Dont think so u little queer!
Brad Petty

Bowling Green, KY

#18 Dec 9, 2009
Aww. I used that word in 3rd grade and it felt awesome!
GoDollaGreen

Bergenfield, NJ

#19 Dec 9, 2009
Dolla Green....do your thang....were backin you!
Dang

Campbellsville, KY

#20 Dec 9, 2009
did it feel good when ur daddy stuck it in ur ass?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Bowling Green Discussions

Title Updated Last By Comments
WKU Basketball (Apr '14) 13 min Haskins 20
Review: Lanphear & Walton PLLC 36 min jstrong196 1
Who knows Chad Johnson here from town 42 min youknow 7
you tube is helpful 46 min shamed 3
Warren County Sheriff's Department is Laughable (Aug '11) 46 min John Q Pubic 122
dp 56 min Duck, Duck, Goose 9
Review: Mayfair Motel 59 min hey 3

Flood Warning for Warren County was issued at February 27 at 2:58PM EST

Bowling Green Dating
Find my Match
More from around the web

Bowling Green People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 9:17 am PST

NBC Sports 9:17AM
Michael Roos announces retirement
Bleacher Report 9:36 AM
Titans OT Roos Announces Retirement After 10 Seasons
Yahoo! Sports 9:46 AM
Titans left tackle Michael Roos retires after 10 seasons
CBS Sports 5:55 AM
Devon Still tweets that daughter Leah is home after latest treatment
Bleacher Report 9:58 AM
Vince Young Registered at NFL Vet Combine