Level 1

Since: Feb 13

Location hidden

#43 Feb 16, 2013
Oh and let me add Gooch is a money hungry lazy female ! I'm just sayin'
Haters

Chicago, IL

#44 Feb 17, 2013
ALICIA TURNER wrote:
LMAO. IF YALL KNEW BETTER, YOUD DO BETTER!! I DONT HAVE TO SIT AND ENTERTAIN YALL.. I WILL SAY THIS THO.. IT AINNT NONE OF YALL LOW LIFES BUSINESS WHO THE HELL HIS BABY MAMAS ARE...U WANNA BE ONE? I LIVE WHERE I LIVE BECAUSE I CHOOSE TO!!! ANY OF YALL CAN COME TO MY CRIB.. HELL, ITS PROBABLY MORE LAID OUT THAN YOURS.. EVEN IF IT IS IN THE "PROJECTS".. LMMFAO. BELIEVE IT.. I GOT IT.. IM JUST WISER THAN YALL THINK.. PLUS, UNLIKE MOST OF THE REST,I .WORK.FOR.MINE!!!!!! I DONT SIT AND COLLECT CHILD SUPPORT..MAYBE YALL SHOULD DO THE SAME. N THEN MAYBE U WOULDNT HAVE TIME TO WORRY ABOUT BUSINESS THAT ISNT YOURS.#HAVE A NICE DAY.
Licia, f*** these lame a** haters! U r a great friend, a good woman, and one h*ll ov a mother! Unlike these lazy ppl hating u work 40hrs a week n take care of u n urs. Kp doing you, you will get everything you deserve and more! U ALWAYS go out ur way for ppl, n you will continue to b blessed. These ppl are ignorant, racist as f***, and extremely jealous. Pay them NO MIND!
Haters

Chicago, IL

#45 Feb 17, 2013
shamrock17 wrote:
I'd gladly be his baby mama anyday !!!
And I'm sorry but if he's ur baby daddy you ARE getting a pretty amount of $ for child support .
mind ur d*mn business! It doesn't matter what she get, she still get up off her a** and works! Ive known Alicia my whole life, she has never bn the lazy type to lay up n collect nothing. So make it a fact to say, she gets money bc she works for it as well! Not everyone is looking for a hand out.
I KNOW

Bluefield, WV

#46 Feb 17, 2013
Amad will be the only former NFL player to be charged with selling his signature and food stamps! The little thug and his 1 person entourage named Taylor will have to figure out how to do both at the same mcdonalds,
Your dumb

Chicago, IL

#47 Feb 17, 2013
I KNOW wrote:
Amad will be the only former NFL player to be charged with selling his signature and food stamps! The little thug and his 1 person entourage named Taylor will have to figure out how to do both at the same mcdonalds,
You don't believe that yourself! Like my name your dumb!
Mr Jack Meoff

Princeton, WV

#48 Feb 19, 2013
Just Curious 5 wrote:
If I was Graham I would never allow him near my team, they are on the right track now to being good again. They sure don't need a cancer hanging around with his baggage and antourage.
im pretty sure that last word is spelled wrong rubber neck
smh

Chicago, IL

#49 Feb 23, 2013
Wow wrote:
<quoted text> He has never been to prison. Haters. He is still very wealthy, and talented. Im sure he will continue his NFL career somewhere else, ovcourse if not, he still has TWO superbowl rings, scoring the winning touchdown in one. Thats a pretty awesome thing to be able to tell his grandchildren one day. Its disgusting how much negativity is being posted about him. You all act as if he has done something to hurt you all personaly. Get a life! And out of West Virginia, you all sound like ignorant, stereotypical redneck hicks. Its a big world out there, go chase your dreams, and maybe you all wouldnt be so jealous of someone that has.
U must be one of the many chics he bangs whn he comes in.
smh

Chicago, IL

#50 Feb 23, 2013
ALICIA TURNER wrote:
LMAO. IF YALL KNEW BETTER, YOUD DO BETTER!! I DONT HAVE TO SIT AND ENTERTAIN YALL.. I WILL SAY THIS THO.. IT AINNT NONE OF YALL LOW LIFES BUSINESS WHO THE HELL HIS BABY MAMAS ARE...U WANNA BE ONE? I LIVE WHERE I LIVE BECAUSE I CHOOSE TO!!! ANY OF YALL CAN COME TO MY CRIB.. HELL, ITS PROBABLY MORE LAID OUT THAN YOURS.. EVEN IF IT IS IN THE "PROJECTS".. LMMFAO. BELIEVE IT.. I GOT IT.. IM JUST WISER THAN YALL THINK.. PLUS, UNLIKE MOST OF THE REST,I .WORK.FOR.MINE!!!!!! I DONT SIT AND COLLECT CHILD SUPPORT..MAYBE YALL SHOULD DO THE SAME. N THEN MAYBE U WOULDNT HAVE TIME TO WORRY ABOUT BUSINESS THAT ISNT YOURS.#HAVE A NICE DAY.
Be wise enough to correct your grammar then. You sound like a hot ghetto mess. Represent your self how you wish to be perceived.
Jealous

United States

#51 Feb 23, 2013
smh wrote:
<quoted text> Be wise enough to correct your grammar then. You sound like a hot ghetto mess. Represent your self how you wish to be perceived.
Jealous much? Smh. Get a Life!
Jealous

United States

#52 Feb 23, 2013
smh wrote:
<quoted text> U must be one of the many chics he bangs whn he comes in.
Smh, I'm a man, and a sports enthusiast. You sound like one of the many small town, doing nothing with your life, so your jealous of someone that has, typical wv scum. Give the rest of us a bad name. Your up commenting on his post at two a.m. while he is in bed, and still wealthy. Unlike you I'm up, about to go to work, its called a "job", get one, and a life isnt much further.
Jealous

United States

#53 Feb 23, 2013
smh wrote:
<quoted text> Be wise enough to correct your grammar then. You sound like a hot ghetto mess. Represent your self how you wish to be perceived.
How can you tell someone to correct their grammar? "then" belongs at the beginning of the sentence. Good ole WV school systems. They breed winners!
smh

Chicago, IL

#54 Feb 27, 2013
Jealous wrote:
<quoted text> How can you tell someone to correct their grammar? "then" belongs at the beginning of the sentence. Good ole WV school systems. They breed winners!
Yeah like the ghetto wannabe chic tryna to talk trash..huh? Did I strike a nerve? Temper Temper. My mistake was from auto text not just ghetto slang. You know so much about WV people? Right? Probably bc that's where your from. I am very well educated, you don't have to win a super bowl to graduate college smart one.
Lol

United States

#55 Feb 27, 2013
smh wrote:
<quoted text> Yeah like the ghetto wannabe chic tryna to talk trash..huh? Did I strike a nerve? Temper Temper. My mistake was from auto text not just ghetto slang. You know so much about WV people? Right? Probably bc that's where your from. I am very well educated, you don't have to win a super bowl to graduate college smart one.
You sound like your bored. Your General Education Diploma doesnt count. Its talent that gets you to the superbowl, to win two rings. Why would I get mad because you can't speak proper english? Your the jealous one on topix hating on people, that wouldn't give you the time of day. Get a life! I bet your sad, lonely, and have low selfesteem, because only those kind of people talk down about others. Your putting people down because it makes you feel better about your own trivial existence? Poor baby :(
Lol

United States

#56 Feb 27, 2013
smh wrote:
<quoted text> Yeah like the ghetto wannabe chic tryna to talk trash..huh? Did I strike a nerve? Temper Temper. My mistake was from auto text not just ghetto slang. You know so much about WV people? Right? Probably bc that's where your from. I am very well educated, you don't have to win a super bowl to graduate college smart one.
Im not a "chic" Einstein. "You dont have to win a super bowl to graduate college". Did you mean, you dont have to graduate college to win a super bowl? Lol You must be a "ghetto chic talking trash", or maybe I'm just not as educated as you are? WV does have the best educated people in the country, thats why people in Bluefield are so prosperous, and open-minded. What a laugh, keep responding, your just proving my point.
Lol

United States

#57 Feb 27, 2013
smh wrote:
<quoted text> U must be one of the many chics he bangs whn he comes in.
I've told you twice I'm a man. Your so ignorant and running your jealous mouth, you can't slow down and read what your typing. You really are pathetic. Go on a date or something. So sad. Wow Jealous Lol <=same person Aristotle.
smh

Chicago, IL

#58 Feb 27, 2013
Lol wrote:
<quoted text> You sound like your bored. Your General Education Diploma doesnt count. Its talent that gets you to the superbowl, to win two rings. Why would I get mad because you can't speak proper english? Your the jealous one on topix hating on people, that wouldn't give you the time of day. Get a life! I bet your sad, lonely, and have low selfesteem, because only those kind of people talk down about others. Your putting people down because it makes you feel better about your own trivial existence? Poor baby :(
Yeah bored...thanks for entertaining me..you did a great job..obviously I got to you bc you keep ranting..lol...
smh

Chicago, IL

#59 Feb 27, 2013
Wow..I get 3post bck each time I post..trying for 4-5.. start entertaining..lol..
LOL

Bluefield, WV

#60 Mar 9, 2013
Here goes one of the baby mamas right here . In jail lol The one that he lives with . She done went bat shit crazy

Woman arrested after Clifton teacher struck during school evacuation Friday, March 8, 2013 Last updated: Friday March 8, 2013, 7:48 PM BY PATRICIA ALEX STAFF WRITER The Record DEMITRIUS BALEVSKI / STAFF PHOTOGRAPHER A Clifton woman has been charged with leaving the scene after her vehicle allegedly hit a teacher who was leading students to safety during an evacuation of Clifton High School earlier today, police said. Jessica Marcus, 28, also was charged with making terroristic threats, unlawful possession of a weapon (her vehicle), assault by auto and aggravated assault, said Detective Sgt. Robert Bracken. She was released on summonses. Bracken said Marcus berated the teacher who had stopped traffic near Colfax Avenue and Broad Street to let students cross during the evacuation. She then tried to move drive other cars that had stopped, and struck the teacher with her vehicle, who fell to the ground. She then “drove around him nearly striking students,” Bracken said. The teacher’s injuries are not life-threatening injuries, the sergeant said. Marcus allegedly sped off after hitting the teacher and was arrested later at her home nearby, Bracken said. Someone at the scene had taken down her license plate, he said. The teacher, whose name was not released, was treated and released from a local hospital, Bracken said.
1 post removed

Level 1

Since: Mar 13

Location hidden

#62 Mar 9, 2013
I know her and she is a great mother and even better friend. We all fail The Lord at times. Forgiveness

Level 2

Since: Feb 13

Location hidden

#63 Mar 9, 2013
I Blame the Mothers as much as I do Him!!1

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Bluefield Discussions

Title Updated Last By Comments
4 Letter Word Game 34 min honeymylove 352
GAME ***Last Word + 2 (Mar '12) 1 hr honeymylove 154
Christopher Stephney 1 hr tryna find that B... 1
Game - Keep a Word - Drop a Word (Jul '11) 1 hr honeymylove 2,811
Bobby Koen 1 hr ehhh 31
needle junkies...... 2 hr Se-x toy 32
Donna roberts 2 hr Se-x toy 7
Sexiest Man In Bluefield? (Aug '10) Sun Shelly 441
Bluefield Dating
Find my Match
More from around the web

Bluefield People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Bluefield News, Events & Info

Click for news, events and info in Bluefield

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 8:21 pm PST

Bleacher Report 8:21PM
Green Suffers Arm Injury on Monday Night
Bleacher Report 8:26 PM
Ward Carted off with Neck Injury
NFL 8:52 PM
Bengals punch playoff ticket with win over Broncos
NBC Sports 8:56 PM
Dre Kirkpatrick pick-6 seals playoff berth for Bengals in 37-28 win over Broncos
ESPN 9:10 PM
Bengals' late pick 6 of Peyton helps seal berth