First Prev
of 2
Next Last
Mad Hatter

Saint Louis, MO

#1 Sep 22, 2010
You get the dunb *ss award.... I cant believe you tottooed Gary's kides names on your face. Are you really that stupid?
hahhahaha

Wentzville, MO

#2 Oct 15, 2010
Mad Hatter wrote:
You get the dunb *ss award.... I cant believe you tottooed Gary's kides names on your face. Are you really that stupid?
who is raising them dumb ass, sure isnt Gary.And who are you to ask that question. Maybe they call him daddy.
Mad Hatter

Saint Louis, MO

#3 Oct 16, 2010
Stll got to be a stupid S.O.B. to tattoo another mans kids name on your face. Hell it wouldnt surprise me at all if you had Jim Roths name tattoo on your *ss.
hahahaha

O Fallon, MO

#4 Oct 16, 2010
Mad Hatter wrote:
Stll got to be a stupid S.O.B. to tattoo another mans kids name on your face. Hell it wouldnt surprise me at all if you had Jim Roths name tattoo on your *ss.
why dont you come say that to thier face, chicken shit. or better yet put a name on here and i will come to you. He can put what ever he wants on his face if you dont like it dont look stupid. mind your own buisness and stay out of thier lives.that family can deal with it without a stupid ass like u putting your nose where it doesnt belong. And if you are family then shut up you allready know,whats up.
Mad Hatter

United States

#5 Oct 17, 2010
hahahaha wrote:
<quoted text>
why dont you come say that to thier face, chicken shit. or better yet put a name on here and i will come to you. He can put what ever he wants on his face if you dont like it dont look stupid. mind your own buisness and stay out of thier lives.that family can deal with it without a stupid ass like u putting your nose where it doesnt belong. And if you are family then shut up you allready know,whats up.
ok tuff guy I think I will come to bertrand today. seeing you swallow your teeth would make my day.
lmao

Cedar Hill, MO

#6 Oct 18, 2010
Thats a damn shame. U get on here talking tuff and I tell you Im coming and all of a sudden you cant be found. Damn man, man up for once in your life.
someone who knows

Cape Girardeau, MO

#7 Oct 18, 2010
lmao wrote:
Thats a damn shame. U get on here talking tuff and I tell you Im coming and all of a sudden you cant be found. Damn man, man up for once in your life.
Well, H@#$ what do you expect from a dumb sob who will tattoo his 13 yr old son.....he is a stupid drug user who will never be anything else in life expect a lying cheating thief and the sad thing is people like him live forever
love to cook

New Madrid, MO

#8 Oct 18, 2010
I beleive clint jobe was related to Keith Wayne Jobe. I never really knew what happened to Keith, the real truth.If you know clint would you let me know.I am sure you know who this is .Keith was my best friend .I miss him so much. Not a day goes by that i dont think of him. I put flowers and a grave blanket on his grave every christmas and his birthday. God bless .
lmao

Saint Louis, MO

#10 Oct 20, 2010
it just cracks me up that the dumb *ss would tattoo gary's kids names on his face. 5 years he wont even be with that hoe and he will have another mans kids on his face. I mean how stupid is that?
who cares

O Fallon, MO

#13 Oct 21, 2010
get a life !!!!!!!!!
meeeeeee

O Fallon, MO

#14 Oct 22, 2010
amen
The Man

Ballwin, MO

#15 Oct 23, 2010
clint has always been a little sissy and always will be. He trys to talk tuff but aint got the *ss to back anything up.
tracy jobe

Pacific, MO

#16 Jan 15, 2011
Duck all ya hates we know who most of ya are ur just scared to leave ur name but Clint is doing dang good he and I have a baby together and we have our bussiness so ya can stop hating and yes my girls love daddy Clint so if ya hot something to say is know where we are or hell just leave it name pussys lol ( we love our haters) thanks Mrs Tracy Jobe
please

United States

#17 Jan 15, 2011
Tracy you aren't nothing but a piece of white trash! Sleeping with underage boys and shit! Get some teeth hoe!
yracy jobr

Rives Junction, MI

#18 Jan 19, 2011
Like said Bitch ur must be scared to put ur name on here and for the last time I have 4000 dollars worth of teeth the ain't fake they are implant Bitch u must ain't got shit better to do then hide behide this internet u scared Bitch and I am Married he is 40 ya must one of the hoes that want him get a life cause he is happy and. We both have change sorry he didn't when ya wanted him lol and I don't do under age boys Bitch so put that in ur glass of tea where we are happy and are scared like I said ur you would put ur real name on him so shut the fuck up till u know the real facts lol bitchhhhhhhhhhhhhhh and. Hell u must get that from ur mom where
huh

Hillsboro, MO

#19 Jan 19, 2011
yracy jobr wrote:
Like said Bitch ur must be scared to put ur name on here and for the last time I have 4000 dollars worth of teeth the ain't fake they are implant Bitch u must ain't got shit better to do then hide behide this internet u scared Bitch and I am Married he is 40 ya must one of the hoes that want him get a life cause he is happy and. We both have change sorry he didn't when ya wanted him lol and I don't do under age boys Bitch so put that in ur glass of tea where we are happy and are scared like I said ur you would put ur real name on him so shut the fuck up till u know the real facts lol bitchhhhhhhhhhhhhhh and. Hell u must get that from ur mom where
i have read and re-read this post and i say THIS DOESNT MAKE ANY SENSE..........
please

United States

#20 Jan 19, 2011
@huh I'm with you,wtf bitch can't spell or what! Lmao just proves my point and hunny let me tell you don't know but you want that nasty ass husband of yours. Yall both look like some circus freaks with them tattoos on your face! Bitch you know who I am, now come get some
tracy jobe

United States

#21 Jan 26, 2011
Bitch like I said I don't know who ya are and yea my spelling might be fucked up cause I was so mad cause ya ALL are scared and no I don't know who the fuck you are cause you won't leave your real name like I do so u must know who I am but my husband is a good man he might of had his nasty ass hoes before and you might be one of them that's why you are so mad but get a life cause I promise if I knew who you was then I would come u ain't nothing but a nasty Bitch from bertrand what does that tell me lmfao and for are tattoos don't hate Bitch cause everyone loves our tattoos are u mad cause u can't look as good as we do with tattoos on your face lol but anyways get a life and grow up and leave your real name till then leave us alone or come on bye 210 elm st Bitch now good bye
ha ha

United States

#22 Jan 28, 2011
that is some funny sheet
tracy jobe

United States

#23 Jan 28, 2011
Well it is funny cause who ever it is sure ain't big enough to leave their names now whays up

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Bertrand Discussions

Title Updated Last By Comments
MO Ferguson Police Chief Just Shocked Everyone Wit... 7 min redeemer 522
jp warf 6 hr justice 15
* The ALPHABET Game * (Jul '11) 6 hr night machine 4,076
famous people name game (Jul '13) 6 hr night machine 1,712
MO Ferguson Police Are Being Relieved Of Their Dut... 6 hr g 2,832
Two words-last lettet of last word game (Sep '13) 6 hr night machine 1,359
Word Association (May '10) 6 hr night machine 3,196
•••
•••

Bertrand Jobs

•••
•••
•••

Bertrand People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Bertrand News, Events & Info

Click for news, events and info in Bertrand
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••