drugs in berea
guess again

Dayton, OH

#24 Jun 15, 2011
James u know good and well u sell drugs pps and weed who don't know it were not stupid lol all I can say is ur days coming and the drugs will stop. (shit i dont sell em and there still here)U think i am the only one and yes i said think even if i went to jail. There would still be drugs. What if Berea became green free like the next state over is. V. but any ways me and my family are dewing good for us not U liers. Or would be spending time wit your kids grand kids and make life good as you want it but no u fags got to get on her and talk about people.
ICEM2

United States

#25 Jun 16, 2011
lmao wrote:
well i got one thing to say. you come in my house not invited to steal. i will blow your head off.
Right with you on that! I believe in and exercise my rights under the Constitution of the United States, in particular I exercise my rights as provided under the Second Amendment of the Constitution, and various "Castle" laws provided by the State.

In short, there's a loaded gun in just about every room, and I'll leave the light on for ya Pillbilly!
punks U speak snake

Cincinnati, OH

#26 Jun 16, 2011
James u know good and well u sell drugs PPS and weed who don't know it were not stupid lol all I can say is your days coming and the drugs will stop.
Must be, Sh!t on you and your Bull Crap, We no good damn well you are full of crap. what are you some one a be church goer that pops them nerv. My day is here U did 't read I have a BOY on the way. you need to check your self Me or my brother have not harmed you at all. So Pee & Go To Bed. And if you had Brain you would realize were doing good with out trying to sell Shit. You ever work at a Restaurant and paint to. Dew you sing you talk allot. Gossip all talk. Glad to no you want me to be pop paler
James Owens

Dayton, OH

#27 Jun 17, 2011
Yea right something eels ever herd of I.p address yea people have ways to pin point you.
Bitch Tracy PI

Berea, KY

#28 Jun 17, 2011
HA! Looks like TB is using mommy's address, plus his new gf's, Ashley Potter's ip..not nice little girl!!!
Think about who you're workin for girl!!!
familymatter

Myrtle Beach, SC

#29 Jun 20, 2011
dope heads and dealers need to grow up would you want people giving dope to your child or your elderly folks and maybe even giving it to a pregnant woman what the hell is wrong with people dope dealers need to get a real job and you drug addicits need to be cut off your checks and food stamps then you couldnt get on more. I would hate to think all i did was drugs or even sell them get with the program you dealers and addicts you are a waste of fresh air.,
O-Please

Lexington, KY

#30 Jun 21, 2011
If people would focus half as much energy on raising their kids as they do about what is going on next door and across the street they might not have to worry about all the drug dealers.."parenting" do your job correctly and the whole world could be full of drug dealers and not be of any concern to you..!!
well

Perry, GA

#32 Jun 22, 2011
shamey shamey
James

Richmond, KY

#33 Jun 22, 2011
Tracy will you call me
plz. Thinks by the way shows who the punk is
wow

Berea, KY

#34 Jun 22, 2011
thinks by the way shows who who is?
water

Virgie, KY

#38 Jun 23, 2011
no name or friends wrote:
i have no name because I am a little bitch. I are so betterat sucking big cock . why dew u think that name is need to be fucked up. thats funny I just put a beer bottle in my ass. Last i herd the drugs come from my moms house. What happen to u why dew u loose sleep u sound guilty.Check your self because I just shit myself bad.
no name is gay
I P Tracker

Richmond, KY

#39 Jun 23, 2011
water is gay
Over Berea

Lexington, KY

#41 Jul 6, 2011
All I know is the past few years it's seeming to get worse with the amount of people hooked on shit. I parked my car in my friends driveway that I've visited for 6 years. She forgot to lock her passenger door...someone walked in her driveway up to the house while we were watching movies inside and opened my door. Took my bag, and broke into her bro's car and stole his gps. I called the police to just make them aware. Luckily there was no money in the bag, but my ID's and other necessities were. A week later, an officer came to my house to return my SS card that was found in a nearby yard while they were mowing. Then another week later my bag was thrown in someone else's backyard. These crackheads won't just take your money, they'll go out of their way just to completely inconvenience you. Sorry crackheads, I didn't have any cash to buy your dope. But I guess you got the satisfaction of throwing my shit in random yards! Complete bullshit...I'm so over this town.
Street Knowlege

Richmond, KY

#42 Jul 6, 2011
this topic forum is a joke all these people who put random peoples names on here they dont like accusing them of shit!half these these people on here dont even sell drugs!except for thomas bowman!must be nice to sell drugs and the police not mess with you because your a government informant!anyways if you dont like berea suck on my nutsack!its never going to change every person thomas puts in jail theres another dope boy lined up to take his place! HEY THOMAS HOW MUCH YOU GET PAID? must be good you baught that truck with it! FAG!
lmao

Flatwoods, KY

#43 Jul 6, 2011
he put papers on anybody?
Street Knowlege wrote:
this topic forum is a joke all these people who put random peoples names on here they dont like accusing them of shit!half these these people on here dont even sell drugs!except for thomas bowman!must be nice to sell drugs and the police not mess with you because your a government informant!anyways if you dont like berea suck on my nutsack!its never going to change every person thomas puts in jail theres another dope boy lined up to take his place! HEY THOMAS HOW MUCH YOU GET PAID? must be good you baught that truck with it! FAG!
Street Knowlege

Richmond, KY

#45 Jul 6, 2011
yea he put books novels you outta see all the papers!
lmao

Flatwoods, KY

#46 Jul 6, 2011
names?
Street Knowlege wrote:
yea he put books novels you outta see all the papers!
hmm

Berea, KY

#47 Jul 6, 2011
i believe it. how else does he get away with all the sh!t he pulls????

I know for a fact he was slingin weed and his momma's xanax pills too. saw it with my own eyes.

i've even got a witness. two actually. wonder if their family knows she's got him slingin her pills?
LMFAO

Berea, KY

#48 Jul 7, 2011
James M F Owens wrote:
week u think were drug dealers ha ha look I'm not hiding behind the putter using a fake name i don't sell drugs i got two jobs the main one is my family O yea i got a kid on the way its a boy. U gonna accuse me of selling my sperm to. Damn me and my brother are famous. Never new that. And I got a damn good woman. For who it may concern. We been together for 5 Years. And a Lil hint the to ugly to make the Owens boys pretty. How dew you feel, after you get done righting something about some one you don't no does it get u off to talk shit wit no name well well look who left there real name. U are the punks. acting like we are the cartel or mob what if we was. and something else me and my brother got our high school diploma. so get off our nuts. You better find something else to talk about
You and your brother got a high school diploma in the handicapped class! That doesn't count lmao. You and your brother needs to get out and get a real job! Stop living off the government! People like you are a discrase to the world!
random

United States

#49 Jul 7, 2011
Oh shut up thomas. At least they got hs diplomas unlike you. How many times did u get caught with your fake one before you had to go flunk the GED and take their slow classes?
LMFAO wrote:
<quoted text>
You and your brother got a high school diploma in. the handicapped class! That doesn't count lmao. You and your brother needs to get out and get a real job! Stop living off the government! People like you are a discrase to the world!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Berea Discussions

Title Updated Last By Comments
Chelsa saylor (Jun '13) 43 min Boyd 4
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 2 hr now 163,425
Reporting food stamp fraud (Jan '10) 9 hr Justice served 267
berea skating rink (Mar '10) 19 hr Just Stop 13
Austin Lewis from MSHS (Oct '12) Mon Ashton 2
alyssa guinn (Feb '12) Mon Jessica 7
Anyone got any bud Apr 23 Beerbelly 14

Berea Jobs

More from around the web

Personal Finance

Berea Mortgages