First Prev
of 2
Next Last
a girl

Pikeville, KY

#1 May 26, 2010
whats up with this guy i dont know much about him except hes 20 soon 21 and hes super hot i wanna know things about him good not bad hopfully let me know
nathan cantrell

Prestonsburg, KY

#2 May 29, 2010
He is an all right guy i went to school with him at belfry we use to hang out before he started getting really bad on pills and robbing everyone but i ant got no room to talk i like him but i ant seen him in forever
a girl

Pikeville, KY

#3 Jun 26, 2010
guessing noone has ne thing else to say for about him
samantha triplett

Logan, WV

#4 Jan 16, 2011
b*tch get over it hes all mine n mine only no one else can have him unless they want to get f*cked up so yea stay away.
frankthetank

United States

#5 Jan 17, 2011
wow, crazy ass. no one posted on this shit in 7 months.
samantha triplett

Logan, WV

#6 Jan 19, 2011
dud i was just goin tho this sh*t u f*ckin dum as* and just postest my own shit on here duh, i can read stupid.
frankthetank

United States

#7 Jan 26, 2011
You obviously lack education. Can you spell or use proper grammar at all? Justin Ray Lowe has really found a winner! Go to college, moron.
i_know_1

Inez, KY

#8 Feb 1, 2011
there is only one girl that has Justin's heart . and its not samantha.
then

Pikeville, KY

#9 Feb 8, 2011
who is it?
Jamie workman

Belfry, KY

#10 May 5, 2011
Courtney thacker is the one who ahs justin's heart she always has been and always will be. I've known them both almost all my life.
Amazing

Charleston, WV

#11 Aug 4, 2011
he needs to get back with courtney because samantha aint doing him no good. lays around on pills all the time and dont take care of her kid leaves her here and there and everywhere not knowing if the baby is okay or not.. some mothers dont care sad sad sad hope that b**tch gets what she has been asking for.
justin lowe

Grethel, KY

#12 Nov 22, 2011
guess i do got some back up round this place and to all u \ talkin shit bout me o well i do take care my kid and i guess jamie gots my back thanx homie
whats this town coming to

Williamson, WV

#13 Nov 29, 2011
u wanna kno about justin ask melinda wolfe lmao
anna

Kermit, WV

#14 Nov 29, 2011
omg wow i jsut got on topix and tihs came up tihs is sad i tihnk jsutin cna love who he please...this topic shit is chlilsih and stupid i mean really........say it to there face !
anna

Kermit, WV

#15 Dec 3, 2011
Jamie workman wrote:
Courtney thacker is the one who ahs justin's heart she always has been and always will be. I've known them both almost all my life.
mm is that why he dumped your ass but yes jamie workman you have his heart !
bubba

Peach Creek, WV

#16 Dec 9, 2011
your ass is whipped justin ray lowe............
anna

Kermit, WV

#17 Dec 12, 2011
bubba wrote:
your ass is whipped justin ray lowe..........
ahahahahahahahahahahahahahhah your hilrilus grow up (:
just so u no

Annville, KY

#18 Dec 13, 2011
anna wrote:
omg wow i jsut got on topix and tihs came up tihs is sad i tihnk jsutin cna love who he please...this topic shit is chlilsih and stupid i mean really........say it to there face !
u dont have a right to say sh*t about ppl commenting on topix...u write shit on here all the time about ppl....all u r is a lil brat that throws a fit any time she doesnt' get her way haha i find it that funny.....ur the one thats sad childish and stupid.....u should take ur own advice and get out from behide ur computer and say shit to ppl face....lol
anna

Kermit, WV

#19 Dec 22, 2011
just so u no wrote:
<quoted text>
u dont have a right to say sh*t about ppl commenting on topix...u write shit on here all the time about ppl....all u r is a lil brat that throws a fit any time she doesnt' get her way haha i find it that funny.....ur the one thats sad childish and stupid.....u should take ur own advice and get out from behide ur computer and say shit to ppl face....lol
i ahve no problem saying anything to any ones face jamie renee no problem there anyone i cant fucking stand have no problem why dont u be a reall women or man my address is 123 in a half fourth ave bitch come say shit to my face well see who is sad then ! and anna always gets what she wants i coudlnt have my ex so look wher ehes at now i tol du i never loose !!!
just so u no

Pikeville, KY

#20 Jan 23, 2012
is that why justin not wit u....guess anna lost on that 1 hahaha....poor lil baby...ur sad and stupid y come to ur house who u gonna hav fight ur fight...hahahaha

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Belfry Discussions

Title Updated Last By Comments
anyone know brooke cox? (Jan '12) 20 min lol 14
murder in freeburn 5 hr Just saying 27
Black w/ whites in freeburn (Feb '14) 5 hr Just saying 7
Poll i need to locate hollie blankenship (Aug '09) 7 hr Justiceforallnky 6
Lee M 20 hr just passing thro... 1
Best cook at chilly Willy's Mon Crab Apple 4
Murder at Phelps Mon Family Member 59
More from around the web

Belfry People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]