accident in pettus?
Dgomez

Ballwin, MO

#1 Feb 22, 2013
Anybody know what happened down 623
yolo

Beeville, TX

#2 Feb 22, 2013
I heard it was a guy who was trapped in the truck but he passed away I hear, so sad!
Gmar

United States

#3 Feb 22, 2013
So sad. That area has got pretty busy lately. Sending prayers to the family
Dang

Houston, TX

#4 Feb 22, 2013
What time did this happen?
awwwww

El Monte, CA

#5 Feb 22, 2013
Reyes ruiz was his name:'(
Dgomez

Ballwin, MO

#6 Feb 22, 2013
No dude!! Wtf happened
awwwwww

Beeville, TX

#7 Feb 22, 2013
idk, I was just told who it was, my sis in law is from pettus, she said wreck down a back road or something. so sad.
bel

Beeville, TX

#8 Feb 22, 2013
It was a family member of mine he was in a car acct. he tried to avoid something on the road and wrecked and fell over a bridge
pettusgirl

United States

#9 Feb 22, 2013
Nobody knows anything? Yes it was Reyes but what happened? Im in shock he was a sweetheart
pettusgirl

United States

#10 Feb 22, 2013
Omg:-(poor reyes:-(my prayers are w y'all
bianca

Beeville, TX

#11 Feb 22, 2013
he is my dads brother and yea he tried to avoid something and wrecked and fell off the bridge.
Dgomez

Ballwin, MO

#12 Feb 22, 2013
Another truck lot axle he tried to avoid last minute flew over a bridge
Sad

Houston, TX

#13 Feb 22, 2013
He was a good friend to all! Rest in peace Reyes! You will be missed my friend!!
gang banger that grew up

Dallas, TX

#14 Feb 23, 2013
Him and his older brother are together now, they were good people!
seyer

United States

#15 Feb 23, 2013
My dad Reyes Ruiz passed away on his way to work trying to avoid a object going towards his car. ,:/
Condolences

Ballwin, MO

#16 Feb 23, 2013
seyer wrote:
My dad Reyes Ruiz passed away on his way to work trying to avoid a object going towards his car.,:/
I Am Truly Sorry Baby You And Your Family Are In My Prayers.
sagirl

El Monte, CA

#17 Feb 23, 2013
My condolances to Reyes' family,im so sorry for ur loss..R.i.p Reyes Ruiz...
honey

United States

#18 Feb 24, 2013
Yes he was a gud man n a grt frd he will b missed R.I.P. Reyes Ruiz gonna miss ya dearly my frd

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Beeville Discussions

Title Updated Last By Comments
itr 3 hr Welfare Bitch 9
Horny female 3 hr Come on 1
priscilla Mungia ramirez soliz 3 hr smh 3
Cierra garza & roy salinas 3 hr baby gurl 1
Lyn is pregnant with twins 3 hr smh 10
Beeville only 3 hr Hey you 1
craigslist casual encounters? ????????????????? (Nov '14) 3 hr Hey you 28
More from around the web

Personal Finance

Beeville Mortgages