funny

Kent, OH

#1 Dec 3, 2011
hum,how can someone be charged wit a dui, then be charged wit careless driving, hum,, would you think that the sui played a role, lmao dimiss the careless driving, iam going to to fine you for the dui,, lmao they get you everytime, i no how they play.. shame on you
lawl

Philadelphia, PA

#2 Dec 4, 2011
You're so damn stupid. If you are caught driving then given a DUI, then apparently you had to have been driving carelessly. It's self explanatory.
Frank

United States

#3 Dec 4, 2011
If you're stupid enough to drink and then get behind the wheel, you're risking not only your life but the lives of my loved ones, and you deserve all the charges the law throws at you. So quit bitching and grow up.
wtf

Clifty, KY

#4 Dec 5, 2011
dont drink and drive, you drunk, and you wont go to jail, lol
SKINNER

United States

#5 Dec 6, 2011
<-------- Yea, That's me..........

Actually I had made the mistake to drink and drive. If it hadn't been for the state trooper who arrested me at the road block. My name would have been in the paper. That would have cause my insurance to go sky high. It didn't appear in the county paper. Although I had made that mistake, I would NEVER want to change it. God Bless ALL of the Troopers out there who protect us...
crack me up

Paducah, KY

#6 Dec 6, 2011
skinner you crack me up, you dont make no since at all, your insurance will go up if your name was in the paper or not silly, they no your driving record trust me,, and although you made that mistake i would want to change it, but that is impossible to do, and thank the state trooper that got you, who noes whos life he saved that night, including your own...
Brian W

Clifty, KY

#7 Dec 14, 2011
Most troopers are good people. They have to deal with a lot if idiots.
oooooo

Madisonville, KY

#8 Feb 6, 2012
stars
wtf

United States

#9 Feb 9, 2012
There all crooked
busy body

Madisonville, KY

#10 Feb 9, 2012
Law enforcement puts their life on the line daily for each and every citizen. Remember the words "to serve and protect". I wouldn't put my life on the line for the scum out there. Meth makers, child molesters, wife beaters, drug dealers; they could all croak and I wouldn't lift a finger for them. It takes special people to do this; just like the military. I think everyone should take a minute to say a prayer for them daily not put them down.
My baby is a trooper

Madisonville, KY

#11 Feb 9, 2012
I support the troopers! My man is a Kentucky state trooper! I pray and support him everyday!
lol

Madisonville, KY

#12 Feb 9, 2012
i bet you support them all..
busy body

Madisonville, KY

#13 Feb 10, 2012
My baby is a trooper wrote:
I support the troopers! My man is a Kentucky state trooper! I pray and support him everyday!
Bless you and the sacrifices that the families of these brave men and women make daily.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Beaver Dam Discussions

Title Updated Last By Comments
sarah 3 hr smh 13
skipping church 5 hr former christian 1
Britany Austin (Apr '11) 10 hr What u got to say 50
kfc bathroom unpoopable 11 hr gods #1 13
stericycle (Feb '12) 23 hr steriemployee 95
jerry wright needs to resign! Jan 22 lol 4
basketball coach brings DC boy to school everyday Jan 22 oc sucks 19
Beaver Dam Dating
Find my Match
More from around the web

Beaver Dam People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 10:04 am PST

NFL10:04AM
Richardson was suspended for two Colts playoff games
ESPN10:58 AM
Colts won't commit to RB Richardson for 2015
Yahoo! Sports11:49 AM
League conducts nearly 40 interviews into 'deflate-gate'
Yahoo! Sports11:50 AM
NFL: No decision yet on deflated balls
NBC Sports12:54 PM
Grigson goes silent on NFL investigation into Patriots