Renee Stringer: Jonesboro's issues being ignored

Jun 8, 2012 | Posted by: roboblogger | Full story: The Shreveport Times

On March 26 the state of Louisiana Fiscal Review Committee was convened in Baton Rouge and in attendance were Mr.

Comments
1 - 20 of 23 Comments Last updated Nov 29, 2012
First Prev
of 2
Next Last
Joe

Deville, LA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jun 20, 2012
 

Judged:

1

1

Stringer For Mayor of Jonesboro
Please Support this
hmmmmmm

Euless, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jun 20, 2012
 

Judged:

1

1

1

Joe wrote:
Stringer For Mayor of Jonesboro
Please Support this
She's made way too many enemies to win the mayor's race. I'm not saying she doesn't genuinely care for our town, simply that she's made a lot of people really mad.
i vote for her

Euless, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jun 21, 2012
 
Who she made mad, the blacks, just because she speaks her mind and is tired of the mayor stealing the town blind, she would be a good mayor, let's get her to run.
wtf

Euless, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jun 24, 2012
 

Judged:

1

1

1

Y'all betta realize she stole that money and then quit office....then say the mayor pushed huh out the chair.....the chair gave out....come on now...really stringer for mayor i think not
Go Get A Loan

Monroe, LA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jun 24, 2012
 
wtf wrote:
Y'all betta realize she stole that money and then quit office....then say the mayor pushed huh out the chair.....the chair gave out....come on now...really stringer for mayor i think not
Libel is defined as defamation by written or printed words, pictures, or in any form other than by spoken words or gestures. Please keep writing, your words are so helpful and they lead right to your address.
bob

Monroe, LA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jun 24, 2012
 
I think wtf is a might confussed.
hmmmmm

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jun 24, 2012
 
Not only does wtf have a difficult time spelling. He/she apparently also has issues with the truth. Renee has NEVER been a suspect in the disappearance of the town's money. But apparently since she doesn't support the mayor's illegal activities and racist agenda that makes her a target. Unbelievable! Oh well, wtf shows their ignorance by the horrible grammar and lack of true statements in their post.
Cowgirl crazy

Call, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jun 24, 2012
 
I agree the ones pointing fingers are usually the ones guilty so im tired of jonesboro citizens being racist cause we are tired of illegal activity in the mayors office and didnt he try to force himself on her guess shes racist for snubbing a black mans touch
hmmmmm

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jun 24, 2012
 
Cowgirl crazy wrote:
I agree the ones pointing fingers are usually the ones guilty so im tired of jonesboro citizens being racist cause we are tired of illegal activity in the mayors office and didnt he try to force himself on her guess shes racist for snubbing a black mans touch
I agree. I'm sick of everyone BUT the mayor being accused of being racist. Lets see......He's bankrupted the town. He's gotten the city down to the chief, asst chief, and one officer because we can no longer afford a police force. Yet he's doubled the town halls budget. He's a criminal who plays the race card every one he gets called out about it. And when Renee has the balls to point out to the citizens what hes done he gets called a thief an a racist.
lets have a recall vote

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jun 25, 2012
 
I say get the coon out of there and all his buddy's on the board.
mynameis slimshady

Monroe, LA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jun 25, 2012
 
when are you people gonna wake up and realize the white man is the minority now.
u reckon

Monroe, LA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jun 25, 2012
 
mynameis slimshady wrote:
when are you people gonna wake up and realize the white man is the minority now.
the only thing the mayor has ran is this town in the ground
Cowgirl crazy

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jun 25, 2012
 
Well we need to pickett the town hall and demand his resignation
Mitt Daugters luvs black

Euless, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jul 15, 2012
 
mynameis slimshady wrote:
when are you people gonna wake up and realize the white man is the minority now.
white men are minorities ....but black men are Majority

we love them ...
Mitt Daugters luvs black

Euless, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jul 15, 2012
 
lets have a recall vote wrote:
I say get the coon out of there and all his buddy's on the board.
this sounds like Carla Rob
Glad I left JB

Madison, AL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Nov 14, 2012
 
If it walks like a duck quacks like a duck guess what... Being raised in JB we all knew somthing is not quite right in town. We have had our share of thives, racist, finger pointers, and all out weak leadership. When are we going to relize that each and every last person is in the same sinking boat. The town has alway been divided and blind simply put we don't want to come together as a community due to the fact that we are stuck in our ways with absoulty no intendtion on making an effort to unite and make the community some what livable.Yes, I am glad that I left JB and I have no desire to return now that I know nothing is ever going to change
yep

Adrian, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Nov 14, 2012
 
You are lucky to get out I have never saw people just try to fight amongst each other constantly....it seems like being a small town people would try to get along and not fight since you have to see each other on a regular basis
Freedom of Hush

Ruston, LA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Nov 14, 2012
 
Renee Talks tooooo Darn much
She should Hush at times .......
Freedom of Hush

Ruston, LA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Nov 14, 2012
 
She Loves Attention ..and Yall stupid tails Feed into it
Fix this town

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Nov 26, 2012
 

Judged:

1

1

1

Chief Wesley Horton for Mayor that would fix all the problems.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Baton Rouge Discussions

Title Updated Last By Comments
The 25 Most Dangerous Cities in the U.S. Are Mo... (Nov '10) 2 hr Chuck 18,761
LA Who do you support for U.S. Senate in Louisiana... (Oct '10) 14 hr JohnKoski 2,990
Analysis: La. Lawmaker targets speed traps (May '08) Thu Annalyse20 48
Review: Dakar Africian Hair Braiding Wed displeased customer 1
Jimmy Swaggart Ministries Beg-A-Thon : A 2 Part... (Jun '13) Tue Anonymous 79
Family scrambling for answers after loved was h... Aug 18 Chiquita Fisher 1
garbriel swaggarts wife jill Aug 18 Anonymous 5

Search the Baton Rouge Forum:
•••
•••
•••

Baton Rouge Jobs

•••
Enter and win $5000
•••

Baton Rouge People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Baton Rouge News, Events & Info

Click for news, events and info in Baton Rouge
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••