tricks at chillis
First Prev
of 4
Next Last
guy

Shreveport, LA

#1 Nov 16, 2008
what about the tricks and hos at chillis. there is 4 or 5 that will lay down for anyone. martie riley has 2 babies by 2 diff guys and looks like she is about to have another.
mee

Shreveport, LA

#2 Nov 16, 2008
u shut the f**k up ur mad cause she wouldnt give it to u.
ouch

Bardstown, KY

#3 Nov 16, 2008
catch a case of the cheese fries there
lol

United States

#4 Nov 16, 2008
i would like to see u say that to her face coward
ouch

Bardstown, KY

#5 Nov 16, 2008
dont want 2 b near her face, probly aint safe either
I LOVE HATERZ

Bardstown, KY

#6 Nov 16, 2008
Martie is one of my best friends. "Mee"is right,"Guy" is probably just mad because they probably tried to get with her and got laughed at. She gets that alot! Lol! Sounds to me like U got shot down and are mad about it! U need to take "lol"'s advice and say it to her face instead of posting it up on this site....pussy.
Oh yeah, and as far as her babies are concerned, they are 2 of the most beautiful little girls that I have ever seen! Her girls are like my babies. Don't worry about wtf she does! She was with both of her little girl's daddies for a while and i don't see what her kids have to do with anything. U really need to get a life. P.S. Put that in your pipe and smoke it b*tches! lol!
4 real

United States

#7 Nov 16, 2008
martie is a great person and a wonderful mom her girls are remarkable you r just jealous because you have her leftovers , that must be really sad for u ! To bad it is sad you can not spell chilis go back to retard. you cant even afford to eat at chillis!
wanna know

Chesterfield, MO

#8 Nov 16, 2008
Does Mini Alvey work at Chili's?
mee

Bardstown, KY

#9 Nov 16, 2008
I LOVE HATERZ wrote:
Martie is one of my best friends. "Mee"is right,"Guy" is probably just mad because they probably tried to get with her and got laughed at. She gets that alot! Lol! Sounds to me like U got shot down and are mad about it! U need to take "lol"'s advice and say it to her face instead of posting it up on this site....pussy.
Oh yeah, and as far as her babies are concerned, they are 2 of the most beautiful little girls that I have ever seen! Her girls are like my babies. Don't worry about wtf she does! She was with both of her little girl's daddies for a while and i don't see what her kids have to do with anything. U really need to get a life. P.S. Put that in your pipe and smoke it b*tches! lol!
ure babies need a momma 2, get off the pipe
I LOVE HATERZ

Bardstown, KY

#10 Nov 17, 2008
I don't have kids yet and the whole pipe comment was a joke....and we aren't talkin about me. i'm not tryin' to get stuff started but as one of her closest friends I must speak up for her. We're talking about ignorant people sayin stuff about Martie. She really is a nice person and an excellent mom! She speaks her mind, which is probably why there are some people out there that don't like her. They can't handle hearing the truth. If you really knew her you'd already know that.
truth

United States

#11 Nov 17, 2008
lets leave martie alone and talk about jessie k thats a HOE. now who cant afford 5.99 at chilis or her house. my bad or the back seat.
guy

United States

#12 Nov 17, 2008
jessie k sounds like a deal. 5.99 for the goods at least with martie you might have to pay the house pymt, lights, ect. for a while.
I LOVE HATERZ

Bardstown, KY

#13 Nov 17, 2008
So obviously, U are either a girl that has or has had her leftovers posing as a guy or u are a guy that she has dated in the past.... Yeah, she is notorious for having boyfriends that turn out to be worthless, she is a magnet. However, if she is dating a guy and he is living with her U best believe that he'll be helping with the bills. She has 2 young kids remember. If he is any kind of man and they are sharing the space they should pay some of the bills.... nobody lives anywhere for free. Eventually she sees the light and kicks the sorry p.o.s. to the curb. She will not let her kids do without what ever they need they have....I'm sorry that U are bitter but that's life. Life without Martie is hard I know, but with the proper therapy it can be endured.
well

Bardstown, KY

#14 Nov 17, 2008
i wont b eatn at chilis no more, listenin to this shit makes mcd's sound good, safer anyway.
mee

Bardstown, KY

#15 Nov 17, 2008
the service out there is horrible anyway, the servers r lazy, had 1 sit on her ass talkn to her boyfriend while i waited 4ever. saved my tip money i guess
sexy

United States

#16 Nov 17, 2008
"Well" If i was u i wouldnt go eat at mcds that is nasty. just look at the people that work their. the managers dont care about anything. its dirty.
hello

United States

#17 Nov 17, 2008
who is jessie k. is she a hoe.
rudypoo

Bardstown, KY

#18 Nov 17, 2008
in the past i was a good friend of martie's and i think the world of her.
jessie

Prospect, KY

#19 Nov 17, 2008
they must be jealous cause they can get somone and they can't
playa wanna know

Bardstown, KY

#20 Nov 17, 2008
wat bout sam anything to say bout her she look good

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Bardstown Discussions

Title Updated Last By Comments
roger nalley 11 min wondering 5
George at oil express 56 min Not tellin 1
Wings and Ring 59 min Not tellin 8
Jonathan Thompson (Nov '15) 1 hr Knows the truth 11
wilson motel 3 hr waiting 7
Stevie newton needs help 7 hr Stephens_sonsmother 13
Bardstown Police Department 9 hr Concerned 24
Crystal Rogers case! Is it comming to an end? 10 hr treehugger 62
More from around the web

Personal Finance

Bardstown Mortgages