Gator fan

United States

#1 Jul 11, 2013
Don't know who he is but he is the best thing to ever happen to this sleazy site!
gator

United States

#2 Jul 11, 2013
Thanks owe it all to makin truck payments
Mandy

Somerset, KY

#3 Jul 11, 2013
Gator, ever watch that Cajun gator show...they love that gator gumbo.
hahaha

Williamsburg, KY

#4 Jul 11, 2013
Gator, you crack my ass up!!!!!

“On The Wings Of A Dove ”

Since: Mar 12

Two Hearts In Love

#5 Jul 11, 2013
you must love making truck payments...so do I...:O)
whocares

Ashburn, VA

#6 Jul 11, 2013
gator im going to take a big shit in truck . dam man get a life an stop hijacking ever topic talking bout you truck payments
gator

Indianapolis, IN

#7 Jul 12, 2013
I'm going to make an extra truck payment this week.
Exlax

Pikeville, KY

#8 Jul 12, 2013
Everybody who don't like me or gator go either make a truck payment or eat a box of chocolate exlax.

“On The Wings Of A Dove ”

Since: Mar 12

Two Hearts In Love

#9 Jul 12, 2013
gator wrote:
I'm going to make an extra truck payment this week.
thats great that you can do that...:O)...sure wish I could then mine would be paid off before July of next year...hooray!!!!
Lol

London, KY

#10 Jul 12, 2013
Gato, I bet you don't even have a truck or car i bet you ride a bicycle. LOL!
repo man

London, KY

#11 Jul 14, 2013
gator wrote:
Thanks owe it all to makin truck payments
i am afther you your 6 months behind on your truck payment
ill get it and ill have another gator head mounted on my wall
repo man

London, KY

#12 Jul 14, 2013
gator wrote:
I'm going to make an extra truck payment this week.
no you didn't stop lieing to these ppl
haha

Middlesboro, KY

#13 Jul 14, 2013
I agree bout love making truck payments however ill sure be glad when it's paid for so I can keep the 480$ a month ......

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
KY What's mitch McConnell done for coal, when ther... 3 min yeah man 6,038
KY Paul vs Conway: The Nastiest Debate Of 2010 | T... (Oct '10) 9 min Earl 16,174
thieves on 1527 24 min Hahahaha 6
did clements at kc and a parent get in a fight 33 min iwow 1
how is moms cooking ? 1 hr Louann 10
{keep a word drop a word} (Oct '11) 1 hr Hatti_Hollerand 3,543
what happened to Conley "buster " cornett? 2 hr really 3
'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 2 hr Uncle Tab 154,358
kC principal injured 3 hr idk 10
The parent who flipped off and threatened every... 12 hr curious 16
Knox parent out of control goes after student a... 17 hr gator 26
•••
•••

Barbourville Jobs

•••
•••
•••

Barbourville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Barbourville News, Events & Info

Click for news, events and info in Barbourville
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••