Lena Rice and Shannon Davidson

Lena Rice and Shannon Davidson

Posted in the Barbourville Forum

playgirl

Manchester, KY

#1 Apr 13, 2010
shannon Ray Davidson And Lena Ann Rice Are Gettin Married Soon and There Having There First Baby In Nov!!
sorry

Jackson, KY

#2 Apr 13, 2010
im real sorry to u tell but its stupid to put ur self on here cuz ur wantin to hear congrats but on topics all ur goin to get is talk about awful and put down for bein another teen mom. ur goin to b hurt because some of the thing ppl are goin to say about u.
hey

London, KY

#3 Apr 13, 2010
Is Kelly Davidson his dad??
cutie

United States

#4 Apr 28, 2010
i think she is stupid. She is only 16. she needs to grow up first and plus she dont have the since to take care of a baby, she is mental.
cutie

United States

#5 Apr 28, 2010
she is mental, she cannot take care of a baby. She is only 16, she is all about attention, noone is going to give her attention, she is skanky.
hum

Mount Vernon, KY

#6 Apr 28, 2010
got yourself a winner lmao
Bella Bee

Manchester, KY

#7 Apr 28, 2010
Listen, there isn't any since in talkin' bad about my little cousin. She isn't mental. She's been around babies her whole entire life. She is capable of takin' care of a baby. Plus, she'd have plenty help if she needed it. Yes, she may only be 16, but she isn't the first and she isn't the last to have a baby at 16 years old.

& if you're gonna talk so much s h i t about her, why not post you're real name? I hate people like you, that wanna sit behind you're computer and run you're mouths, when a push comes to a shove; you're just a p u s s y just like the most of these people on Topix. So before you talk all you're shit, be sure you can back it up before you talk it baby;) & I'm sure if you wanna run that mouth to her, she has a sister, or a few cousins that would be more than willin' to kick you're a s s. Grow up, and get on our maturity level hun. Because yours is way below ours;) So it'd be in you're best interests to STFU;)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 26 min Don Barros Serrano 148,979
Black guy called Peanut UC COLLEGE (Aug '15) 2 hr Mee 127
TreadzTireCenter 2 hr Gravy 11
KCHS principal 2 hr Gravy 29
tara 2 hr Lol 13
Southeastern Kentucky Militia now recruiting ... (Jan '11) 4 hr OhSure 48
Shawntaea and curt Brown? 5 hr preacher 25
Three liquor stores in bville 18 hr really 10
More from around the web

Personal Finance

Barbourville Mortgages