Rumors

Winchester, KY

#145 Mar 13, 2013
shedevil wrote:
<quoted text>YES I WAS TRYING TO BE NICE TO YOU.i WAS JOKING WITH YOU CAUSE OF YOUR USER NAME.SO HUG ME KISS ME MAKE UP.Be a good littler or big boy.
Yeah, I don't listen to Adele much. I guess I was the one with the reading comprehension problems that time.

You might not believe this, but at times I'm doing ten things at once. Gets old after awhile. Like juggling knifes or something.

>>>:-)<<<

:-*

:-*

:-)
Road Dog

Hazard, KY

#146 Mar 14, 2013
shedevil wrote:
<quoted text>YES I WAS TRYING TO BE NICE TO YOU.i WAS JOKING WITH YOU CAUSE OF YOUR USER NAME.SO HUG ME KISS ME MAKE UP.Be a good littler or big boy.
Good morning, u know....both of unins "shedevil & rumors" have a lot goin on for u. You both see through "da pervert" & "da balls boy". Hope this does'nt offend either of u, but I kinda like both of you as posters. Open and honest. Fer what its worth...really dont make a fluck. Have a good one.

Oh...good morning to u "Mr. child gynecologist" and u also "Parkangel" A.K.A. Specialist and Oger.
Oger

Manchester, KY

#147 Mar 14, 2013
Road Dog wrote:
<quoted text>
Good morning, u know....both of unins "shedevil & rumors" have a lot goin on for u. You both see through "da pervert" & "da balls boy". Hope this does'nt offend either of u, but I kinda like both of you as posters. Open and honest. Fer what its worth...really dont make a fluck. Have a good one.
Oh...good morning to u "Mr. child gynecologist" and u also "Parkangel" A.K.A. Specialist and Oger.
LOL

Go hang yourself road-stain....
Road Dog

Hazard, KY

#148 Mar 14, 2013
Oger wrote:
<quoted text>
LOL
Go hang yourself road-stain....
U .........ain't.......gonna get that lucky...."shedevils" .......... b!tch. "grin" We still have a lot to discuss about u being constantly "punked" by Rumors.."smile",,enj oy.
Oger

Manchester, KY

#149 Mar 14, 2013
Road Dog wrote:
<quoted text>
U .........ain't.......gonna get that lucky...."shedevils" .......... b!tch. "grin" We still have a lot to discuss about u being constantly "punked" by Rumors.."smile",,enj oy.
Rumors OR shedevil has a long way to go to "punk" this man....LOL....Just like you.
Oger

Manchester, KY

#150 Mar 14, 2013
You know "road puppy" after reading your garbage I'd hate to take a headjob from you, A man's cod be skint all to hell the way you stutter type...
Road Dog

Hazard, KY

#151 Mar 14, 2013
Oger wrote:
<quoted text>
Rumors OR shedevil has a long way to go to "punk" this man....LOL....Just like you.
Sure...we all see it every day, U and the pervert Ed are too damm ignorant to realize u have just been flucked, u dummies think its an ordinary bowel movement...."chuckle "
Road Dog

Hazard, KY

#152 Mar 14, 2013
Oger wrote:
You know "road puppy" after reading your garbage I'd hate to take a headjob from you, A man's cod be skint all to hell the way you stutter type...
Back to the Balls Boy routine aren"t you.....very routine. When u gonna rapture to Parkangel?
Road Dog

Hazard, KY

#153 Mar 14, 2013
Oger wrote:
You know "road puppy" after reading your garbage I'd hate to take a headjob from you, A man's cod be skint all to hell the way you stutter type...
Better go get Ed and Ganny and all his alter egos....u gonna need help...."balls Boy"
Road Dog

Hazard, KY

#154 Mar 14, 2013
Oger wrote:
You know "road puppy" after reading your garbage I'd hate to take a headjob from you, A man's cod be skint all to hell the way you stutter type...
U .....seem to .......get the message......."balls boy...LOL
Road Dog

Hazard, KY

#155 Mar 14, 2013
Road Dog wrote:
<quoted text>
Better go get Ed and Ganny and all his alter egos....u gonna need help...."balls Boy"
Gotta go to work....that will give u birds time to form your strategy and come back with some thought out replys...be careful I will have a horse-shoe ambush set up for u idiots and I know you will stumble into it.
Oger

Somerset, KY

#156 Mar 14, 2013
Road Dog wrote:
<quoted text>
Gotta go to work....that will give u birds time to form your strategy and come back with some thought out replys...be careful I will have a horse-shoe ambush set up for u idiots and I know you will stumble into it.
"Gotta go to work"

LOL

Boy, you're working the corner early today aren't you? Anyways, I'll be sure to have the ER staff on full alert once you stagger in once again to have the loads of male semen pumped from your stomach...Remember, no teeth and try to spit instead of swallow!

The ER is backed up enough as it is...
shedevil

London, KY

#157 Mar 14, 2013
Ok to whomever has stole my user name stopped it give it back i'm the one and only shedevil and i'm a girl not a guy drops my undies see girl.
Road Dog

Hazard, KY

#158 Mar 14, 2013
Oger wrote:
<quoted text>
"Gotta go to work"
LOL
Boy, you're working the corner early today aren't you? Anyways, I'll be sure to have the ER staff on full alert once you stagger in once again to have the loads of male semen pumped from your stomach...Remember, no teeth and try to spit instead of swallow!
The ER is backed up enough as it is...
Kinda weak stuff, from such a self acclaimed intellectual, I told you u needed help from the specialist and ganny. You Spit or swallow, thats my question for you...please come up with something original. Balls boy"
Oger

Somerset, KY

#159 Mar 14, 2013
shedevil wrote:
Ok to whomever has stole my user name stopped it give it back i'm the one and only shedevil and i'm a girl not a guy drops my undies see girl.
"i'm a girl not a guy drops my undies see girl"

*Staggers about the forum yelling* I'm blind! I'm blind!....lol
shedevil

London, KY

#160 Mar 15, 2013
Oger wrote:
<quoted text>
"i'm a girl not a guy drops my undies see girl"
*Staggers about the forum yelling* I'm blind! I'm blind!....lol
HaHa funny..
southernchick

Williamsburg, KY

#161 Mar 15, 2013
why dont you people get a life...and stop talking about other people...jesus said if you dont love your neighbor then you dont love him...why dont all of you join church and get your life together before its to later...he takes one more tomorrow so you better get ready for jesus today...ive never seen such nonsense on here...we all are gods children and threw god we can have all...
Oger

London, KY

#162 Mar 15, 2013
southernchick wrote:
why dont you people get a life...and stop talking about other people...jesus said if you dont love your neighbor then you dont love him...why dont all of you join church and get your life together before its to later...he takes one more tomorrow so you better get ready for jesus today...ive never seen such nonsense on here...we all are gods children and threw god we can have all...
LOL

Oh, those church houses are even worse than this little forum...
shedevil

Manchester, KY

#163 Mar 15, 2013
Oger wrote:
<quoted text>
LOL
Oh, those church houses are even worse than this little forum...
well its not the church its the ones who attend.They go to church on sunday Monday thru Friday they live like the devil.I've heard the ones who go to church talk about others and use all kinds of nasty talk and curse.
Oger

London, KY

#164 Mar 15, 2013
Road Dog wrote:
<quoted text>
Kinda weak stuff, from such a self acclaimed intellectual, I told you u needed help from the specialist and ganny. You Spit or swallow, thats my question for you...please come up with something original. Balls boy"
I don't need help from anyone, you there claiming I need help while you hang from that "Rumors" fellows testicles.

Stop talking about my balls!, your continued talk about my balls has me concerned, hopefully you are talking about small ball boys which alone would be f*cked up, but either way, if you are talking about my testicles don't even ask or type about them when you place your little fingers upon the keyboard...Don't EVEN think about them!

I thought you could "cyber brawl" but you are a useless joke...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
Sanborn hiding from the truth about YouTube vids 46 min Sick videos 1
Sanborn and hall YouTube videos 54 min Be proud 1
I found a horse 1 hr Kcoutlaw 5
A good pediatric dr in barbourville 1 hr Gordon 1
who will you vote for as jailer 1 hr agree 2
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr Sss 131,384
backwards 1 hr poopers 13
Family Court Judge 5 hr old school 45
our little oligarchy town of barbourville 20 hr Good read 9
Barbourville Dating
Find my Match

Barbourville Jobs

Barbourville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Barbourville News, Events & Info

Click for news, events and info in Barbourville

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]