Rumors, you know it's true.

Since: Sep 11

KENTUCKY

#41 Mar 10, 2013
Rumors wrote:
<quoted text>
You don't even want to know what tricks I can do, honey. If I tell you you'll bust Special Ed's brains...well wait, you'll split him in the head with large gravels trying to run him off.
Thats what I thought hunny, you cant do anything except type words out on your keyboard.

Since: Sep 11

KENTUCKY

#42 Mar 10, 2013
Rumors wrote:
<quoted text>
Whilst I do man stuff, why aren't you stomping these pair of tards innards out, Road Doggy Dog?!?!?
Whats he gonna do, climb through our computer screens and stomp us?

“Schedule your Appointment ”

Since: Dec 09

Cannon, KY

#43 Mar 10, 2013
GANNY wrote:
<quoted text>
Whats he gonna do, climb through our computer screens and stomp us?
You'll find more haters on this forum than on all the national forums combined. Simply amazing, isn't it?...lol

“Schedule your Appointment ”

Since: Dec 09

Cannon, KY

#44 Mar 10, 2013
GANNY wrote:
<quoted text>
Thats what I thought hunny, you cant do anything except type words out on your keyboard.
And to think, he actually talks about me, when he spews more nonsensical crap than anyone else on the entire SITE.

Since: Sep 11

KENTUCKY

#45 Mar 10, 2013
The Specialist wrote:
<quoted text>And to think, he actually talks about me, when he spews more nonsensical crap than anyone else on the entire SITE.
Kinda makes ya feel sorry for him dont it, wonder what kind of torment he has in his life that makes him so angry?

He has no idea who I am and look at the nasty things he said to me, and about me.

You know I think you are a very sexy, kind and warm hearted person, if he cant see that, thats his problem. You know I am always Team Specialist all the way. Hoo-Rah!!

Since: Sep 11

KENTUCKY

#46 Mar 10, 2013
The Specialist wrote:
<quoted text>You'll find more haters on this forum than on all the national forums combined. Simply amazing, isn't it?...lol
I always think empty threats of physical violence is always funny. It shows how weak the person really is...

“Schedule your Appointment ”

Since: Dec 09

Cannon, KY

#47 Mar 10, 2013
GANNY wrote:
<quoted text>
I always think empty threats of physical violence is always funny. It shows how weak the person really is...
Yes, especially over this crap. If it were something to actually do with REAL LIFE, it would perhaps maybe be a different story. The day I get legitimately mad over some Topix Post is the day I hang my damn self. If these people are for real, they're the ones with the damn problem, not me.

Since: Sep 11

KENTUCKY

#48 Mar 10, 2013
The Specialist wrote:
<quoted text>Yes, especially over this crap. If it were something to actually do with REAL LIFE, it would perhaps maybe be a different story. The day I get legitimately mad over some Topix Post is the day I hang my damn self. If these people are for real, they're the ones with the damn problem, not me.
Why do people act that way onTopix?

Ya recon he thinks that vile and nasty post makes him appear to be someone important? Or does it make him a manly man?

I can say one thing, it doesnt impress me at all.. it just makes me laugh and feel pity for him...

“Not afraid to stand alone.”

Since: Jun 09

Flat Lick Ky.

#49 Mar 10, 2013
The Specialist wrote:
<quoted text>Yes, especially over this crap. If it were something to actually do with REAL LIFE, it would perhaps maybe be a different story. The day I get legitimately mad over some Topix Post is the day I hang my damn self. If these people are for real, they're the ones with the damn problem, not me.
Specialist you making jokes about 7 peoples death shows you are the one with the problem. 5 of those burnt to death in that fire are very young children and believe me it has to do with real life. I never planned ever to reply to you again but I cant let this go by without saying something.

“Schedule your Appointment ”

Since: Dec 09

Cannon, KY

#50 Mar 10, 2013
Limbertwig wrote:
<quoted text>Specialist you making jokes about 7 peoples death shows you are the one with the problem. 5 of those burnt to death in that fire are very young children and believe me it has to do with real life. I never planned ever to reply to you again but I cant let this go by without saying something.
Keep your mouth off me.

“Schedule your Appointment ”

Since: Dec 09

Cannon, KY

#51 Mar 10, 2013
GANNY wrote:
<quoted text>
Why do people act that way onTopix?
Ya recon he thinks that vile and nasty post makes him appear to be someone important? Or does it make him a manly man?
I can say one thing, it doesnt impress me at all.. it just makes me laugh and feel pity for him...
You can tell by Limberdicks comment, they take it way too serious, no matter the subject matter.

Since: Sep 11

KENTUCKY

#52 Mar 10, 2013
Limbertwig wrote:
<quoted text>Specialist you making jokes about 7 peoples death shows you are the one with the problem. 5 of those burnt to death in that fire are very young children and believe me it has to do with real life. I never planned ever to reply to you again but I cant let this go by without saying something.
I read that thread and I didn't see him making fun of anyone that died.

Since: Sep 11

KENTUCKY

#54 Mar 10, 2013
The Specialist wrote:
<quoted text>Keep your mouth off me.
Can I, uuh, well can I put my mouth on you?

“Schedule your Appointment ”

Since: Dec 09

Cannon, KY

#55 Mar 10, 2013
GANNY wrote:
<quoted text>
I read that thread and I didn't see him making fun of anyone that died.
People like Libertwig are just looking for something to be mad about.
yawn

London, KY

#56 Mar 10, 2013
all of ya need to lay down and let your pups suck awhile!

Since: Sep 11

KENTUCKY

#57 Mar 10, 2013
The Specialist wrote:
<quoted text>You can tell by Limberdicks comment, they take it way too serious, no matter the subject matter.
Check out this shit. It gives me the creeps...



Cake Baby

“Not afraid to stand alone.”

Since: Jun 09

Flat Lick Ky.

#58 Mar 10, 2013
The Specialist wrote:
<quoted text>Keep your mouth off me.
I'll be happy to do just that sir. But I'm hopeing to get to talk with you face to face someday.
Road Dog

London, KY

#59 Mar 10, 2013
Rumors wrote:
<quoted text>
Whilst I do man stuff, why aren't you stomping these pair of tards innards out, Road Doggy Dog?!?!?
Got called in to work Rumors, thought I would check on the house fire thread. I think I know that mcvey boy that is the father of 3 of the small children.

I knew pervert ed was hiding on this thread so I checked it and lo and behold there he is, either talking to himself or a lower life than he is. He celebrates the death of 5 small children and an unborn with an ac/dc concert, then runs and hides trying to deflect attention from his flucked up poluted mind to some piece of shyt named ganny as his loyal supporter. This futher mucker and the futher mucker named ganny "his alter ego" both need to be burned just as that family was. Hiding on this thread while the folks on the house fire thread have to see what a useless piece of worm shyt these two are....blowing smoke up each athers ass while 7 people are burned to death and this pervert makes a joke of it.

“Not afraid to stand alone.”

Since: Jun 09

Flat Lick Ky.

#60 Mar 10, 2013
GANNY wrote:
<quoted text>
I read that thread and I didn't see him making fun of anyone that died.
Then you are blind Ganny.

“Schedule your Appointment ”

Since: Dec 09

Cannon, KY

#61 Mar 10, 2013
Limbertwig wrote:
<quoted text>I'll be happy to do just that sir. But I'm hopeing to get to talk with you face to face someday.
And just why do you want to do this?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
is trump gonna be peached or not ? 5 min frazzle dazzle 15
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 45 min Huh 170,541
Looking for Kenny Saunders (Aug '16) 54 min We the people 52
Justin Vaughn and Amanda couch 2 hr Insider 14
Warren to receive Knox schools JOB ! ! ! 2 hr Flat Lick Teacher 14
To my new Best Friend, Weird. 3 hr Weird 8
Thelma’s restaurant...when is it open? 3 hr Regina 1

Barbourville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Barbourville Mortgages