Someone Special

London, KY

#21 Oct 20, 2012
Hahaha wrote:
<quoted text> Hahahahahaha! well well I told you! I told you he hated you and wanted nothing to do with you but I guess you found out for yourself! Your so fake you must be made of plastic! So his wife comments on the last thread you made and you didn't have the guts to write back so you start another one! You just keep making yourself look more and more stupid everyday! What else can I say but I Told You So!
Ummmm i don't think he hates me honey and i am sure you don't think he hates me ether.When he is done with you he will be mine again!!!!!!!!!
I know what makes him happy.I know how to treat him.How to take care of him.What you don't get noob is we were more than lovers.We were best friends sweetie.Like it or not he is my true love.Know one will ever Compare to him.I don't just give up on the one i love more than life.You don't understand him like i do.Soon you will f*ck it up and guess what honey i will be right there for him just like i always have been.Then you can spend your nights crying and missing him just like i do.OMG Please get a clue he's the best thing that ever happened to me.then he will be mine again just like it should be.You just keep thinking all he wants is a good time but i know what he needs and i wont just give up.Sorry :)
Someone Special

London, KY

#22 Oct 20, 2012
Hahaha wrote:
<quoted text> Hahahahahaha! well well I told you! I told you he hated you and wanted nothing to do with you but I guess you found out for yourself! Your so fake you must be made of plastic! So his wife comments on the last thread you made and you didn't have the guts to write back so you start another one! You just keep making yourself look more and more stupid everyday! What else can I say but I Told You So!
And as for his wife i have nothing bad to say about her.Maybe you should stay out of there life.I hope it works out for them so he can be happy!!!!
But if it dont i wont let you steal what we had.
Someone Special

London, KY

#23 Oct 20, 2012
ILY and i miss you so bad baby.You know im always here for you and i will never stop waiting for you lover.your all i live for baby i love you so much.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Hahaha

London, KY

#24 Oct 20, 2012
Oh you wish! It sounds to me like he was more interested in your blonde friend the other day than he was you! You really need to quit stalking him it's really starting to piss us all off! No I'm not gonna f*ck it up like you did I'm not psycho! I don't forbid him to have sex with his wife (WTF!!) and threaten to kill myself why don't you take your pills and put us all out of our misery like you said! Keep on writing your gonna step into some hot water because it's not just me and him your pissing off. Let me put it this way your gonna have your hands full if you don't back off!
Hahaha

London, KY

#25 Oct 20, 2012
Someone Special wrote:
<quoted text>Ummmm i don't think he hates me honey and i am sure you don't think he hates me ether.When he is done with you he will be mine again!!!!!!!!!
I know what makes him happy.I know how to treat him.How to take care of him.What you don't get noob is we were more than lovers.We were best friends sweetie.Like it or not he is my true love.Know one will ever Compare to him.I don't just give up on the one i love more than life.You don't understand him like i do.Soon you will f*ck it up and guess what honey i will be right there for him just like i always have been.Then you can spend your nights crying and missing him just like i do.OMG Please get a clue he's the best thing that ever happened to me.then he will be mine again just like it should be.You just keep thinking all he wants is a good time but i know what he needs and i wont just give up.Sorry :)
Oh I know he hates you didn't you read his post dumba$$! No you weren't best friends you weren't sh*t to him but a$$ and a buzz! Get that needle out your crotch and you might be able to think straight junkie!!!!!
Hahaha

London, KY

#26 Oct 20, 2012
Someone Special wrote:
<quoted text>And as for his wife i have nothing bad to say about her.Maybe you should stay out of there life.I hope it works out for them so he can be happy!!!!
But if it dont i wont let you steal what we had.
I didn't say you had anything bad to say about her I said you didn't have the guts to write her back Like oh hi i'm the psycho that is stalking your husband and trying to destroy everything you have! No you start a new forum like scared little b*tch you are! I'm not the one that needs to stay out of their life YOU ARE! I make them both happy and they both have told me that I am their soulmate! Honey I already stole what you had and sooooooo much more if you think he would be back with disease like you you really are as crazy as he said take a hint and F*CK OFF!!!!!!!
vienna sausage

London, KY

#27 Oct 20, 2012
I think youve been misseing me. Been watching for me havent ya.
FLT

Raccoon, KY

#28 Oct 21, 2012
vienna sausage wrote:
I think youve been misseing me. Been watching for me havent ya.
I didn't know you were gone. Where have you been?
Wonder

Mount Vernon, KY

#29 Oct 21, 2012
FLT wrote:
<quoted text>
I didn't know you were gone. Where have you been?

HOW sick is people dont it make you wonder
Someone Special

London, KY

#30 Oct 24, 2012
Hahaha wrote:
Oh you wish! It sounds to me like he was more interested in your blonde friend the other day than he was you! You really need to quit stalking him it's really starting to piss us all off! No I'm not gonna f*ck it up like you did I'm not psycho! I don't forbid him to have sex with his wife (WTF!!) and threaten to kill myself why don't you take your pills and put us all out of our misery like you said! Keep on writing your gonna step into some hot water because it's not just me and him your pissing off. Let me put it this way your gonna have your hands full if you don't back off!
Oh whatever.im done with you.ILY baby.I miss u so much.call me
Amber

Manchester, KY

#32 Oct 25, 2012
Stop Being A Retard wrote:
<quoted text>Damn Why U Keep Doing This Stupid Shit...Dont You Got A Man Now..I Told You Im Done With This Sh*t..I Dont Want To Talk To You Your So Fake You Shoulda Been Made Of Plastic.Amber Is living With Us Now So I Know What U Was Thinking But It is Perfect The Way It Is Just The Three Of Us and WITHOUT YOU...So Get A Fu*king Life Girl And Let Me Be Happy Fu*k..I Just Used You For The Money B*tch.I Fu*ckin Hate You K*nt.The Pu$$y Was Horrible.Then You Pull That Miscarriage Bull$hit..U Knew That Was Crossing The Line Bad But Its Ok I See The Fake Bit*ch You Are Now..Just Kill Yourself And Do Us All a Favor. O Yea I Know Your Ugly As Fu*k But That New Man Of Yours Gay As Hell..LMMFAO at You.
You tell her Baby! I Love you so much!!!!
Amber

Manchester, KY

#33 Oct 25, 2012
Someone Special wrote:
<quoted text>Oh whatever.im done with you.ILY baby.I miss u so much.call me
Yep that's right I'm living there now and you're not! Hahaha! Looks like he told you all he needed to say to you! You know whats really pathetic though I told him he needed to call you and tell you person to person and he said he didn't want to hear your nasty voice it made him sick!!! Hahahaha!!! Boo Hoo Crybaby!

“Unlimited devotion ”

Since: Dec 10

Cannon, KY

#34 Oct 25, 2012
You kid's had better get in bed. School tomorrow.
hey

London, KY

#35 Oct 25, 2012
Nimbletwig wrote:
You kid's had better get in bed. School tomorrow.
Good one
Pearl Jam

Corbin, KY

#36 Oct 25, 2012
Nimbletwig wrote:
You kid's had better get in bed. School tomorrow.
..lol ..oh Noooo!! Thats good Nimble!!!
Someone Special

Somerset, KY

#37 Nov 1, 2012
WTH it wont post my comments so ill try one more time.
Someone Special

Somerset, KY

#38 Nov 1, 2012
I am so sorry baby.Please don't hate me.I over reacted and i am so sorry.You said some horrible things to me and i was so hurt i have cried all day.She isn't a real friend anyway so who cares .I need you so bad baby.You know he means nothing to me.I am breaking it off with him tonight anyway.I just did it to make you jealous anyway.I know your happy now but if things go wrong ill be waiting for you even if it takes years.I just want it to be like it was.Remember the fun we had?How much we loved each other.If you need anything just to talk or a friend or money for fun stuff ill always be here for you.I still have all your stuff put away and some new things i knew you would love.Your my one true love please don't hate me.I love you so much.I miss you so bad i cry everyday.If you need me im here for ANYTHING you need. ILY <3
Someone Special

Somerset, KY

#39 Nov 1, 2012
Amber wrote:
<quoted text>
Yep that's right I'm living there now and you're not! Hahaha! Looks like he told you all he needed to say to you! You know whats really pathetic though I told him he needed to call you and tell you person to person and he said he didn't want to hear your nasty voice it made him sick!!! Hahahaha!!! Boo Hoo Crybaby!
Whatever you will screw it up soon enough.I hate you!!
Amber

Somerset, KY

#41 Nov 1, 2012
Someone Special wrote:
<quoted text> Whatever you will screw it up soon enough.I hate you!!
Awwww....well I just LOOOOOVE YOOU HAHAHAHAHA! WTF How mentally defective are you? It's been 6 months and he tells you he hates he even tried to spit on you today I mean it takes a retard not to see what he is trying to say! How pathetic can you be? He has told you to your face and on here how he feels about you! He's in love with me and his wife get over it get a life and move on C-NT!
Someone Special

Barbourville, KY

#42 Nov 8, 2012
Hey sweetie i am not trying to make trouble for you but i need to say i miss you sooooooooo bad.I cant stop thinking of you.It's driving me so crazy.This hurts so bad i cant take it somedays.I miss what we had so bad and i know it will never be so great with anyone else.I will always love you but i just wish i could let you go.I will always be here for you know matter what!!it's been so long but im still so in love with you.I daydream about you night and day.Your always on my mind.I love you so much.Hope your not mad at me for writing on here but im HURTING SO BAD RIGHT NOW i had to get it off my chest.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr Blacklagoon 164,663
I have a ? for people who study the Bible? 2 hr King James 2
Food for Thought with Hatti and The Specialist. 3 hr Hatti_Hollerand 33
Re Elect Jm Hall VOTE Steve Warren in 2018 3 hr fooling no one 37
Facebook question? 4 hr The Specialist 1
Can cash express have you arrested (Sep '14) 5 hr unknown 18
Trump better watch North Korea. 6 hr trumponcock 39

Barbourville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Barbourville Mortgages