'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

Oct 1, 2010 | Posted by: Top Mod2 | Full story: thecaucus.blogs.nytimes.com

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Comments (Page 5,888)

Showing posts 117,741 - 117,760 of139,164
|
Go to last page| Jump to page:
republiCONS

Elizabethtown, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135200
Nov 17, 2013
 

Judged:

20

20

19

Calvin_Coolish wrote:
<quoted text>
this looks like a job for Super JudgeIt
Hey Calvin. Loving the Super Judgeit effect. I have been lmao at your's, Mr. C., Newport and Injudgement getting the two loons all flustered and making little whiny jboy cry like the sissy him and the arigeneralsock did. Guess they were pissed they couldn't change them all back. I LOVED hitting the 15/16th flaming nut spam icons on those loser lemmings. Hilarious. Keep up the good work. I had too much fun catching up. Enjoyed my weekend out in the country, got home just in time to watch UK whip up on Robert Morris (payback from last year). Watching the Broncos/KC now and LMAO at the loser lemming tools. Especially the )8~D> batshit crazy loon trying to impress Mr.C with all her Wikipedia and dictionary research skills. hahaha What a nutcase.

Did you all run off arisocksisadumbass? haha

Hope you had a great weekend. Thanks for all the laughs.

RIP GOP

DITCH MITCH
Dang

Cadiz, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135201
Nov 17, 2013
 
Trust you Calvin to reboot it.
republiCONS

Elizabethtown, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135202
Nov 17, 2013
 

Judged:

18

17

13

Calvin_Coolish wrote:
<quoted text>
"Cut and paste needs to stop. Please."
What he(^) said.
Oh nooooooooooooooo, I won't. hahaha I was just about to cut and paste..hahaha

RIP GOP

DITCH MITCH

“All you lost ones relax...”

Since: Apr 13

"Hot C Just Found You!"

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135203
Nov 17, 2013
 

Judged:

17

17

17

American Lady wrote:
<quoted text>
KiSS my "Go To HELL"
-n-
liKe it ...
.
.
.
.
.
.
.
WHY ...
cuz you don't know HOW ...
;~)
Ari's genius

“All you lost ones relax...”

Since: Apr 13

"Hot C Just Found You!"

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135204
Nov 17, 2013
 

Judged:

21

21

21

republiCONS wrote:
<quoted text>
Oh nooooooooooooooo, I won't. hahaha I was just about to cut and paste..hahaha
RIP GOP
DITCH MITCH
go ahead, mine was just a public service announcement
Dang

Cadiz, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135206
Nov 17, 2013
 

Judged:

1

1

1

Please don't paste. Enough horses have died supporting this string already!!!

Since: May 11

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135207
Nov 17, 2013
 

Judged:

22

22

21

American Lady wrote:
<quoted text>
KiSS my "Go To HELL"
-n-
liKe it ...
.
.
.
.
.
.
.
WHY ...
cuz you don't know HOW ...
;~)
Well generally the phrase is, "kiss my 'arse" but if you feel like kissing your arse would be akin to; going to hell then we can only commend you for your absolute honesty and extend our sympathy for the shocking state of your 'bootay'.

Good sharing though.....

“All you lost ones relax...”

Since: Apr 13

"Hot C Just Found You!"

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135209
Nov 17, 2013
 

Judged:

21

21

21

republiCONS wrote:
<quoted text>
Hey Calvin. Loving the Super Judgeit effect. I have been lmao at your's, Mr. C., Newport and Injudgement getting the two loons all flustered and making little whiny jboy cry like the sissy him and the arigeneralsock did. Guess they were pissed they couldn't change them all back. I LOVED hitting the 15/16th flaming nut spam icons on those loser lemmings. Hilarious. Keep up the good work. I had too much fun catching up. Enjoyed my weekend out in the country, got home just in time to watch UK whip up on Robert Morris (payback from last year). Watching the Broncos/KC now and LMAO at the loser lemming tools. Especially the )8~D> batshit crazy loon trying to impress Mr.C with all her Wikipedia and dictionary research skills. hahaha What a nutcase.
Did you all run off arisocksisadumbass? haha
Hope you had a great weekend. Thanks for all the laughs.
RIP GOP
DITCH MITCH
the Aris are nowhere to be seen, but I can't take the credit.
that's all on the other C I can see AL, with her Rachael Drath facial expressions, a flailing her hairy legs like Lola, la lo lo la Lola, and spitting and spattering pork ring juice all over screen
it's a little disturbing,,,suddenly

have a good evening and Monday...I'm minutes from bed...or 'lockdown' as the West Coast Chemmy says.

(I love Mr C, I read all his posts with a Sean Connery (tongue-in-cheek accent)) lol

Since: May 11

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135210
Nov 17, 2013
 

Judged:

21

21

21

Dang wrote:
Cut and paste needs to stop. Please.
While I do appreciate your concern I feel that I must remind you of the fact that 'cut and paste' is an essential component of the posting skills of a particular mind-set, because in all honesty....the process of having an original thought would probably cause an aneurism.

So you and I and those like us have to allow their little foibles in the interests of humanitarianism...thanks for understanding

regards,

J.G.

Since: May 11

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135212
Nov 17, 2013
 

Judged:

21

21

18

American Lady wrote:
<quoted text>
<quoted text>
Just for *FUN*
:D
Scottish secretary warns against splitting up UK 'family of nations'
In a speech to the Liberal Democrat annual conference in Glasgow, Moore said he wanted to champion a positive case for "keeping the family together" in next September's vote, insisting that the UK was a highly successful and dynamic "family of nations".
http://www.theguardian.com/politics/2013/sep/...
you ARE
"controlled"
by
the
Queen of England
)8~D>
I was BORN *FREE*
&
PLAN ON "dying" THAT way ...!!!
Kid Rock - Born Free [OFFICIAL VIDEO]
http://www.youtube.com/watch...
<3
I'm Scottish, I live in Wales, name any, "English nation" other than England.

Oh bollox why am I persisting in this? The only English nation is England. You're ignorant.

Since: May 11

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135213
Nov 17, 2013
 

Judged:

20

20

19

Calvin_Coolish wrote:
<quoted text>
the Aris are nowhere to be seen, but I can't take the credit.
that's all on the other C I can see AL, with her Rachael Drath facial expressions, a flailing her hairy legs like Lola, la lo lo la Lola, and spitting and spattering pork ring juice all over screen
it's a little disturbing,,,suddenly
have a good evening and Monday...I'm minutes from bed...or 'lockdown' as the West Coast Chemmy says.
(I love Mr C, I read all his posts with a Sean Connery (tongue-in-cheek accent)) lol
I hope I can satisfy you by saying that, I sound exactly like Mr Connery.
republiCONS

Elizabethtown, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135214
Nov 17, 2013
 

Judged:

21

20

16

Republicans Pathetically Trying to Compare Health Care Issues with Bush Katrina Failures

I’ll have to admit, even I didn’t see this coming. Apparently the new ridiculous right-wing attack on President Obama comes by the way of comparing the issues with the website, and some Americans being forced to buy new insurance plans, to Bush’s botched response to Hurricane Katrina.

Yes, some conservatives are beginning to compare the way President Obama has handled the issues with the Affordable Care Act launch to Bush’s handling of the devastation following Katrina.

Let that sink in for a moment — they’re really saying that Obama’s “incompetency” in his handling of “Obamacare” is equally as bad as Bush’s incompetence following Hurricane Katrina.

http://www.forwardprogressives.com/republican...

What a bunch of lowlife, ignorant, losers. There is NO comparison and I bet the people of Louisiana would think the same. BUSH FAILED KATRINA victims while AMERICANS suffered and many have yet to return to their home state. Pretty sad of them wait so long to assist those devastated by that storm and then resent Gov Christie when he showed appreciation for President Obama's quick response to Sandy victims. Typical teabagger CONS.

GOP - Greed Over People
The party that said we couldn't afford to help Sandy Victims has so far wasted $60mil (@41st try)plus on 42 futile votes to repeal Obamacare

(and ready to do it AGAIN) Dumbasses, it is LAW, upheld by the SUPREME COURT. DEAL WITH IT.

It will succeed. Wait for it. haha

Obamacare is better than GOP NOcare.

RIP GOP CONS

DITCH MITCH
Dang

Cadiz, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135215
Nov 17, 2013
 

Judged:

1

Well, those horrible commercials with the abused and neglected animals do upset me so I will follow you're lead. I do have a heart!!! Thanks for the reminder.

Since: May 11

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135216
Nov 17, 2013
 

Judged:

21

21

19

American Lady wrote:
<quoted text>
Good To Be Me
http://www.youtube.com/watch...
I ain't buzzin' and I ain't stoned
But I'm ridin', flyin' higher than the blue sky
If you don't like me, brother, that's okay <-<<
I ain't gonna let it wreck my day <-<<
I keep stylin', smilin', handin' out the sunshine <-<<
Damn, I got it all figured out
I got no worries that I'm worried about
It's like I caught some crazy, happy disease
Damn, it feels good to be me
Got no particular place to go
[and NOBODY to *TELL me* WHEN to :D]
-- Uncle Kracker
v-i-a
~AL
Well good for you.

I'm actually ripped to the tits on a case of 2010 Bordeaux.

You can keep your methamphetamine and I'll stick to my old grape juice.

“All you lost ones relax...”

Since: Apr 13

"Hot C Just Found You!"

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135217
Nov 17, 2013
 

Judged:

21

20

19

American Lady wrote:
<quoted text>
<quoted text>
Just for *FUN*
:D
Scottish secretary warns against splitting up UK 'family of nations'
In a speech to the Liberal Democrat annual conference in Glasgow, Moore said he wanted to champion a positive case for "keeping the family together" in next September's vote, insisting that the UK was a highly successful and dynamic "family of nations".
http://www.theguardian.com/politics/2013/sep/...
you ARE
"controlled"

by
the
Queen of England
)8~D>
I was BORN *FREE*
&
PLAN ON "dying" THAT way ...!!!
Kid Rock - Born Free [OFFICIAL VIDEO]
http://www.youtube.com/watch...
<3
Blame God, He keeps saving her.

“All you lost ones relax...”

Since: Apr 13

"Hot C Just Found You!"

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135218
Nov 17, 2013
 

Judged:

21

21

18

MisterCharrington wrote:
<quoted text>
Well good for you.
I'm actually ripped to the tits on a case of 2010 Bordeaux.
You can keep your methamphetamine and I'll stick to my old grape juice.
"I traded that sucker for a six pack of that Old Purple Tin

“All you lost ones relax...”

Since: Apr 13

"Hot C Just Found You!"

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135219
Nov 17, 2013
 

Judged:

21

21

20

MisterCharrington wrote:
<quoted text>
I hope I can satisfy you by saying that, I sound exactly like Mr Connery.
lol
Charrington...Mister Charrington

Since: May 11

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135220
Nov 17, 2013
 

Judged:

21

21

21

Calvin_Coolish wrote:
<quoted text>
Blame God, He keeps saving her.
Well the Pope did confer the title of "defender of the faith" upon the British Monarchy...

...and he is The Vicar of Christ...in an unbroken line from St Peter.

I'm not sure how that compares to the western branch of American reform Presbylutheranism....or whatever Disney denomination she has stuck herself to...

...but they read, "The Message" LMFAO.

“All you lost ones relax...”

Since: Apr 13

"Hot C Just Found You!"

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135221
Nov 17, 2013
 

Judged:

22

22

21

Good night
Ms R, Mr C......
don't feed them after midnight
don't leave a bloody smelly mess for me to clean up.
republiCONS

Elizabethtown, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#135222
Nov 17, 2013
 

Judged:

17

17

17

Calvin_Coolish wrote:
<quoted text>
go ahead, mine was just a public service announcement
haha, you know I will. I have been doing it since I was trying to tell these idiots what an idiot GRANDrand was and Jack Conway would of been a better Senator from Kentucky, hell Trey Greyson would have been a better Senator from Kentucky. haha Old Turtleman and Trey dug up some real dirt on him, put it on their website and took it down right after he lost to the teabagger. But not before everyone copied it all for future references (haha). It is just PRICELESS to see OLD McCONnell grovel at the teabagger's pants leg for his endorsement while teabaggers are fighting on which one to throw money at ...the old turtleman (as a favor to GRANDrand) or the newbie from Louisville Mr. Bevin. hahaha...JUST PRICELESS.

RIP GOP

ALISON 2014

DITCH MITCH

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 117,741 - 117,760 of139,164
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

149 Users are viewing the Barbourville Forum right now

Search the Barbourville Forum:
Topic Updated Last By Comments
Mayor West Stops Picking up recycling 28 min Mom 18
wreck 47 min Concerned 2
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 52 min ChromiuMan 123,236
Thompson Park (Aug '13) 1 hr john 14
Let's Play Word Association (Nov '08) 1 hr 75 Scorpio 3,696
Did New Mayor and council have ILLEGAL Meetin... 1 hr lolz 50
enoch boone (Oct '13) 2 hr missing DT 2
mark mills form flatlick found dead in bell co 2 hr stinger 4
•••
•••
•••
•••

Barbourville Jobs

•••
•••
•••

Barbourville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••