'Fox News Sunday' to Host Kentucky Se...

'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

There are 253579 comments on the thecaucus.blogs.nytimes.com story from Oct 1, 2010, titled 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate. In it, thecaucus.blogs.nytimes.com reports that:

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Join the discussion below, or Read more at thecaucus.blogs.nytimes.com.

Impeach Oblamer

Jackson, MI

#96597 Apr 25, 2013
wtf wrote:
<quoted text>Bush blew off 911 and never caught any of the Terrorists you stupid pos.
we know, he didn't kill over 3000 of them and dismantle al qaeda, and oblamer isn't regrouping al qaeda with tax $, weapons, tanks and jet figters, and he isn't paying them welfare in boston either,

baaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sorry, cluk cluk cluk
Impeach Oblamer

Jackson, MI

#96598 Apr 25, 2013
wtf wrote:
<quoted text>Why did Bush protect bin Laden for 8 years you nut sack SOB.
so oblamer could fund them again, baaaaaaaaaaa, sorry again, I mean, cluk cluk cluk,
lmao

Edmonton, KY

#96599 Apr 25, 2013
Uncle Tab wrote:
Previous Joke | Next Joke
Things Republicans Believe
Being a drug addict is a moral failing and a crime, unless you're a conservative radio host. Then it's an illness and you need our prayers for your recovery.
The United States should get out of the United Nations, and our highest national priority is enforcing U.N. resolutions against Iraq.
Government should relax regulation of Big Business and Big Money but crack down on individuals who use marijuana to relieve the pain of illness.
"Standing Tall for America" means firing your workers and moving their jobs to India.
A woman can't be trusted with decisions about her own body, but multi-national corporations can make decisions affecting all mankind without regulation.
Jesus loves you, and shares your hatred of homosexuals and Hillary Clinton.
The best way to improve military morale is to praise the troops in speeches while slashing veterans' benefits and combat pay.
Group sex and drug use are degenerate sins unless you someday run for governor of California as a Republican.
If condoms are kept out of schools, adolescents won't have sex.
A good way to fight terrorism is to belittle our long-time allies, then demand their cooperation and money.
HMOs and insurance companies have the interest of the public at heart.
Providing health care to all Iraqis is sound policy. Providing health care to all Americans is socialism.
Global warming and tobacco's link to cancer are junk science, but creationism should be taught in schools.
Saddam was a good guy when Reagan armed him, a bad guy when Bush's daddy made war on him, a good guy when Cheney did business with him and a bad guy when Bush needed a "we can't find Bin Laden" diversion.
A president lying about an extramarital affair is an impeachable offense. A president lying to enlist support for a war in which thousands die is solid defense policy.
Government should limit itself to the powers named in the Constitution, which include banning gay marriages and censoring the Internet.
The public has a right to know about Hillary's cattle trades, but George Bush's driving record is none of our business.
You support states' rights, which means Attorney General John Ashcroft can tell states what local voter initiatives they have a right to adopt.
What Bill Clinton did in the 1960s is of vital national interest, but what Bush did in the '80s is irrelevant.
Trade with Cuba is wrong because the country is communist, but trade with China and Vietnam is vital to a spirit of international harmony.
Is this your best attempt at spinning? Really? No, really? lmao Better dust off your crystal meth ball and hone your subliminal message skills. You are way off...in more ways than one! LMAO
Impeach Oblamer

Jackson, MI

#96600 Apr 25, 2013
wtf wrote:
<quoted text>Bush blew off 911 and never caught any of the Terrorists you stupid pos.
this is really funny, you are such a sodotard, in one post you complain that bush went to war in afgh and another you post that he didn't do anything, man, you inbred holler rats are pretty, well, inbred,

baaaaaaaa, cluk cluk cluk, and waaaaaaaaaaaaa

LOL
LOL
LOL
Uncle Tab

United States

#96601 Apr 25, 2013
WOW!!

Half a million coffins!!

Throw up a link on this one.

Lets see where this one came from.

LMAO
wtf

Richmond, KY

#96602 Apr 25, 2013
lmao wrote:
<quoted text>
A citizen discovered the wounded terrorist. How did Obama capture him again? lmao The Obama administration, including crazy joe are doing their best to convince the public that the two terrorists were actually knock off wannabe's and can't even be considered as "real" terrorists. How many terrorist attacks does this make that have happened on Obama's watch as he brags that he has terrorists on the run heading for the hills? Ft. Hood? Little Rock? Benghazi?(our Embassy's are considered as US soil) Boston? Yeah buddy, we can all here the little pitter-patter of terrorist footsies heading for the hills because of their fear of Obama.
Doesn't being so stupid embarrass you at all? PRICELESS!!!
Why did Bush protect bin Laden for 8 years you ignorant sack of sh-t?

Lmfao

You are amusing.

Since: Dec 11

.

#96603 Apr 25, 2013
Uncle Tab wrote:
I made the call days ago that you republicans would go overboard with Obama Hate when the last terrorist was captured.... As usual.... I'm right.
No matter how you try to spin this, facts are facts... There is no way to stop line wolf extremist, foreign or domestic, but when it does happen, we'll do everything we can to get them.
Obama got it done.... No ifs, ands, or buts!
The Terrorist Killer is in top of it and we're safer because of it.
They are not "Line Wolf"; nor are they "Lone Wolf", they are Al Qaeda. You spin like a perpetual motion device (Kool Aid powered).
Obama didn't "get it done", men and women who protect this country got it done.
Holder is trying his best to FU#@ it up! waits 16 hours to barge into questioning (no Miranda) Then reads the Bastard Miranda rights, and says it will be a Civilian Trial? If he is doing anything at Obama's direction it's screw it up until their Muslim friend walks on a technicality! Watch and see; now it's playing out!
lmao

Edmonton, KY

#96604 Apr 25, 2013
wtf wrote:
<quoted text>Why did Bush protect bin Laden for 8 years you nut sack SOB.
Only in your creepy, psychotic little world did Bush protect OBL. You post as if that were true because you said so. And who are you? A one-liner nobody sisterboy.
wtf

Richmond, KY

#96605 Apr 25, 2013
Impeach Oblamer wrote:
<quoted text>
we know, he didn't kill over 3000 of them and dismantle al qaeda, and oblamer isn't regrouping al qaeda with tax $, weapons, tanks and jet figters, and he isn't paying them welfare in boston either,
baaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sorry, cluk cluk cluk
Bush protected bin Laden for 8 years you stupid SOB, then PresidentvObama had him killed and called W to rub it in his stupid face.

Lmfao
Lmfao
Lmfao

BTW turn off the Faux you are getting dumber.
wtf

Richmond, KY

#96606 Apr 25, 2013
Impeach Oblamer wrote:
<quoted text>
this is really funny, you are such a sodotard, in one post you complain that bush went to war in afgh and another you post that he didn't do anything, man, you inbred holler rats are pretty, well, inbred,
baaaaaaaa, cluk cluk cluk, and waaaaaaaaaaaaa
LOL
LOL
LOL
Bush attacked 2 Countries that had nothing to do with 911.

Lmfao
Lmfao
Lmfao

You are so f' king stupid it is hilarious.
wtf

Jersey City, NJ

#96607 Apr 25, 2013
whitehair wrote:
Could it be that the Russians warned the U.S. and when the U.S. blew off the warning and so, the Russians thought "let the U.S. dumb-dumbs be?
Our systems do not seem to be working really well.
You should not argue with me. We homosexuals do not appreciate being argued with. I am an ignorant troll and a homosexual. I do not care about Russia. I only care about being an ignorant troll homosexual.
wtf

Jersey City, NJ

#96608 Apr 25, 2013
Just because I live as an ignorant troll homosexual does not give you the right to argue with me. I am gay because my political party supports gays. That is why I love democrats because they are the largest homosexual organization in the world. My parents were gay too.
wtf

Jersey City, NJ

#96609 Apr 25, 2013
lmao wrote:
<quoted text>
Only in your creepy, psychotic little world did Bush protect OBL. You post as if that were true because you said so. And who are you? A one-liner nobody sisterboy.
Psychotic is my name. Being gay is my game.
wtf

Jersey City, NJ

#96610 Apr 25, 2013
Been gay so long I do not know any thing else. Therefore I can only think like a p h a g g.
Uncle Tab

United States

#96611 Apr 25, 2013
Aristocles son of Ariston wrote:
<quoted text>
They are not "Line Wolf"; nor are they "Lone Wolf", they are Al Qaeda. You spin like a perpetual motion device (Kool Aid powered).
Obama didn't "get it done", men and women who protect this country got it done.
Holder is trying his best to FU#@ it up! waits 16 hours to barge into questioning (no Miranda) Then reads the Bastard Miranda rights, and says it will be a Civilian Trial? If he is doing anything at Obama's direction it's screw it up until their Muslim friend walks on a technicality! Watch and see; now it's playing out!
He's an American Citizen.

Read the Constitution.

No spinning there Professor.... Facts are facts.

Isn't it you republicans go in and in about the Constitution??

And it's funny when you of all people point out typos. That just makes me laugh. LMAO!!

And Ibama Gotter done!! End of story!!
lmao

Edmonton, KY

#96612 Apr 25, 2013
Uncle Tab wrote:
WOW!!
Half a million coffins!!
Throw up a link on this one.
Lets see where this one came from.
LMAO
Oh, your fingers are broken and you forgot how to research on the internet all of a sudden? Poor little robot. The pain you must go through ever day by pretending you don't know anything about anything unless somebody else does your homework for you then you attempt to put your spin on their facts. Sorry, old fella, own your ignorance. You shout it out on a daily basis and wear your ignorance like a crown. That's on you. I want no part of your ignorance and don't have time or the will to school you. If you want to "know" something then get up off your fat, sorry ass and research what you want to know about or what you need to spin about. Hint, hint...if you are unsure as to how to research on the computer, phone a friend. No friends? Surely you are intelligent enough to check out the Computers for Dummies book at your local Library, right?

I, personally, don't depend on others links. You people are idiots so that speaks to the reason why I don't go to your links for any resemblance of the facts. I refuse to dumb myself down to your level of stupidity. I do my own homework and get the actual facts. If you are too dumb to do that then too bad and so sad for you. Quit begging for others to prove reality to you. You obviously can't handle reality and truth.

Now, go back to eating your government cheese sandwich or get up off your moneymaker and school yourself, lazy ass.
Impeach Oblamer

Jackson, MI

#96613 Apr 25, 2013
wtf wrote:
Been gay so long I do not know any thing else. Therefore I can only think like a p h a g g.
man, you are one messed up sodotard chicken chaser, get help now, right now,
Impeach Oblamer

Jackson, MI

#96614 Apr 25, 2013
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
He's an American Citizen.
Read the Constitution.
No spinning there Professor.... Facts are facts.
Isn't it you republicans go in and in about the Constitution??
And it's funny when you of all people point out typos. That just makes me laugh. LMAO!!
And Ibama Gotter done!! End of story!!
LOLOL, Hussein Oblamer, the Shark Slayer,

ROTFL,

baaaaaaaaaaaaa
Impeach Oblamer

Jackson, MI

#96615 Apr 25, 2013
Maybe you sodotards didn't see this so I will post it again. I would rather get the facts straight from the oblamer followers and not from some biased news source like fox.
--------

Good morning sodolibs, since I do not want to give the impression of doom and gloom or copy paste from fox news, I tought I would check with you intelligent libotards and see if you all could chip in and give us fright wingers an update on the following (since we can't believe fox news anymore) I've added a couple of more questions for you intellects to update since the last posting of this,

1. sequester (and the reduced staffing at the control towers)
2. proposed cuts to social security
3. proposed cuts to medicare
4. concern about spending 2 billion $ on oblamer phones
5. cuts to our military
6. putchasing of 1.6 billion rounds of ammo by the DHS
7. the effect of raising taxes 1 trillion $ last year
8. the effect of taking in 2.7 trillion $ in taxes this year
9. the effect of coming up short 1 trillion $ this year when we are spending 3.7 trillion
10. 17 trillion $ debt
11. what ever happened to the fast and furious scandal. You many not remember that one but it is where the oblamer administration gave weapons to mexican drug cartels. Humm, I wonder if they did that with terrorists in Syria.
12. benghazi cover up
13. ballot fraud case for oblamer state nomination
14. economic experts claiming a major market correction and economic downturn because of inflated wall street numbers
15. inflation from govt printing 85 billion $ each month to keep economy alive with 0% interest rates from federal reserve
16. investigation into how boston terrorists were not monitored after warnings from russian and checyan authorities
17. gay marriage
18. potential cuts to govt retirements
19. massive cut backs for part time employees because of oblamer-care
20. why the dhs is buying 2717 light duty armoured vehicles
21. why the dhs is buying 30 round clips for weapons (I thought oblamer and his chicago socialites wanted those banned)
22. why the dhs is buying 7000 AR-15's (I thought they didn't like those either)
23. how is the purging of jihadist materials from FBI and DHS training
24. why the consultants who taught jihadist techniques and ideologies got fired from FBI and DHS training center
25. how boston terrorists got welfare
26. why credible economists are claming a major stock market correction because it has become a bubble
27. the price of gasoline
28. delays, delays, delays at the airports due to the sequester
29. why troops in combat don't have enough ammunition
30. how oblamers golf game went this week

and the most important question of the day is,

31. How is G.W. Bushs ratings being equal to Hussein Oblamers 4 1/2 years after leaving the w.h. going?

well, that is enough for one day. Please, since we cannot rely on fox news, would you libotards please be kind enough to check with your MSLSD and CNN affiliates and let us know how these things are faring, we don't want to start rumors and spread doom and gloom so we will just let you sodotards tell us.

If you refuse to tell us how all these things are going then we will just assume you cannot speak or type and can only go baaaaaaaaaaaaaa
Uncle Tab

United States

#96616 Apr 25, 2013
lmao wrote:
<quoted text>
A citizen discovered the wounded terrorist. How did Obama capture him again? lmao The Obama administration, including crazy joe are doing their best to convince the public that the two terrorists were actually knock off wannabe's and can't even be considered as "real" terrorists. How many terrorist attacks does this make that have happened on Obama's watch as he brags that he has terrorists on the run heading for the hills? Ft. Hood? Little Rock? Benghazi?(our Embassy's are considered as US soil) Boston? Yeah buddy, we can all here the little pitter-patter of terrorist footsies heading for the hills because of their fear of Obama.
Doesn't being so stupid embarrass you at all? PRICELESS!!!
A citizen did a citizens arrest?? First time I've heard this repub spin. Maybe it was another Beck story that the educated folks ignore knowing its BS.

Obama sent America to Boston, Obama got it done. And didn't need to post a big poster saying Mission Accomplished.

And this isn't some big terrorist plot.... 2 crazy people with crazy religious views that their own religion disagrees with.

Facts are facts.... Hard for republicans to accept facts, but you just have to shit up and realize.... Obama IS the terrorist Killer!!

OBL, biggest terrorist ever, and Obama got it done.

That has to hurt.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
Listen up people 12 min Heartless freaks 1
DonRick Blevins? 57 min Nosy 1
How is Godfathers Pizza at Shell ? 1 hr Titty Sprinkles 11
Just curious Old Datsun 280Z 1 hr Santa 6
Who will be the next Knox Co. Judge Exec.? 1 hr Excited 174
Stacey carnes 1 hr mossy seaman 3
It's a Mystery............. 6 hr Quantummist 4

Barbourville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Barbourville Mortgages