'Fox News Sunday' to Host Kentucky Se...

'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

There are 190273 comments on the thecaucus.blogs.nytimes.com story from Oct 1, 2010, titled 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate. In it, thecaucus.blogs.nytimes.com reports that:

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Join the discussion below, or Read more at thecaucus.blogs.nytimes.com.

Uncle Tab

United States

#88638 Mar 19, 2013
anonymous T wrote:
<quoted text>
You are a predator. We know who you are.
Obviously not.

You've been called out and made a fool of but too dumb to catch on.

Perfect republican.... If you repeat it enough.... It makes it true.... When asked to prove what you state.... You can't.

I say again.... Perfect republican.... Idiot!!
wtf

Pikeville, KY

#88639 Mar 19, 2013
American Lady wrote:
<quoted text>
The Constitution says a "natural bORN citizen" ...
To be a "natural born citizen you have to be
BORN of TWO American citizens ...
NOT just one like he IS!
His father wea/IS Kenyan African-Arab ...
WAS because he is dead now...
Doesn't CHANGE the IS!
But he is the 2 Term President and you are Stupid.
Justice Dale

Wichita, KS

#88640 Mar 19, 2013
OZombies wrote:
<quoted text>
They can't defend they "Kenyan" president so, of course they would only ATTACK!
Attack all they want, Obastard is not a citizen of the US and neither are his children!!!!
That should get some crap rolling!!! LMAO!!! "THE CHILDREN"!!!
wtf

Pikeville, KY

#88641 Mar 19, 2013
Justice Dale wrote:
<quoted text>Attack all they want, Obastard is not a citizen of the US and neither are his children!!!!
That should get some crap rolling!!! LMAO!!! "THE CHILDREN"!!!
Then why is he the President you stupid pos?
Justice Dale

Wichita, KS

#88642 Mar 19, 2013
Injudgement wrote:
<quoted text>WoW !!!!!!!!!! An American citizen gives birth in the US and that child is not a citizen. WoW !!!!!!!!!!
Let me give you something you will understand. E-I-E-I-O!!! That spells anything you want it to spell!!!
Yep, Obastard has an EIEIO plan, or in real terms effing BS!!!
Uncle Tab

United States

#88643 Mar 19, 2013
American Lady wrote:
<quoted text>
The Constitution says a "natural bORN citizen" ...
To be a "natural born citizen you have to be
BORN of TWO American citizens ...
NOT just one like he IS!
His father wea/IS Kenyan African-Arab ...
WAS because he is dead now...
Doesn't CHANGE the IS!
Hey super stupid..... What does the Supreme Court say??

That's all that matters.

Thanks for showing your lack of intelligence!

LMAO
wtf

Pikeville, KY

#88644 Mar 19, 2013
Justice Dale wrote:
<quoted text>Let me give you something you will understand. E-I-E-I-O!!! That spells anything you want it to spell!!!
Yep, Obastard has an EIEIO plan, or in real terms effing BS!!!
How stupid are you?
help is on the way

Broken Arrow, OK

#88645 Mar 19, 2013
Injudgement wrote:
<quoted text>If you want Health Care to be JUST between you and your Doctor then pay the Bill out of your own pocket. Otherwise the person paying for it (i.e. the government) sets the rules.
well ding dong daddy! why didn't somebody say the government was going to pay fer it. Son a gun, I'm all fer that sh!#. Here I was worried the government was going to raise mine and every bodies taxes to pay fer it.Now you tell me it's the good ole government daddy that's going to be footing the bill. Now then I don't care if all them illegals come over here all get welfare and healthcare and abortions and everthang else as long as the good ole government gonna pay for it all. HOT DANG, now we can go parti parti parti!!
Justice Dale

Wichita, KS

#88646 Mar 19, 2013
OZombies wrote:
<quoted text>
They can't defend they "Kenyan" president so, of course they would only ATTACK!
Just a bunch of dumb asses that doesn't know what the Constitution says!!!
I am really starting to think most of the Republicans don't know either!!
I see that Cruz almost understands, he can't run for POTUS!!!
American Lady

Danville, KY

#88647 Mar 19, 2013
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
Hey super stupid..... What does the Supreme Court say??
That's all that matters.
Thanks for showing your lack of intelligence!
LMAO
We'll SEE ...
It's getting ready to go to the Supreme Court of The United States of America
under John Robert's court ...

The MAIN one ...

;0)
OZombies

United States

#88648 Mar 19, 2013
Justice Dale wrote:
<quoted text>Attack all they want, Obastard is not a citizen of the US and neither are his children!!!!
That should get some crap rolling!!! LMAO!!! "THE CHILDREN"!!!
I don't understand this people??????????
They should be all defending their country and not one man, "KENYAN"... not even American!!!!!!!!!!
For the love of God and love for America ..........
WAKE UP...PEOPLE!!!!!!!!!!
American Lady

Danville, KY

#88649 Mar 19, 2013
Expert Predicts Prison Time For Those Who’ve Helped Obama

Researchers Doug Vogt and Paul Irey claim to know the identity of the lady who forged Obama’s birth certificate. Here is the link to Vogt’s interview on Mark Gillar’s radio program.

http://www.westernjournalism.com/expert-predi...
American Lady

Danville, KY

#88650 Mar 19, 2013
General counsel for the US Congress states that it is too burdensome for the members of Congress to respond to subpoena and state whether they knew that they were represented by the Department of Justice. Now citizens are stating that it is too burdensome for them to pay Federal tax returns and pay the salaries of these congressmen

http://www.orlytaitzesq.com/...
i think

Hyden, KY

#88651 Mar 19, 2013
American Lady wrote:
<quoted text>
We'll SEE ...
It's getting ready to go to the Supreme Court of The United States of America
under John Robert's court ...
The MAIN one ...
;0)
the Supreme court is like lame duck 3 of them will be replaced by 2016.
wtf

Pikeville, KY

#88652 Mar 19, 2013
OZombies wrote:
<quoted text>
I don't understand this people??????????
They should be all defending their country and not one man, "KENYAN"... not even American!!!!!!!!!!
For the love of God and love for America ..........
WAKE UP...PEOPLE!!!!!!!!!!
STFU you stupid pos.
Justice Dale

Wichita, KS

#88653 Mar 19, 2013
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
Obviously I know more about the Constitution than you do. The SC and I have the same opinion.
Everyone that InJudgment listed agrees with me as we'll.
Kinda makes what you think insignificant.
Leaves you out and not too smart about the Constitution
Sorry.... But keep reading it.... It may sink in one day.
You have one big problem, Mr. Howard and his citizenship clause to the 14th amendment, which was the Civil Rights Act of 1866, you destroy that you will put the Black American back into slavery!
Worse

United States

#88654 Mar 19, 2013
American Lady wrote:
<quoted text>
Did you mean Cat - mandu ???
No. Not at all
Worse

United States

#88655 Mar 19, 2013
OZombies wrote:
<quoted text>
Bush...Bush...Bush...
Marcia...Marcia...Marcia...
You can't defend your "Kenyan" president, can you
??????????
Shut up, you big hook nosed Serb.
Justice Dale

Wichita, KS

#88656 Mar 19, 2013
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
And every time it's brought up its thrown out.
Which means he meets Constitution requirements.
Quit trying to act like you know more about the Constitution than the SCOTUS.
They've got it covered. With theREAL information. Not false crap cooked up by crazy birthers that don't know what the hell they're talking about.
Lets be honest.... This has been going on how long and how many times has been thrown out??
Every time. Lol
Guess you're not to bright about the Constitution after all.
It is very evident, the USSC doesn't know the difference between a fine and a tax.
Jay

Paris, TN

#88658 Mar 19, 2013
Injudgement wrote:
<quoted text>I don't care much for anyone that would take the National Prayer Breakfast and turn it in to a circus to launch their 2016 Presidential Campaign.
**********

Oh but it was ok when Obama did the same thing right?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
Kyle Campbell proud Daddy (NOT) 24 min He picked a good one 4
What happened in town last night? 36 min Con 6
{keep a word drop a word} (Oct '11) 54 min Princess Hey 3,801
~~Keep A Word~~Drop A Word Game. (Jun '10) 55 min Princess Hey 825
Scotty Powell dealing drugs at catron square 2 hr Bogger 20
Concerning the Confederate F 2 hr Just saying 9
looking for a place to rent on hud 2 hr looking 1
More from around the web

Personal Finance

Barbourville Mortgages