'Fox News Sunday' to Host Kentucky Se...

'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

There are 265426 comments on the thecaucus.blogs.nytimes.com story from Oct 1, 2010, titled 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate. In it, thecaucus.blogs.nytimes.com reports that:

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Join the discussion below, or Read more at thecaucus.blogs.nytimes.com.

Justice Dale

Wichita, KS

#87727 Mar 16, 2013
ILoveitHere wrote:
<quoted text>
horny, hungry, blood, teeth.
All related somehow.
You bet, you figure it out!
Let us see what you come-up with!!! LOL!!!(that ain't lots of love)

Since: Oct 09

.

#87728 Mar 16, 2013
ILoveitHere wrote:
<quoted text>
She has dogs too. Four of them, I think?
She's talked about them, they sleep with her.
Does Pavlov's dog make you salivate?
Ring any bells?
Obama eats dog too!
Justice Dale

Wichita, KS

#87730 Mar 16, 2013
[QUOTE who="Hot "Teeth"_2036"] <quoted text>
Oh, the big chattering teeth, now I get it
So, you're like the Lady and OZ, and Reality, a two clicks away from eating your own poop....thanks for clearing that up[/QUOTE]LMAO!!! No, you have already eaten yours!!! I will just call you TEETH from now on!!!
Reality

Louisville, KY

#87732 Mar 16, 2013
wtf wrote:
<quoted text>
What? You think anybody goes to the links you post? lol I don't and never have. See I don't have to try and get you to go to links I had to dig up just to find one that agrees with my point of view. I'm right. You know it and I know it and that's all that matters. We don't need a link for that. Save yourself some time and trouble flabby.
I don't trust a lib, I fear they would infest my computer with a virus, you know how dirty they are.
Uncle Tab

United States

#87733 Mar 16, 2013
wtf wrote:
<quoted text>
What? You think anybody goes to the links you post? lol I don't and never have. See I don't have to try and get you to go to links I had to dig up just to find one that agrees with my point of view. I'm right. You know it and I know it and that's all that matters. We don't need a link for that. Save yourself some time and trouble flabby.
I'm sorry.... I know your folks only news source has Fox or YouTube in it.... That's all you can understand.

I gotcha!!

And you all not paying attention cost you 2 elections. I don't mind you all not looking at the links at all. You all aren't smart enough to grasp why you're losing elections by republicans being racist at you're little republican hate fest.

I keep on saying it.... Thanks!

:-D
Reality

Louisville, KY

#87734 Mar 16, 2013
A Communist, a muslim and an illegal alien walk into a bar...

The bartender says: "Hello our President."
Reality

Louisville, KY

#87735 Mar 16, 2013
Love your enemy, but keep your guns oiled.
Worse

United States

#87737 Mar 16, 2013
Justice Dale wrote:
I have one beer left, would you libs please entertain me for just a little longer!!!
LMAO!!!!
Then it's off to beat your spouse?
Reality

Louisville, KY

#87741 Mar 16, 2013
"SOMETHING WICKED THIS WAY COME"

Obama, our worse nightmare! That's what you get when elect a foreigner as a president.
Justice Dale

Wichita, KS

#87742 Mar 16, 2013
Hot C_2036 wrote:
<quoted text>
drink it slow, JD, and a bit of advice...practice, son...chattering teeth and blood?...(heard it!!)
The next time you think you've come up with a BRIGHT IDEA, don't wind up in the ER with a light bulb in your ass.....
AGAIN
LMAO, LMAO!!!! Now I did know a "guy" in Germany that got a Coke bottle stuck in his ass, LMAO, he had to visit the ER and the fire department was called in to extract it. Yup, sometimes things go better with Coke, or "zing what a feeling with a Coke"!!!
Your light bulb can't compare with what I have seen during my travels around the world, some would make a maggot puke and some so funny you can't imagine!!!
Reality

Louisville, KY

#87743 Mar 16, 2013
Obama's Media Station
Sodom & Gomorrah, 24 Hour Cable News.

"Well, there's a new Pope and darned not another one of those Conservative religious types."
Uncle Tab

United States

#87744 Mar 16, 2013
Reality wrote:
<quoted text>
I don't trust a lib, I fear they would infest my computer with a virus, you know how dirty they are.
Fear.... Always fear.

It's just funny. Fear fear fear!

Heh

Since: Jun 12

Location hidden

#87745 Mar 16, 2013
LQQKb4UleapOK wrote:
<quoted text>
Does Pavlov's dog make you salivate?
Ring any bells?
Obama eats dog too!
Um. Nope. Doesn't ring any bells.
Worse

United States

#87746 Mar 16, 2013
Reality wrote:
A Communist, a muslim and an illegal alien walk into a bar...
The bartender says: "Hello our President."
Son- "Dad, how do you feel about abortions?"
Dad- "Why don't you ask your sister?"
Son- "But I don't have a..."
Uncle Tab

United States

#87748 Mar 16, 2013
Reality wrote:
"SOMETHING WICKED THIS WAY COME"
Obama, our worse nightmare! That's what you get when elect a foreigner as a president.
Wow! Fear AND a birther.

LMAO It's amazing how scared these people are.
Uncle Tab

United States

#87750 Mar 16, 2013
All we can hope for is for all you crazies to keep acting the same way you have the last 5 years.

It's worked amazing for us.

You're too dumb to stop.

Since: Feb 13

Location hidden

#87751 Mar 16, 2013
Justice Dale wrote:
<quoted text>I am very bigoted, I do not personally associate with any liberals, unless they are family, but if politics comes up I do not hesitate to let them know how wrong they are!!!
It's okay. I couldn't stand to be around you either you ignorant fear mongering POS. You fit perfectly with the GOP. I'm sure your ideas go hand and hand with Bush andRomney's.

Since: Feb 13

Location hidden

#87753 Mar 16, 2013
Reality wrote:
"SOMETHING WICKED THIS WAY COME"
Obama, our worse nightmare! That's what you get when elect a foreigner as a president.
Five years and you Repubs still on the Birther wagon. At least it allows everyone to know who the nut cases are.
Justice Dale

Wichita, KS

#87754 Mar 16, 2013
Worse wrote:
<quoted text>
Then it's off to beat your spouse?
LMAO!!! Hell no!!!! That woman wouldn't put-up with that shit, she has a bigger gun than I!!!
Uncle Tab

United States

#87755 Mar 16, 2013
I almost feel bad about knowing we're going to win.

We won't even really have to work at it.

Just keep on repeating what republicans say and we're in smooth sailing mode.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 49 min Cornfused 163,545
Bridget Trent 1 hr huh 3
Casey Dean 1 hr Lol 1
Tyra smith 1 hr Petty Patty 4
Funny mugshots 1 hr Rofl 1
knox county social services (Apr '14) 1 hr get the facts str... 19
~~Keep A Word~~Drop A Word Game. (Jun '10) 2 hr _Zoey_ 1,493

Barbourville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Barbourville Mortgages