'Fox News Sunday' to Host Kentucky Se...

'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

There are 252827 comments on the thecaucus.blogs.nytimes.com story from Oct 1, 2010, titled 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate. In it, thecaucus.blogs.nytimes.com reports that:

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Join the discussion below, or Read more at thecaucus.blogs.nytimes.com.

Uncle Tab

United States

#87681 Mar 16, 2013
annonymous t wrote:
<quoted text>
probably, but, he won't get his face on Mt Rushmore, need a large coal seam for that,
Need I say anymore??

It's just that easy.
Justice Dale

Wichita, KS

#87683 Mar 16, 2013
annonymous t wrote:
<quoted text>
probably, but, he won't get his face on Mt Rushmore, need a large coal seam for that,
Oh shit!! Don't give the libs any ideas, Washington has a big face to carve on and paint is cheap!!
LMAO!!!
Uncle Tab

United States

#87684 Mar 16, 2013
wtf wrote:
<quoted text>
So Rachael Madcow, your idol (lol) said there were no Black people speaking and automatically your dumb ass starts repeating. Better check again dumb ass ObaMORON. Too funny. BS spreader...that's as good as you will ever be. Sort of sad, huh, uncle flabby ass?
https://www.google.com/search... ...... Was it this day?

Heh
SpeakUp

Edmonton, KY

#87686 Mar 16, 2013
Isn't it odd how Biden and Pelosi are gushing about the new Pope and Pelosi is hoping she gets to go with Biden to see the Pope. Both Biden and Pelosi support abortions and homosexuality which Catholics and the Pope is against. More hypocrisy? But of course! You can always count on the two-faced lying democrats to play nice to their enemies.
wtf

Edmonton, KY

#87688 Mar 16, 2013
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
https://www.google.com/search... ...... Was it this day?
Heh
What? You think anybody goes to the links you post? lol I don't and never have. See I don't have to try and get you to go to links I had to dig up just to find one that agrees with my point of view. I'm right. You know it and I know it and that's all that matters. We don't need a link for that. Save yourself some time and trouble flabby.
Justice Dale

Wichita, KS

#87689 Mar 16, 2013
Uncle Tab wrote:
Birthers, Racists, rapists, doomers, gloomers, fear mongers, just to name a few.
I think we're pretty much set thankyouverymuch!
The only people I see on here with a problem, would be the ones that follow a man that is so paranoid that he has to have a food taster and couldn't say shit if he had a mouth full (worse than Bush)!!!

Since: Oct 09

.

#87692 Mar 16, 2013
wtf wrote:
<quoted text>
So Rachael Madcow, your idol (lol) said there were no Black people speaking and automatically your dumb ass starts repeating. Better check again dumb ass ObaMORON. Too funny. BS spreader...that's as good as you will ever be. Sort of sad, huh, uncle flabby ass?
Black leaders recognize NRA formed to support them against KKK!

Justice Dale

Wichita, KS

#87694 Mar 16, 2013
Hot C_2036 wrote:
<quoted text>
all this cookie talk is making me horny...i mean hungry
LMAO!!! You placed a picture in my mind of you, just a set of teeth sitting in a pool of blood!!!
American Lady

Danville, KY

#87697 Mar 16, 2013
Justice Dale wrote:
<quoted text>Ayers had to be talking about the people in the blue states, we redneck SOBs are too hardheaded to re-educate and the way it looks, we will have all the guns!!!
YepperZ ... ;0)
I'm Redneck ALL the way AND Proud of iT!

Redneck:

red·neck (rdnk)
n. Offensive Slang
1. Used as a disparaging term for a member of the white rural laboring class, especially in the southern United States.
2. A white person regarded as having a provincial, conservative, often bigoted attitude.
http://www.thefreedictionary.com/redneck

-n-
ain't
nuttin
BIGOTED
'bout
ME!

Just a FUN lovin, RED blooded American FARM girl!
Worse

United States

#87699 Mar 16, 2013
American Lady wrote:
<quoted text>
YepperZ ... ;0)
I'm Redneck ALL the way AND Proud of iT!
Redneck:
red·neck (rdnk)
n. Offensive Slang
1. Used as a disparaging term for a member of the white rural laboring class, especially in the southern United States.
2. A white person regarded as having a provincial, conservative, often bigoted attitude.
http://www.thefreedictionary.com/redneck
-n-
ain't
nuttin
BIGOTED
'bout
ME!
Just a FUN lovin, RED blooded American FARM girl!
With a lot of cats. You keep forgetting the cats. If they could read, they would be sad.
Justice Dale

Wichita, KS

#87700 Mar 16, 2013
Hot C_2036 wrote:
<quoted text>
nice measuring stick you got there..heheheheheheheheheheheh ehe
It doesn't take much of a measuring stick, since we all know you libs are mentally lacking, as you have plainly stated and agree with!!!!
LMAO!!! TEETH!!!
Justice Dale

Wichita, KS

#87701 Mar 16, 2013
Hot C_2036 wrote:
<quoted text>
now, explain how teeth SIT
LMAO!!!
American Lady

Danville, KY

#87707 Mar 16, 2013
Worse wrote:
<quoted text>
With a lot of cats. You keep forgetting the cats. If they could read, they would be sad.
Cat Woman


Doubt there would be ANY "sadness" HERE!
Worse

United States

#87708 Mar 16, 2013
SpeakUp wrote:
Isn't it odd how Biden and Pelosi are gushing about the new Pope and Pelosi is hoping she gets to go with Biden to see the Pope. Both Biden and Pelosi support abortions and homosexuality which Catholics and the Pope is against. More hypocrisy? But of course! You can always count on the two-faced lying democrats to play nice to their enemies.
If we only visited foreign leaders that shared our every common interest, we would stay at home a lot. Don't be such a narrow minded wanker
Justice Dale

Wichita, KS

#87714 Mar 16, 2013
American Lady wrote:
<quoted text>
YepperZ ... ;0)
I'm Redneck ALL the way AND Proud of iT!
Redneck:
red·neck (rdnk)
n. Offensive Slang
1. Used as a disparaging term for a member of the white rural laboring class, especially in the southern United States.
2. A white person regarded as having a provincial, conservative, often bigoted attitude.
http://www.thefreedictionary.com/redneck
-n-
ain't
nuttin
BIGOTED
'bout
ME!
Just a FUN lovin, RED blooded American FARM girl!
I am very bigoted, I do not personally associate with any liberals, unless they are family, but if politics comes up I do not hesitate to let them know how wrong they are!!!
Justice Dale

Wichita, KS

#87715 Mar 16, 2013
Hot C_2036 wrote:
<quoted text>
you still laughing JD?
What else can I do! The image of a windup set of chattering teeth sitting in a pool of blood, where someone has just devoured himself!! After reading your postings, what else could I see!!!
LMAO!!!!
anonymous t

Los Angeles, CA

#87717 Mar 16, 2013
Worse wrote:
<quoted text>
If we only visited foreign leaders that shared our every common interest, we would stay at home a lot. Don't be such a narrow minded wanker
you have been outed, we know who you are,

Since: Jun 12

Location hidden

#87718 Mar 16, 2013
Worse wrote:
<quoted text>
With a lot of cats. You keep forgetting the cats. If they could read, they would be sad.
She has dogs too. Four of them, I think?
She's talked about them, they sleep with her.
Justice Dale

Wichita, KS

#87719 Mar 16, 2013
I have one beer left, would you libs please entertain me for just a little longer!!!
LMAO!!!!
anonymous t

Los Angeles, CA

#87720 Mar 16, 2013
Hot C_2036 wrote:
<quoted text>
lol' I'm glad it amused you, sounds a little bit dark, but hey, C loves some dark shit, too
we know who you are,

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr North Mountain 156,426
CSC lies to their employees (Nov '08) 2 hr Someone 40
What about Pam, in the advocate and all? 2 hr parent 4
New Finance company 3 hr Dutchess 6
snowman hunt 3 hr smh 14
Hail trump 3 hr BLUE COLLAR 12
Knox Street Liquor 4 hr PartyRob 21
Knox County woman 7 hr Sad 5

Barbourville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Barbourville Mortgages