'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Full Story
dems are retards

Lansing, MI

#83204 Feb 28, 2013
Nothing positive wrote:
All negative
You truly have driven yourself crazy dont tread
Count back at all those post you have made just in the past few days and nothing positve in any of them
Democrat Republican?
Does it really matter if you make yourself that miserable?
<quoted text>
miserable? LOL, I'm having a blast libboy, its the libs on here that are getting irritated at me pointing out and making fun of their social retardation, so baaaaaaaaaa
dems are retards

Lansing, MI

#83205 Feb 28, 2013
countrygirl wrote:
<quoted text>sounds ignorant and immature,talked with you tea baggers just enough to know you are beyond reproach. say you love GOD but hate your neighbors, you're a lie and the truth is not in you. Like beating a dead horse. Ain't fooling with you people today,got to go back to work tonight, so I can help pay for that new house, the POTUS is building in Hawaii.
don't go away mad, just go away, and thanks for doing your part so POTUS can have more $ to spend, but to be fair, it's not tax $ thats building it, it's thug $, baaaaaaaaa
dems are retards

Lansing, MI

#83206 Feb 28, 2013
wtf wrote:
<quoted text>Alot better than that stupid Condoleeza Rice pos.
she has more brains in her toe nails than your entire dna pool chicken man,
wtf

Pikeville, KY

#83207 Feb 28, 2013
dems are retards wrote:
<quoted text>
miserable? LOL, I'm having a blast libboy, its the libs on here that are getting irritated at me pointing out and making fun of their social retardation, so baaaaaaaaaa
This is the only life you have you ignorant pos.
wtf

Pikeville, KY

#83208 Feb 28, 2013
dems are retards wrote:
<quoted text>
don't go away mad, just go away, and thanks for doing your part so POTUS can have more $ to spend, but to be fair, it's not tax $ thats building it, it's thug $, baaaaaaaaa
Still whining about the Election cry baby.

lmfao
Uncle Tab

United States

#83209 Feb 28, 2013
Nothing positive wrote:
All negative
You truly have driven yourself crazy dont tread
Count back at all those post you have made just in the past few days and nothing positve in any of them
Democrat Republican?
Does it really matter if you make yourself that miserable?
<quoted text>
She's one of the militant lesbians who spam this board with useless lies thinking they accomplish something

You can surely understand why she's always on here and never out and about cant you?? She's always complaining and whining. Just one of the few bitter republicans here will wring in self pitty.

Shoulda been here on election night when she was saying congrats President Romney. It was very pathetic. Only ones who thought Romney won was her and Karl Rove. Both are ignorant.

I have to admit its just fun smacking them around with truth watching them change the subject and them going on crack enraged posts over and over and over.

Free entertainment for the next 4 to 8 years.
Reality

Campbellsburg, KY

#83210 Feb 28, 2013
Obama:

"Don't you get it...my followers don't care about the truth because I have made it all about RACE!!"
wtf

Pikeville, KY

#83211 Feb 28, 2013
Reality wrote:
Obama:
"Don't you get it...my followers don't care about the truth because I have made it all about RACE!!"
Romney

"When do I get Inaugurated, Hannity said I won."

lmfao
Uncle Tab

United States

#83212 Feb 28, 2013
Reality wrote:
Obama:
"Don't you get it...my followers don't care about the truth because I have made it all about RACE!!"
Get that Andy comment ignorant lying republican.

Heh

Watch her go on and on and avoid being honest.

Typical LYING republican.

Know how to tell if a republican teabaggie is lying?? Their lips (or fingers in this case) are moving

BAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHA

F'n idiots
Uncle Tab

United States

#83213 Feb 28, 2013
wtf wrote:
<quoted text>Romney
"When do I get Inaugurated, Hannity said I won."
lmfao
LMMFAO!!!!

Have to admit, that's funny! Don't care who ya are!

:D :D :D :D
WHY

West Liberty, KY

#83214 Feb 28, 2013
Would anyone put in so many hours as you do on topix and never post anything positive dont tread
If they all leap to their death will you try to jump farther?
dems are retards wrote:
<quoted text>
miserable? LOL, I'm having a blast libboy, its the libs on here that are getting irritated at me pointing out and making fun of their social retardation, so baaaaaaaaaa
Uncle Tab

United States

#83215 Feb 28, 2013
dems are retards wrote:
<quoted text>
miserable? LOL, I'm having a blast libboy, its the libs on here that are getting irritated at me pointing out and making fun of their social retardation, so baaaaaaaaaa
Just for fun.... Everyone go back and look on weekend nights and see this very ignorant republican here ALLLL night every weekend.

Why?

Isn't it obvious??

Everyone separates themselves from these idiot hate mongers.

These idiots are the types that are breaking the republicans. And I'm completely ok with it. Be a great day for America when the GOP goes the way of the WIG Party. Ten America will be back to success again.

Last 2 elections are the roadmap for republicans
Uncle Tab

United States

#83216 Feb 28, 2013
2016 republican presidential nomination candidates:

Charles Manson

Donald Trump (will still be a birther even tho Obama isn't running again)

Newt (Contract ON America

Michelle (dems are retards) Bachman we understand the instability.

Marco (sweating under pressure) Rubio he's not eligible, but they'll try anyway

Mitt Romney Karl Rove said I won

Dan Quayle potato(e)

Ronald Reagan (trickle up from the grave economics)

George Dumbya (let's give MORE money to rich to do MORE catastrophic damage to America to weaken it more)

John (jersey shore) bohner I cry alot

Those choices should get you dolts pumped up for your next huge defeat.... One of many you're about to have.
Uncle Tab

United States

#83218 Feb 28, 2013
Was doing research on presidents....( republicans.... I know research is a new word for you... Look it up) dumb ya took 1020 days on vacation. More than ANY president ever!!

Math is a republican weak point (amoung many) but lets do some math....

365 days in a year. Divide 1020 by 365 and Dumbya was on vacation for almost 3 years out of 8.

(He was basically on vacation the entire time, Cheney owned him like I owned dens are retards and Reality and the crackhead on this board)

I love smacking you idiots around with FACTS!!!
dems are retards

Lansing, MI

#83219 Feb 28, 2013
Uncle Tab wrote:
Was doing research on presidents....( republicans.... I know research is a new word for you... Look it up) dumb ya took 1020 days on vacation. More than ANY president ever!!
Math is a republican weak point (amoung many) but lets do some math....
365 days in a year. Divide 1020 by 365 and Dumbya was on vacation for almost 3 years out of 8.
(He was basically on vacation the entire time, Cheney owned him like I owned dens are retards and Reality and the crackhead on this board)
I love smacking you idiots around with FACTS!!!
if you even make sense, I'll let you know, baaaaaaaaaaa
dems are retards

Lansing, MI

#83220 Feb 28, 2013
I'm guessing over 300 lbs and about 5'3", right?

baaaaaaaa
wtf

Pikeville, KY

#83221 Feb 28, 2013
dems are retards wrote:
I'm guessing over 300 lbs and about 5'3", right?
baaaaaaaa
Your Mom?

lmfao
Repukes

Vine Grove, KY

#83222 Feb 28, 2013
wtf wrote:
<quoted text>Your Mom?
lmfao
NO, the goatgirl herself. lmao

Denial always resorts to namecalling. It's just what their two party repukes do.
Elburt Finklestein

Lafayette, TN

#83223 Feb 28, 2013
Uncle Tab wrote:
2016 republican presidential nomination candidates:
Charles Manson
Donald Trump (will still be a birther even tho Obama isn't running again)
Newt (Contract ON America
Michelle (dems are retards) Bachman we understand the instability.
Marco (sweating under pressure) Rubio he's not eligible, but they'll try anyway
Mitt Romney Karl Rove said I won
Dan Quayle potato(e)
Ronald Reagan (trickle up from the grave economics)
George Dumbya (let's give MORE money to rich to do MORE catastrophic damage to America to weaken it more)
John (jersey shore) bohner I cry alot
Those choices should get you dolts pumped up for your next huge defeat.... One of many you're about to have.
Uncle Turd,

Me thinks you're just a miserable troll, an imaginary person, created by a discredited old hag who lost all credibility on Topix a long time ago. You are posting under this dopey name to try to mask her real identity.

This reads just like the crap posted by the dim bulb calling herself "PaleRider" that folks used to refer to as Pale Fibber, Pale Dim wit, Pale Moron, Pale Winbag, etc, etc, etc.

You gotta get up pretty early in the morning to pull the wool over the eyes of Elburt Finklestein. Better luck next time Uncle Doofus.
Reality

Campbellsburg, KY

#83224 Feb 28, 2013
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
I'll just prove how honest republicans are. Did it earlier today and owned a few republicans.
Prove where I said what you stated I said.
I know you can't and will make some sad excuse on why you can't. But we're used to it.
Don't let anyone down lying republican.
We're waiting in the Andy comment.
I don't have to prove anything. Sorry, your post has already read.

"Owned a few republicans" as in slave-like..

No excuse about proving what has already been posted. Although, if you want to take the time and the ORDER to do so, by all means, knock yourself out and search the post.

I feel very confident in if YOU searched the posts, you will find it, you just won't recognize it as yours, you know, with this denial thing going on.

You see, I don't take orders and I AIN'T no slave to anyone but GOD....I try to obey his every word.

I tried to put this in simple verbage for you to understand---how did I do??

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 3 min berick 133,320
~~Keep A Word~~Drop A Word Game. (Jun '10) 52 min Princess Hey 496
{keep a word drop a word} (Oct '11) 54 min Princess Hey 3,654
Looking to buy a used pepsi vending machine (Apr '11) 1 hr Tylequious Jackson 11
Amy and Mike 1 hr haha 2
New WET vote petition started today in barbourv... 2 hr 3yes votes 20
Robert Wyatt Darren west Scotty Powell 3 hr Curious 10
School System 4 hr Wondering 10
dinky phipps 5 hr literally 29
Hampton Funeral Home Question? 7 hr MeMe 9
Barbourville Dating
Find my Match
More from around the web

Barbourville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 8:54 am PST

NBC Sports 8:54AM
Andy Dalton replaces Aaron Rodgers on Pro Bowl roster
Yahoo! Sports 9:39 AM
Dalton to replace Rodgers for Pro Bowl
NFL10:12 AM
Andy Dalton added to Pro Bowl roster
NBC Sports12:57 PM
Bengals quarterback Andy Dalton headed to his 2nd Pro Bowl
NBC Sports 3:15 AM
Marvin Lewis on Andy Dalton: We don't have time to waste on QB competition