'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

Oct 1, 2010 | Posted by: Top Mod2 | Full story: thecaucus.blogs.nytimes.com

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Comments (Page 3,247)

Showing posts 64,921 - 64,940 of144,600
|
Go to last page| Jump to page:
dems are retards

Lansing, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71486
Jan 3, 2013
 

Judged:

3

3

2

ILoveitHere wrote:
How many more colleges?
How many more movie theaters?
How many more houses of faith?
How many more shopping malls?
How many more street corners?
Demand a Plan.
How many more classrooms?

http://www.demandaplan.org/...
How many more movie theaters?
None, if the citizens can carry and protect themselves from lunatics and liberals who want to take away the right for people to protect themselves in a society gone mad

How many more classrooms?
None, if the citizens can carry and protect themselves from lunatics and liberals who want to take away the right for people to protect themselves in a society gone mad
How many more houses of faith?
None, if the citizens can carry and protect themselves from lunatics and liberals who want to take away the right for people to protect themselves in a society gone mad

How many more shopping malls?
None, if the citizens can carry and protect themselves from lunatics and liberals who want to take away the right for people to protect themselves in a society gone mad

How many more street corners?
None, if the citizens can carry and protect themselves from lunatics and liberals who want to take away the right for people to protect themselves in a society gone mad

Demand a Plan.
See above!

The Detroit Police have handed out flyers to visitors stating they enter the city at their own risk. Now thats progressive!

When society arrives at the point that self protection involves a ruler or a switch, then we will not need guns for protection.

The MSLSD battle cry is written all over this original post, BAAAAAAAAAAAAAAAAAA,
wtf

Benham, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71487
Jan 3, 2013
 

Judged:

2

2

2

American wrote:
<quoted text>
Why would an islamist, with a shit rag around it's head and what appears to be a flag of an islamic nation behind it, be advocating for control of gun rights for American Nationals? Hmmmmm? Why did you not say, How many more suicide bombers, How many more IED's, How many more World Trade Centers, How many more unarmed Diplomats killed (and raped), How many more women and childern kept in slavery by a religion of fools, How many more people imprisoned simply because they reject the faith of fools. http://pop a cap in a muslims ass.eat pig/. fucmerunnin
Were you talking about Christianity you toothless TN inbred hick pos?
dems are retards

Lansing, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71488
Jan 3, 2013
 

Judged:

3

2

2

American wrote:
<quoted text>
Why would an islamist, with a shit rag around it's head and what appears to be a flag of an islamic nation behind it, be advocating for control of gun rights for American Nationals? Hmmmmm? Why did you not say, How many more suicide bombers, How many more IED's, How many more World Trade Centers, How many more unarmed Diplomats killed (and raped), How many more women and childern kept in slavery by a religion of fools, How many more people imprisoned simply because they reject the faith of fools. http://pop a cap in a muslims ass.eat pig/. fucmerunnin
A few weeks ago a very good friend of mines wife was sitting in the living room of their home, their home is about 1/3 of a mile back into the woods off a country road, a person wearing a hoodie was watching her through the window and apparently determined she was alone, the began trying to force his way into the home through the living room twin french style doors, she yelled, her husband who was sitting in the back reading jumped up and ran to the living room thinking she had fallen because of the noise made by the intruder.

when he saw what was going on he ran back to his room, grabbed his pistol and ran back to the living room where the intruder was still trying to get in, when the intruder saw the man with the gun he flew like a liberal running for free food stamps and oblamer phones, the husband yelled out the door telling the intruder he would kill him if he returned. The police were called, they tried to track the intruder but because of rain they could not.

Two days later a young man with the same description entered a residence a couple of miles from there, tied up a lone woman, abused her and robbed her home.

The homeowner, my friend, was born in S.E. Kentucky, a place where people get shot for hurting others. If he was a liberal he would have pleaded with the intruder and perhaps been killed himself.

So, to answer the list of questions, How many more classrooms, malls, etc? The answer is obvious, NONE!
dems are retards

Lansing, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71489
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

American wrote:
<quoted text>
Outright embarrassment? Like bumbling Joe? Now thats an example of a National embarrassment!
I rest my case! Bumbling Joe in his own words,

http://www.youtube.com/watch...
wtf

Benham, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71491
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

dems are retards wrote:
<quoted text>
A few weeks ago a very good friend of mines wife was sitting in the living room of their home, their home is about 1/3 of a mile back into the woods off a country road, a person wearing a hoodie was watching her through the window and apparently determined she was alone, the began trying to force his way into the home through the living room twin french style doors, she yelled, her husband who was sitting in the back reading jumped up and ran to the living room thinking she had fallen because of the noise made by the intruder.
when he saw what was going on he ran back to his room, grabbed his pistol and ran back to the living room where the intruder was still trying to get in, when the intruder saw the man with the gun he flew like a liberal running for free food stamps and oblamer phones, the husband yelled out the door telling the intruder he would kill him if he returned. The police were called, they tried to track the intruder but because of rain they could not.
Two days later a young man with the same description entered a residence a couple of miles from there, tied up a lone woman, abused her and robbed her home.
The homeowner, my friend, was born in S.E. Kentucky, a place where people get shot for hurting others. If he was a liberal he would have pleaded with the intruder and perhaps been killed himself.
So, to answer the list of questions, How many more classrooms, malls, etc? The answer is obvious, NONE!
You silly SOB.

Lmfao
Lmfao
Lmfao
dems are retards

Lansing, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71492
Jan 3, 2013
 
wtf wrote:
<quoted text>You silly SOB.
Lmfao
Lmfao
Lmfao
If you would have run to the door you would have had a rubber chicken in your hand, then, the intruder would deal with both of you,
wtf

Benham, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71493
Jan 3, 2013
 
dems are retards wrote:
<quoted text>
If you would have run to the door you would have had a rubber chicken in your hand, then, the intruder would deal with both of you,
You would have a used condom in your mouth.

Lmfao
Lmfao
Lmfao
dems are retards

Lansing, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71494
Jan 3, 2013
 

Judged:

2

2

1

Here it comes! The influx of Arab television into everyday American society! This is the same middle-east television network that broadcasts over and over video compilations of U.S. soldiers getting shot and killed by snipers while playing Islamic music for your viewing pleasure. Good Job Al Gore! Libotard traitor!

You libs won't be satisified until you have removed every aspect of American culuture, traitors!

-----

NBC News staff and wire reports

Al-Jazeera acquires Current TV

Arab television network Al-Jazeera said on Wednesday it will buy Current TV, the cable channel founded by Al Gore and business partner Joel Hyatt in 2005, for undisclosed terms.

The acquisition could give Al-Jazeera access to a broader range of U.S. television viewers. Although its programming is available in some large metropolitan areas, the network's executives have long been frustrated in their efforts to secure carriage deals with TV distributors.

Current TV, which has battled low viewership, is available in 60 million U.S. homes.

http://www.nbcnews.com/business/al-jazeera-ac...
dems are retards

Lansing, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71495
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

These low life hypocrite traitors!

"We are proud and pleased that Al Jazeera, the award-winning international news organization, has bought Current TV," said Gore and Hyatt in a statement sent to NBC News. "Current Media was built based on a few key goals: To give voice to those who are not typically heard; to speak truth to power; to provide independent and diverse points of view; and to tell the stories that no one else is telling. Al Jazeera, like Current, believes that facts and truth lead to a better understanding of the world around us."

http://www.nbcnews.com/business/al-jazeera-ac...
wtf

Benham, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71496
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

dems are retards wrote:
Here it comes! The influx of Arab television into everyday American society! This is the same middle-east television network that broadcasts over and over video compilations of U.S. soldiers getting shot and killed by snipers while playing Islamic music for your viewing pleasure. Good Job Al Gore! Libotard traitor!
You libs won't be satisified until you have removed every aspect of American culuture, traitors!
-----
NBC News staff and wire reports
Al-Jazeera acquires Current TV
Arab television network Al-Jazeera said on Wednesday it will buy Current TV, the cable channel founded by Al Gore and business partner Joel Hyatt in 2005, for undisclosed terms.
The acquisition could give Al-Jazeera access to a broader range of U.S. television viewers. Although its programming is available in some large metropolitan areas, the network's executives have long been frustrated in their efforts to secure carriage deals with TV distributors.
Current TV, which has battled low viewership, is available in 60 million U.S. homes.
http://www.nbcnews.com/business/al-jazeera-ac...
So it is Al Gore's fault????

You stupid pos.
wtf

Benham, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71497
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

dems are retards wrote:
These low life hypocrite traitors!
"We are proud and pleased that Al Jazeera, the award-winning international news organization, has bought Current TV," said Gore and Hyatt in a statement sent to NBC News. "Current Media was built based on a few key goals: To give voice to those who are not typically heard; to speak truth to power; to provide independent and diverse points of view; and to tell the stories that no one else is telling. Al Jazeera, like Current, believes that facts and truth lead to a better understanding of the world around us."
http://www.nbcnews.com/business/al-jazeera-ac...
You chickenshit yellow coward.
btw

Pensacola, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71498
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

whatta tool you are
wtf wrote:
<quoted text>You ...
LMFAO @ the buttplugenthusiast
dems are retards

Lansing, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71499
Jan 3, 2013
 

Judged:

2

1

1

wtf wrote:
<quoted text>So it is Al Gore's fault????
You stupid pos.
no, its Bushs fault, even though gore made millions on this by selling out his own country again, but libs are used to that, traitors,

oh, by the way, wtf, PETA was looking for you, something about chickens,
wtf

Benham, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71501
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

dems are retards wrote:
<quoted text>
no, its Bushs fault, even though gore made millions on this by selling out his own country again, but libs are used to that, traitors,
oh, by the way, wtf, PETA was looking for you, something about chickens,
You silly conservaturd pos.
WHAT

Bowling Green, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71502
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

wtf wrote:
<quoted text>You silly conservaturd pos.
And you are a libetard coward.
wtf

Benham, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71503
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

WHAT wrote:
<quoted text>And you are a libetard coward.
You are a conservaturd chickenshit.

Since: Dec 11

.

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71504
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

wtf wrote:
<quoted text>You silly SOB.
Lmfao
Lmfao
Lmfao
You use that an awful lot...
I think you are saying
Lmfao = Look me f-tard a-hole orphan?
Lmfao = Look me f-tard a-hole orphan?
Lmfao = Look me f-tard a-hole orphan?
Lmfao = Look me f-tard a-hole orphan?

Since: Dec 11

.

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71505
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

wtf wrote:
<quoted text>So it is Al Gore's fault????
You stupid pos.
The point is:
They will have an established Anti-American base of Libtarded sheeple! Do you have a subscription yet?
wtf

Benham, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71506
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

Aristocles son of Ariston wrote:
<quoted text>
The point is:
They will have an established Anti-American base of Libtarded sheeple! Do you have a subscription yet?
You subscribe to Chickenshits Are Us Republicans.

Lmfao
Lmfao
Lmfao
dems are retards

Lansing, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71507
Jan 3, 2013
 

Judged:

1

1

1

Hey libotraitors, lets replace charitable giving with government handouts, after all, recipients of charibable giving don't vote for the givers, but they do for left wing anti-American politicians, right!

You sodofags won't be satisfied until you have destroyed every aspect of American culture,

-----

A deal to avoid the so-called "fiscal cliff" may have been reached, but the debate over how the resolution will affect charitable giving rages on.

Legislation passed by the Senate late Tuesday night will limit the amount wealthy people can claim for charitable deductions on their taxes. While some say donors shouldn’t be motivated by the amount of money they can write off, others –- including some nervous nonprofits –- argue that tax breaks for charitable giving should have been left untouched in the deal.

http://www.huffingtonpost.com/2013/01/02/ari-...

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 64,921 - 64,940 of144,600
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

25 Users are viewing the Barbourville Forum right now

Search the Barbourville Forum:
Topic Updated Last By Comments
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr Mike Duquette 127,770
patrick baker arrested for donald mills murder 2 hr whocares 360
Do people still cruise the strip on weekends? 3 hr Nope 9
KC Basketball Coach 3 hr Well 46
Melissa Collett (May '12) 3 hr Mad 45
Brooke (Teeth) (Oct '09) 3 hr Amy 27
Let's Play Word Association (Nov '08) 5 hr 75 Scorpio 3,732
•••
•••
•••
•••

Barbourville Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Barbourville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Barbourville News, Events & Info

Click for news, events and info in Barbourville
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••