'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Full Story
wtf

Jackson, KY

#70763 Dec 31, 2012
KYMI wrote:
<quoted text>
no sense trying to educate a lib, they have the intellect of a bag of hammers, they don't care about truth, principle or the Constition, they only care about bowing down to mooslum kings, killing unborn, crying discrimination so they can get more oblamer phones, taking more from people who work, they know what they are doing, they don't care, they are stupid, they know they are stupid, but they are too stupid to do anything about it, they even claim AIDS was Reagans fault, you can't fix stupid,
"Constition"

Speaking of stupid.

Lmfao
Lmfao
Lmfao
KYMI

Lansing, MI

#70764 Dec 31, 2012
wtf wrote:
<quoted text>You stupid chickenshit, cut defense spending in half and cut off the welfare to Israel.
Problem solved.
Where was that safety on 911?
we should cut American welfare and you will starve freeloader, you never worked a day in your life, you oblamer phone loving freeloading scab,
wtf

Jackson, KY

#70765 Dec 31, 2012
KYMI wrote:
<quoted text>
you were the only kid in the 5th grade that sat next to his daddy in class and had two mommies,
You drove to Kindergarten.

Lmfao
Lmfao
Lmfao
Alley Oops

Pikeville, KY

#70766 Dec 31, 2012
KYMI wrote:
<quoted text>
bring it on,
Just found that out ,now ain't that a crock-of-sh!t .
KYMI

Lansing, MI

#70767 Dec 31, 2012
wtf wrote:
<quoted text>You stupid chickenshit, cut defense spending in half and cut off the welfare to Israel.
Problem solved.
Where was that safety on 911?
that trailer you live in was paid for by people who do work, you low life lazy methhead,
Frank

Ashland, KY

#70768 Dec 31, 2012
KYMI wrote:
<quoted text>
hows being a certified retard feel? oblamer sent 20 billion $ to the muslim brotherhood, traitor,
don't forget, he sent 20 or more f-16's and over 200 hundred tanks to them recently. that's what Benghazi was all about. running guns to them till they got caught . They will some day soon use them on our children . our worst enemy is obama.
Syl

Ashland, KY

#70769 Dec 31, 2012
MarkAR wrote:
<quoted text>Of the 33 nations the US has bombed and/or invaded since 1945 which was to protect our "Freedom"?
YES!!!! But which one of those nations are you from?
wtf

Jackson, KY

#70770 Dec 31, 2012
KYMI wrote:
7 Reasons Why Liberals Are Incapable of Understanding The World
http://townhall.com/columnists/johnhawkins/20...
7 reasons why Conservaturds are failures:
Nixon....Watergate
Reagan...Iran Contra Arms Scandal
Bush 1....Left Saddam Hussein in Power
Bush 2....911
Bush 2....TARP
Bush 2....No bin Laden
Cheney....We Know EXACTLY Where The WMD'S Are
KYMI

Lansing, MI

#70771 Dec 31, 2012
Frank wrote:
<quoted text>
don't forget, he sent 20 or more f-16's and over 200 hundred tanks to them recently. that's what Benghazi was all about. running guns to them till they got caught . They will some day soon use them on our children . our worst enemy is obama.
Israel will not tolerate this, oblamer just stepped in it and he is a gutless backdoor dealing traitor, as soon as things erupt in the middle east using our weapons, oblamer is gonna grab a microphone and a teleprompter and cry 'Bush, oh Bush',

oblamers sheeple will then sing the MSLSD battle cry of
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KYMI

Lansing, MI

#70772 Dec 31, 2012
wtf wrote:
<quoted text>7 reasons why Conservaturds are failures:
Nixon....Watergate
Reagan...Iran Contra Arms Scandal
Bush 1....Left Saddam Hussein in Power
Bush 2....911
Bush 2....TARP
Bush 2....No bin Laden
Cheney....We Know EXACTLY Where The WMD'S Are
get a job you lowlife bottom feeder, you never worked a day in your life, even the computer you are using is stolen, get a job you methhead libotard,
wtf

Jackson, KY

#70773 Dec 31, 2012
KYMI wrote:
<quoted text>
Israel will not tolerate this, oblamer just stepped in it and he is a gutless backdoor dealing traitor, as soon as things erupt in the middle east using our weapons, oblamer is gonna grab a microphone and a teleprompter and cry 'Bush, oh Bush',
oblamers sheeple will then sing the MSLSD battle cry of
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Well Bush armed Saudi Arabia and Pakistan.

Reagan armed Iran.

Bush 1 armed Afghanistan and bin Laden.

Let's talk about that Stupid.
KYMI

Lansing, MI

#70774 Dec 31, 2012
oblamer without a teleprompter,

wtf

Jackson, KY

#70775 Dec 31, 2012
KYMI wrote:
<quoted text>
get a job you lowlife bottom feeder, you never worked a day in your life, even the computer you are using is stolen, get a job you methhead libotard,
You do not work dickhead.

Lmfao
Lmfao
Lmfao
KYMI

Lansing, MI

#70776 Dec 31, 2012
lmao

Glasgow, KY

#70777 Dec 31, 2012
wtf wrote:
<quoted text>Well Bush armed Saudi Arabia and Pakistan.
Reagan armed Iran.
Bush 1 armed Afghanistan and bin Laden.
Let's talk about that Stupid.
Obama armed the Muslim Brotherhood. You forgot to mention that Clinton allowed Bin Laden to do his dirty deeds because he was so busy sticking a cigar in and out of a young girls puss he didn't have time to bother with terrorists.

Funny how the truth always seems to slip your mind. Your one brain cell needs a rest wtf.
KYMI

Lansing, MI

#70778 Dec 31, 2012
wtf wrote:
<quoted text>Well Bush armed Saudi Arabia and Pakistan.
Reagan armed Iran.
Bush 1 armed Afghanistan and bin Laden.
Let's talk about that Stupid.
you are a libotard liar, and all you can think of is to blame Bush, if you ever had a job in your life you might be less stupid, but since you have never held a job you don't know anything other than blaming, you are using a stolen computer and running off the free wireless at McDonalds you low life methhead,

Bush, oh Bush, oblamer, please help us, we are too stupid so please give us things,
wtf

Jackson, KY

#70779 Dec 31, 2012
lmao wrote:
<quoted text>
Obama armed the Muslim Brotherhood. You forgot to mention that Clinton allowed Bin Laden to do his dirty deeds because he was so busy sticking a cigar in and out of a young girls puss he didn't have time to bother with terrorists.
Funny how the truth always seems to slip your mind. Your one brain cell needs a rest wtf.
Bush 2 armed bin Laden.

Bush 2 let him attack the US.

Do you remember that Stupid?
KYMI

Lansing, MI

#70780 Dec 31, 2012
Party at wtfs trailer! yall come now, ya hear!

wtf

Jackson, KY

#70781 Dec 31, 2012
KYMI wrote:
<quoted text>
you are a libotard liar, and all you can think of is to blame Bush, if you ever had a job in your life you might be less stupid, but since you have never held a job you don't know anything other than blaming, you are using a stolen computer and running off the free wireless at McDonalds you low life methhead,
Bush, oh Bush, oblamer, please help us, we are too stupid so please give us things,
You do not work dick head, you are too stupid.

Now get down to Burger King and eat the scraps.

Lmfao
Lmfao
Lmfao

Since: Dec 11

.

#70782 Dec 31, 2012
OMG!
It's the wtf Theme song!
ROTFLMAO!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 42 min Cooler 131,866
kids free glasses and hearing checked 55 min Hot T OTC 7
missing pit bull 2 hr not joking 8
truck payments 2 hr lol 12
barbourville teen: snake in the grass 2 hr Tom Anderson 2
Need food badly 3 hr lol 31
Porsche mills 4 hr Info 21
How to make homemade ice melt for steps, sidewa... (Jan '13) Dec 15 Corky 51
Barbourville Dating
Find my Match
More from around the web

Barbourville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Barbourville News, Events & Info

Click for news, events and info in Barbourville

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 8:41 pm PST

Bleacher Report 8:41PM
What Are Experts Saying About Denver?
NBC Sports 4:55 AM
Sen'Derrick Marks has 600,000 reasons to play hard tonight
Bleacher Report 5:06 AM
Fantasy Football Week 16: Complete Thursday Night Preview
Bleacher Report 6:00 AM
Jaguars vs Titans: Full NFL 'Thursday Night Football' Preview and Prediction
Bleacher Report 8:00 AM
Thursday Night Football Week 16: TV Schedule, Live Stream for Titans vs. Jaguars