Hundreds of birds die in western Ky.

Jan 5, 2011 Full story: The Cincinnati Enquirer 81,737

MURRAY, Ky. - State wildlife officials say "several hundred" dead birds were found near the Murray State University campus last week.

Full Story
Abeliever

Vine Grove, KY

#82850 Jan 19, 2013
_-_Nope_-_ wrote:
<quoted text>
Agree with you right there, AB! I will NOT pay that much for one cup of coffee. I'm quite comfortable here, all my bills get paid and I have enough to purchase non-essentials whenever I want them, but I'm not "stinking rich" by any stretch of the imagination, hehe. I can't see throwing that kind of money away on one cup of coffee ever day like some people do.
My ex mother in law is hooked on Starbucks, bless her heart. Personally? I never saw the big deal. Like I said, one of these 'foo foo' coffees and I'm done. I'm already back to my regular cup... That "Heath Bar" stuff was just too heavy and sweet.
(I'll portion it out later today to see if it freezes well, HAHA)!
When I use to go TDY for years my coworkers would laugh because even though all that "per diem" was on someone else's dime I still shopped and ate pretty much like I was paying for it myself. I was partly, it was tax payers money. I never order expensive stuff while on a date, I just look "foo foo" (funny you should use that term, I have heard it many times when they find out I am NOT).

I have tasted Starbucks, but have never bought one or ordered one if someone else offered to buy. I would rather have drank the hotel room coffee. haha We stayed in some nice hotels and resorts in Miami, Chicago, DC, Vegas, etc. I loved it. It was ALWAYS great to get back home. Guess that is why retirement was so hard to get use to.

It amazes me how many of my friends have those different types of coffee flavoring creamers or flavored coffee. I just like my coffee to taste like coffee.:)
Ancient Wolf

Lexington, KY

#82851 Jan 19, 2013
I am thinking that Nope has peaked my interest if she is over age 50 and under age 70. LOL She lives in seclusion, likes westerns, dislikes Roseanne Barr, has feathered friends, dogs, seems opinionated and intelligent, has a pocket full of change but not rich LOL and won't waste good money on Starbucks. But most of all, she likes to go fishing.

Say Nope would you happen to have long dark hair and a natural look without all the superficial aids ? LOL I don't care if you are a bit chubby and the long dark hair won't get it if you look and dress like Cher. hehehe

My son just called and the chores are on now, so I will have to hit on you later. hehehe
Abeliever

Vine Grove, KY

#82852 Jan 19, 2013
Ancient Wolf wrote:
<quoted text>
I could deal with the barefoot, just leave out the pregnant LOL and would just as soon that she did something other than the kitchen. Maybe mop the floor and make the beds. I am so tall and arthritic that both those chores don't go down well. I can stand straight up and lift with the best, but anything requiring bending over gets to my back.
I could too. Kicking off my shoes is the first thing I do and nothing takes you back to childhood like running through cool grass barefooted. I have my grown son and am done with the pregnant stage. lol

Please refrain from posting profanity or offensive material.
Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator.

Seriously? That comment is offensive? hahaha too funny. I will try to post anyway. lol (maybe it is the word "grass" haha)
Abeliever

Vine Grove, KY

#82853 Jan 19, 2013
thoughts wrote:
politics.coffee.to signs.post wore out.
Not so or it wouldn't have almost 83,000 comments would it. You are welcome to join us or just move on. You will learn more and have interesting reading than most threads in your forum. Your choice. Have a nice day!
Abeliever

Vine Grove, KY

#82854 Jan 19, 2013
THE UNA FARTER wrote:
<quoted text>
You are welcome AB. Everyone should know a refined lady's place is in a shopping mall. Lol.
:)

“It is what it is, folks!!”

Since: Feb 10

The land of harmony and peace

#82855 Jan 19, 2013
I hear that, AB!! We were FAR from well of when I was growing up. It wasn't unusual for my dear Dad to work two jobs, and one part time job on the weekends at a gas station. We ate frugally. Sadly, I was a pretty sick child. Lot's of medical bills and my Mom and Dad didn't turn to food stamps and such. They paid their bills and Dad wanted Mom home with us, so he was willing to provide by working himself to half death for us.

I think it stuck with me. I don't buy steaks on a regular basis. Not only because I don't really care that much about eating meat, but because it's just outrageously over priced if you want something that won't make your jaws feel achy the next day from chewing so long that you can actually swallow it.

Same with everything else. I'm not a name brand clothing kind of woman. As long as it's comfortable and I feel pretty wearing it, I'm good to go and a happy little camper. What's on the brand label doesn't improve the attitude of who's on the inside of the garment.
Abeliever

Vine Grove, KY

#82856 Jan 19, 2013
Well, now that I am all caught up on the post it appears everyone disappeared. Guess I will too and go do something productive. Check back with you later. I am going to see how close to 50 degrees it is.

Enjoy your sun shiny day. Be back later before I go out for the night. Dinner, dancing, and ???:)
Abeliever

Vine Grove, KY

#82857 Jan 19, 2013
_-_Nope_-_ wrote:
I hear that, AB!! We were FAR from well of when I was growing up. It wasn't unusual for my dear Dad to work two jobs, and one part time job on the weekends at a gas station. We ate frugally. Sadly, I was a pretty sick child. Lot's of medical bills and my Mom and Dad didn't turn to food stamps and such. They paid their bills and Dad wanted Mom home with us, so he was willing to provide by working himself to half death for us.
I think it stuck with me. I don't buy steaks on a regular basis. Not only because I don't really care that much about eating meat, but because it's just outrageously over priced if you want something that won't make your jaws feel achy the next day from chewing so long that you can actually swallow it.
Same with everything else. I'm not a name brand clothing kind of woman. As long as it's comfortable and I feel pretty wearing it, I'm good to go and a happy little camper. What's on the brand label doesn't improve the attitude of who's on the inside of the garment.
Sounds like we are alot alike. I am the same way. I have something awesome with lots of compliments and my friend will have a name brand on that would of paid for 3 of my cheaper version. I am not a name brand foo foo clothes, makeup, or jewelry type a gal. I have nice things that were bought for me as gifts but nothing I would have bought myself.:)

I have spent my whole life with the Department of Defense. My Dad is buried in the Veteran's Cemetery along with my Mom now. I have only known Army life. Took me plenty of places, always had what I needed, as a child and grownup. I have been blessed.

I have steak at least 2-3 times a month. At least once is out at a steakhouse or restaurant like O'Charley's. I grill out all year round like Hempburn. I would choose pork over beef if I had to choose.
Abeliever

Vine Grove, KY

#82858 Jan 19, 2013
Okay, now I am off. Hope everyone has an enjoyable day!:)

“It is what it is, folks!!”

Since: Feb 10

The land of harmony and peace

#82859 Jan 19, 2013
Ancient Wolf wrote:
I am thinking that Nope has peaked my interest if she is over age 50 and under age 70. LOL She lives in seclusion, likes westerns, dislikes Roseanne Barr, has feathered friends, dogs, seems opinionated and intelligent, has a pocket full of change but not rich LOL and won't waste good money on Starbucks. But most of all, she likes to go fishing.
Say Nope would you happen to have long dark hair and a natural look without all the superficial aids ? LOL I don't care if you are a bit chubby and the long dark hair won't get it if you look and dress like Cher. hehehe
My son just called and the chores are on now, so I will have to hit on you later. hehehe
I'm in my mid 50's. Actually, it's rather amazing to me that I made it there, lol.

And yes, I cherish my seclusion and the nature that's around here every day. It enriches my life. I have no use for the city unless it's for groceries or the doctor.

I do love westerns, but I also love a good old time horror flick.

Rosanne Barr can stay on her "nut farm", which from what I happened across on an AOL headline a while back, is where she makes her pennies nowadays.

I have more fishing gear than most men and get poked fun at over it quite regularly.
(Even by some other anglers who may pass by when I'm out fishing).

I've not bothered to wear makeup in a few years now. On rare occasions when I'm going out? Yeah, I'll make myself more glamorous if I'm in the mood to. No one seems to really notice when a woman wears makeup anyway, not unless she's made up like "Elvira", LOL.

I don't have long dark hair, but it's not gray and certainly not cut into a 'church lady' style either, ROFLMBO! It's below my shoulders and styled with light curls and waves. Now, years ago it was almost to my knees. But I'm too old for that mess any more, not to mention how hard it was to take care of.

I'm not a goddess, but I'm not a haggard old crow yet by any stretch of the imagination. I can still clean up pretty dang well, or so I'm told.
:)

Anything else anyone would like to ask, I'm an open book. Well, within reason and as long as my privacy isn't invaded, haha!!

“It is what it is, folks!!”

Since: Feb 10

The land of harmony and peace

#82860 Jan 19, 2013
Oh. Almost forgot: I'd put a serious hurtin' on anyone who tried to hurt one of my critters. No second thoughts. Specially my four leggers.
Cally Da Man

Mayfield, KY

#82861 Jan 19, 2013
Uh oh ..next topic going too be ..Thousands aliens get discovered in work place!' lol

“It is what it is, folks!!”

Since: Feb 10

The land of harmony and peace

#82862 Jan 19, 2013
Abeliever wrote:
<quoted text>
When I use to go TDY for years my coworkers would laugh because even though all that "per diem" was on someone else's dime I still shopped and ate pretty much like I was paying for it myself. I was partly, it was tax payers money. I never order expensive stuff while on a date, I just look "foo foo" (funny you should use that term, I have heard it many times when they find out I am NOT).
I have tasted Starbucks, but have never bought one or ordered one if someone else offered to buy. I would rather have drank the hotel room coffee. haha We stayed in some nice hotels and resorts in Miami, Chicago, DC, Vegas, etc. I loved it. It was ALWAYS great to get back home. Guess that is why retirement was so hard to get use to.
It amazes me how many of my friends have those different types of coffee flavoring creamers or flavored coffee. I just like my coffee to taste like coffee.:)
What an amazing life it sounds like you've had!! I wish we could sit down some day and you could tell me about it!! I love listening to peoples life adventures. Guess that's why Topix got me hooked in like it did a few years back when I stumbled upon it.

Anyway, a dear friend of mine was also a "military brat".
(You know I don't mean that in a bad way, hehe).
She was born in Japan. They finally settled permanently in the States only after her Dad retired. Boy, the places she's been to and seen.

We used to meet after work and sip cold beers at our local watering hole back in the day and I loved listening to her talk about where all she'd been, what she's seen, etc. We've been friends for over 35 years now!
(Plus, I'm also one of those strange people who absolutely LOVE to look at other peoples photographs. Yeah, I know. I admitted that it's strange, haha. But the older the photos, even the more intriguing I find them to be)!

One thing she always said was how much a true friend meant to her. I guess due to always being uprooted so many times when she was growing up and never being able to make lasting friendships like normal children could.

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#82863 Jan 19, 2013
Cally Da Man wrote:
Uh oh ..next topic going too be ..Thousands aliens get discovered in work place!' lol
I think it's going to be about how Tammy Faye's makeup collection wouldn't be enough to make any improvements on Nope.

Since: Jun 12

Location hidden

#82864 Jan 19, 2013
This thread is like a rerun of the love boat. I want to be Julie the cruise director
Ancient Wolf

Lexington, KY

#82865 Jan 19, 2013
@Nope I was only joking about hitting on you. I was only trying to spread a little positive posting since you have had more than your share of negative lately. I also value my seclusion and self-sufficent life-style.

As for fishing gear, I now only have 8 better rod-reel combinations since I sold 23. I also sold my fancy boat when I bought the homestead, since I had already lost interest due to losing my long term fishing partner and wife.

I have fished in about every lake in Kentucky, Tennessee, and Alabama except Eufala. I have also fished parts of Georgia, Mississippi, Louisiana, and Florida.
Ancient Wolf

Lexington, KY

#82866 Jan 19, 2013
Miss E Font wrote:
This thread is like a rerun of the love boat. I want to be Julie the cruise director
I won't be going. I don't like cruises since they want let me Captain the boat. All they want me to do is clean up the puke from those that get sea-sick. LOL
Ancient Wolf

Lexington, KY

#82867 Jan 19, 2013
*won't.. come on eyes, you can do better than that.

“TELLING IT LIKE IT IS”

Since: Apr 09

FARTSBURG

#82868 Jan 19, 2013
You can go AW, I'm taking over the ship. It's pootany on the Bounty. First duty as captian, it's shark feeding time. Nope & W KY goof Girl will walk the plank. I hope PETA don't find out about me abusing the sharks. Ahoy sharks eat em up.

“It is what it is, folks!!”

Since: Feb 10

The land of harmony and peace

#82869 Jan 19, 2013
Ancient Wolf wrote:
@Nope I was only joking about hitting on you. I was only trying to spread a little positive posting since you have had more than your share of negative lately. I also value my seclusion and self-sufficent life-style.
As for fishing gear, I now only have 8 better rod-reel combinations since I sold 23. I also sold my fancy boat when I bought the homestead, since I had already lost interest due to losing my long term fishing partner and wife.
I have fished in about every lake in Kentucky, Tennessee, and Alabama except Eufala. I have also fished parts of Georgia, Mississippi, Louisiana, and Florida.
LOL! I already knew that, AW!! And thank you, a certain someone has been giving me what he thinks is a hard way to go. Little does he realize the utter fool he's continuing to make of himself. As I see just now that it's continuing.

I figure that since everyone has a mental image of each other, I'd clear mine up. That's why I said if anyone else had any questions, that I'd be happy to answer them as long as my privacy didn't get invaded, hehe!! Not even the Watch Tower people knock on my door around here.

I'm WAY past the point of adjusting to someone else being under my roof. And I can only assume due to your happy posts, you are as well. I'm not interested in tipping the scales at this age. It's too nice to finally be able to do as I wish, when I wish. Things are quite comfortable right now and I've always been a pretty comfortable loner, even while IN a relationship. If that makes any sense??

I've wanted a fishing boat. Even thought about trading the Harley in on one at a certain point. But I don't know squat about boat motors. I'd get out there, possibly break down, and be afloat for a month before anyone realized I was MIA..

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barbourville Discussions

Title Updated Last By Comments
teena Marie mills 46 min Mark 18
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr Naughty SIL 132,257
Brittany Spencer (Jan '14) 2 hr ROB 29
Barbourville utilities 3 hr Yep 4
Bltch be cool................... (May '14) 4 hr The Specialist 10
Jessica Napier (Sep '10) 4 hr Upward56 121
Messers 4 hr David 3
How to make homemade ice melt for steps, sidewa... (Jan '13) 5 hr Will 53
Who is Winston tye seeing now....... 6 hr The real truth 21
Barbourville Dating
Find my Match
More from around the web

Barbourville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Barbourville News, Events & Info

Click for news, events and info in Barbourville

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 9:35 pm PST

Bleacher Report 9:35PM
Pass Rush Is Bengals' Biggest Concern for Playoffs
Bleacher Report 9:41 PM
Was Reggie Nelson's Hit on Bell Dirty?
NFL10:12 PM
Reports: A.J. Green enters NFL's concussion protocol
NBC Sports10:26 PM
Tomlin says post-game incident with Nelson was unrelated to hit on Bell
ESPN10:33 PM
Bengals WR Green diagnosed with concussion