hmmmm

Daniels, WV

#1 Aug 28, 2013
What's this pos been up to? Certainly not taking care of his kid!
BeAllEndAll

Huntington, WV

#2 Feb 1, 2014
aaron cant take care of hisself, more or less his kid. His child is healthy & safe, taken away from aaron by his grandmother. I see him getting dropped off at school. he looks good..healthy & clean. Thank god she stepped in and took over. Things are looking better for this little fellow! God Bless Him!
seriously

Huntington, WV

#3 Feb 8, 2014
Hmmm wonder who just wrote that. Bet it was Christy aka Anthonys grandma and thieving moron. Dope head, she shoots dope with both her children and is just a low life smelly skuzzy thing. but she was slapped with the ugly stick by the dr when she was born. Did I mention that instead of Anthony being with his piece of crap dad he is now with his worthless grandmother. Wow!!!! Poor kid he is already doomed for life. I have never seen two more screwed up families that decided to merge into one. What in the heck ?? Lol it's so messed up that its funny. You can't name a single person in either family under ago of 50 that's worth a Nickel, it's Sad but true. Go rot away you junkies
again

Huntington, WV

#4 May 23, 2014
This P.O.S. Got himself locked again, when is a judge going to smarten up and throw away the key on losers!!! Hell it would be doing his child some good if him and his baby moms fam would get locked away also
yup

Saint Albans, WV

#5 Feb 26, 2015
Aaron was always a conceited douche lol
Pos

Madison Heights, VA

#6 Feb 27, 2015
Hahaha
1 post removed
grelp

Charleston, WV

#8 Mar 4, 2015
Aarons good people and hes working on getting gis act cleaned up i heard.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Barboursville Discussions

Title Updated Last By Comments
Patty Callaway (Mar '15) 16 hr that one guy 4
mary carson (Nov '16) 16 hr Russel 137
Wasn't ready 16 hr Come Back 3
What she up to? Sat huh 6
Some women (Nov '16) Fri I know 10
Hello Fri What 5
Fat Pattys (Jun '12) Thu Studious 26

Barboursville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Barboursville Mortgages