Comments
1 - 20 of 76 Comments Last updated Feb 2, 2014
First Prev
of 4
Next Last
Staci

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jul 14, 2013
 
I'm no pervert, and while I like reading about the taboo of incest, I've never actually thought about doing it..

Still wouldn't, but surprised myself with a spurt of the moment, well, not sure what to call it.

I've caught my brother playing with himself a couple of times (but he doesn't know that). Well, today, he skipped church, and I ducked out half way through. When I got home, I caught him again... He was in the living room, and I just kinda waited till he finished, then slammed the door so he'd run off to his room. But when I sat on the couch, I saw it. His sperm on the coffee table. I didn't even think about it, I just scooped it up with my fingers and put it in my mouth.

Then realized I just ate my brothers sperm, and thought to myself, WTF was that?
humm

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jul 15, 2013
 
are you a girl or guy how old are you. if your a girl the right age we can pretend like your my sister while i do you. your my sister your my sister. lol
Staci

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jul 15, 2013
 
humm wrote:
are you a girl or guy how old are you. if your a girl the right age we can pretend like your my sister while i do you. your my sister your my sister. lol
I'm a girl, but I'm not some slut that just sleeps with anyone... I've never actually wanted to be involved in incest, just like the stories.. I posted because I want to hear about other people's "wtf did I just do" moments.
Terry

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jul 15, 2013
 
One time I was watching porn, while eating mcnuggets. Jerked off and accidentally got special sauce on them. Tired and hungry, ate them anyway.
hmm

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jul 15, 2013
 
im sorry if i acted like you were a slut. but i would like to get to know you better. so give me a call or text (two one zero--seven one two--eight two seven nine) if you would like to get to know me too.
Staci

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jul 15, 2013
 
hmm wrote:
im sorry if i acted like you were a slut. but i would like to get to know you better. so give me a call or text (two one zero--seven one two--eight two seven nine) if you would like to get to know me too.
That's ok I guess it is easy to think I could be, given what I just admitted to.. But I'm not sure I'm up for meeting strangers online. But I do work at sonic in Hondo.. Flirt with me, I'll flirt bag, then we will see where it goes.
Staci

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jul 15, 2013
 
Terry wrote:
One time I was watching porn, while eating mcnuggets. Jerked off and accidentally got special sauce on them. Tired and hungry, ate them anyway.
Thanks terry, I feel better knowing I'm not alone..
Hmmmm

Bronson, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jul 16, 2013
 
Staci

Your age?
Staci

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jul 16, 2013
 
Hmmmm wrote:
Staci
Your age?
18 in November, but I like older guys. Boys my age are far too immature.
shytyro

Lindstrom, MN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jul 16, 2013
 
that is not incest unless you gave him a headjob
Hmm

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jul 16, 2013
 
Oh ok im 29. Your only 17, thats cool just have to wait a few more months dont want to go to jail for that.
Staci

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jul 16, 2013
 
Hmm wrote:
Oh ok im 29. Your only 17, thats cool just have to wait a few more months dont want to go to jail for that.
For "that"? I'm a person, not an object. And who o you think I am? You make me seem like some easy who re that will just open my legs for you.
Staci

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jul 16, 2013
 
shytyro wrote:
that is not incest unless you gave him a headjob
Gross.
midnight rider

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jul 16, 2013
 
Staci wrote:
<quoted text>
For "that"? I'm a person, not an object. And who o you think I am? You make me seem like some easy who re that will just open my legs for you.
no its not that i cant flirt with you legally because of your age. i could go to jail for it. but we could talk if you would like so i posted my number earlier if you would like to talk or text i can give it to you again, if you would like to get to know me. so what do you look like me im 5ft7in dirty blond hair and white.
hmm

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jul 16, 2013
 
sorry forgot to change my name back different forum. you seem like a nice girl. i usually date or talk to older women, but not grandmothers in depends lol. there is an older song called midnight rider that i like. well that is good that you have a job. there is alot of young people now these days that dont want to work hard just want to sell drugs and get welfare. do you have any kids are you a young mother. if not thats good. if so thats still good lol. well im bout to go to bed got to go to work too.
Staci

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jul 17, 2013
 
midnight rider wrote:
<quoted text> no its not that i cant flirt with you legally because of your age. i could go to jail for it. but we could talk if you would like so i posted my number earlier if you would like to talk or text i can give it to you again, if you would like to get to know me. so what do you look like me im 5ft7in dirty blond hair and white.
I may be young, but I'm not dumb. Unless you've already had legal issues, you can't go to jail for some friendly flirting.
Staci

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jul 17, 2013
 
hmm wrote:
sorry forgot to change my name back different forum. you seem like a nice girl. i usually date or talk to older women, but not grandmothers in depends lol. there is an older song called midnight rider that i like. well that is good that you have a job. there is alot of young people now these days that dont want to work hard just want to sell drugs and get welfare. do you have any kids are you a young mother. if not thats good. if so thats still good lol. well im bout to go to bed got to go to work too.
Well, you know where I work, so I guess it's your move
hmm

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jul 17, 2013
 
yea i guess its my move. but i dont know if it would be that wise to just show up there while u r working. so what are your goals in life. to go to college or anything, like a community college or university. do you plan to settle down and get married or anything like that. the best time to have kids is in your 20s. you can make it in this world without going to college, just a little harder. but some advice i give you if you decide to go, do some studies on what field is needed the most not just what u wan
hmm

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jul 17, 2013
 
out of my 29 years i have seen so many friends go to college and study for what they want very few got a job that required there education, alot of that field was over populated with people. something like nursing assistant would be good cosmology would be good you could cut hair and other stuff under that license. and a dental assistant would be good. just get into those fields before its too late. just dont go take a class on fixing computers, to many people have those jobs already to much competition.
hmm

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jul 17, 2013
 
but if you decide to not got to school you could dedicate ur self to sonics and move up once you become shift manager, keep it up till u become full time manager offer to come in on your days off if someone calls in you will have favouritism with your boss. the fast food industry is not all that bad to stay with like some say. dedication is the key to any job. so what do you look like mexican white black asian lol. if you want to talk you could call me and block your number if you dont want me to know yet.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Bandera Discussions

Title Updated Last By Comments
I met You outside Guene Hall 1 hr Little Johnny 25
steve paul 30-35 (Jul '11) 2 hr Jello boy 3
will do anything...i need atleast 1000 dollars ... (Mar '12) 4 hr gina 218
TX Longtime GOP Texas Gov. Perry wins another term (Nov '10) 5 hr Defiant1 22,191
TX Who do you support for Governor in Texas in 2010? (Oct '10) 8 hr Larry Driscoll 17,736
Suicide on the rise among youth in Bexar County 8 hr Who Cares 4
where do they sell k2 in San antonio (Aug '10) 9 hr safromhtown 64

Search the Bandera Forum:
•••
•••
•••

Bandera Jobs

•••
Enter and win $5000
•••

Bandera People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Bandera News, Events & Info

Click for news, events and info in Bandera
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••