First Prev
of 3
Next Last
xando

United States

#43 May 3, 2013
The West is the Best wrote:
<quoted text>
Well ole' pard, believe me when I say it: The problem is all yours. Every one of them there eatin' establishements you mention all do very well and serve up fine vittles..all you gotta do is look at the parkin' lots...dang near every hitchin' post is done tied up!
Dang, ol pardner. I ain't surprised ya'll's ignunt Farmington arse likes them vittles at them thar eatin holes.

If'n ya'll ain't bin outa this here racist dump, I'd imagine it would seem like the world's greatest.
The West is the Best

Albuquerque, NM

#44 May 3, 2013
Turbo wrote:
I have to agree with the Easterner. Farmington is a geographical oddity. Smack in the middle of all this anchient culture lies a community void of any true cultural identity except maybe ricketts and racism?
Red lobster is terrible no matter where you are. If you're from back east you were spoiled with amazing seafood. Who cares if the rl manager is a racist. No one seems to notice the other 25k white trash racists running around.
New Mexicans in general are spoiled with amazing food...unfortunately it hasn't trickled down to f-town. The food in abq., cruces, fuck! Even God damned carrizzozo has better new Mexican food than we do in ftown with a population of 5k soaking wet and counting sheep.
That new Thai place on main is better than any NM food in town. Its a fucking embarrassment. Colorado has better NM food than farmington
...three rivers is good but paying five bucks for a warm flat beer gets old quick.
So if you ignorant uncultured locals can't handle a little criticism maybe its a case of the truth hitting a little close to home.
PS fuck texas
Or meebe your just another whinin' snivelin' Easterner yourself. Grow a pair and quitcherbitchen! I've never heard a bigger bunch of crybabies in all my born days.

Quit lookin' fer someone to hold yer' hand and learn to cook yerselves a meal, for krisakes!

Don't like New Mexico, then don't let the door hitcha' on the way out.

And Texas? Next to New Mexico, Texas is 'bout the finest place to live in all the union. Got land there, too. And ya' ain't no kind a' man if ya ain't got land!
The West is the Best

Albuquerque, NM

#45 May 3, 2013
xando wrote:
<quoted text>
Dang, ol pardner. I ain't surprised ya'll's ignunt Farmington arse likes them vittles at them thar eatin holes.
If'n ya'll ain't bin outa this here racist dump, I'd imagine it would seem like the world's greatest.
Guess snivelin' an-a whining is easier for you mindless sort to handle than actually doin' something 'bout it, eh pard?

Don't like Farmington, get the hell out! Yer just takin' up space here.
Turbo

Rio Rancho, NM

#46 May 3, 2013
Nah, born n raised New Mexico. I love it. But I've traveled enough to appreciate a good museum, a nice dinner, a good show... I just can't get over how stupid people are here.... Its dissapointing. Anywho I own land here and colorado, if that makes me a snob then so be it, family's been here for hundreds of years, name is in the plaza in santa fe, and when I blow loads on your mom it forms a zia.
The West is the Best

Albuquerque, NM

#47 May 3, 2013
Turbo wrote:
Nah, born n raised New Mexico. I love it. But I've traveled enough to appreciate a good museum, a nice dinner, a good show... I just can't get over how stupid people are here.... Its dissapointing. Anywho I own land here and colorado, if that makes me a snob then so be it, family's been here for hundreds of years, name is in the plaza in santa fe, and when I blow loads on your mom it forms a zia.
Nah, your jes' another phony New Mexican..prolly from Colorado but embarrassed to say so... You snivel too dang much. One things fer sure tho, you rate right up there as jes as crude as them city folk. I suggest you go back there so you all's don't get yerself hurt!

Leave country life to the adults!

Yer name's on the plaza..big deal..one of my relative's picture is on U.S. money, and that don't mean squat.
Turbo

United States

#48 May 3, 2013
Right...coming from the guy who can't "proply ferm a sentense", why would someone be embarassed to be from Colorado? Its a pretty amazing place. You should check it out sometime.
Also, this is America. We speak English. Learn it or get the f out.
Ill try not to get hurt, snivelling and what have you.
I know you have to be getting a kick out of acting like an idiot. No one is actually this shamelessly unapologetic about being so unbearably ignorant and stupid as you sound. So, I guess congrats, you parody your dumbass self better than I ever could
xando

United States

#49 May 3, 2013
The West is the Best wrote:
<quoted text>
Guess snivelin' an-a whining is easier for you mindless sort to handle than actually doin' something 'bout it, eh pard?
Don't like Farmington, get the hell out! Yer just takin' up space here.
Why, pardner, what's wrong? You can dish it out, but ya can't take it?

HAHAHAHA
The West is the Best

Albuquerque, NM

#51 May 3, 2013
xando wrote:
<quoted text>
Why, pardner, what's wrong? You can dish it out, but ya can't take it?
HAHAHAHA
Yer the one doing all the bellyakin' there pard. Mayhaps you just need to admit you can't handle the real west and scurry off back to Tempe! Best parts of ole Arizona territory is away from that place. Oh, and yer Governor's pretty dang good!

If'n I couldn't handle it, why am I comin' on back here to get you to chase me 'round in circles?

It's kinder like shootin' fish in barrel with you folks! And ole' "Good Eats" must be constipated agin'..ain't seen his drunken mug round a spell. Must be stuck in the bathroom without TP!! Or maybe he passed out in the ole outhouse! Bwaaaahaaahaaa!
Ted Nugent

Farmington, NM

#52 May 6, 2013
Chef Bernie's A+ clean kitchen too
Adglaani Tso

Dillwyn, VA

#53 May 6, 2013
Ted Nugent wrote:
Chef Bernie's A+ clean kitchen too
I worked at Chief Burnit's in the early 80's washing dishes (actually just rinsing them coz Burnit was too cheap to buy detergent). Saw a Mexican't knife his Navajo girlfriend in the seating area. Chased her around and kilt her, couldn't do anything.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Aztec Discussions

Title Updated Last By Comments
News Martinez prefers to stick to issues (Jun '10) 54 min Yeah 6,973
Sexual 15 hr Make me 1
Barack Obama COUNTDOWN Clock 1000 days left & c... (Apr '14) Sat 47 days remaining 676
News Two small children in distress after being left... (Aug '10) Dec 1 Tuylo 417
News 4 US Senators :Ask the Army Corps of Engineers ... Nov 28 Where are the Lea... 1
chance of a lifetime!!!! Nov 26 Twizzler937 1
News CCSD board member files motion addressing claims Nov 21 Whammer Jammer 1

Aztec Jobs

More from around the web

Personal Finance

Aztec Mortgages