Tiffany Gibson
First Prev
of 3
Next Last
whoa

Lexington, KY

#48 Dec 19, 2010
u guys have the wrong Tiffany, this girl that started this post is about 14 or 15
ted

Grayson, KY

#49 Dec 19, 2010
justin wrote:
no but seriously nobodys gonna fight you tiff. If they were they would have said somethin to you not a computer screen
Weren't you two gonna get married?
RCB

Ashland, KY

#50 Dec 24, 2010
Well its obvious that the REAL tiffany didnt post this, but since the real tiffany has been on here, here you go sl*t:
All I have to say is you have no one fooled. Shes not even a class A tramp, shes just a flat out F*CKING used up, recycled gutter trash wh*re *LITERALLY*. I wish I had a dollar for every hole on your face, and every man you have slept with, I would be the richest person in the world. But seriously tiffany, your a wh*re. Close your legs, clean up your nasty *ss pussy, get some f*cking surgery, change your fake *ss wannabe gangster black attitude, and get a life. You can get p*ssed all you want -TRUTH HURTS B*TCH- SO GET P*SSED AND PROVE US RIGHT.
You know why all the guys on here want you??? Because your EASY, SLEAZY, AND FUN TO THROW AWAY. Most of the guys on here would f*ck ANYTHING, and if they knew who you really are, they wouldnt touch you with a f*cking 10ft pole. Buts its obvious to know whos trash and whos not in this town, one way being if they had or have ANYTHING to do with you.-CANT TURN A NASTY *SS WH*RE INTO A HOUSE WIFE- especially if its YOU, thats for d*mn sure.
bri-ann

Ashland, KY

#51 Dec 24, 2010
Thanks to you I learned what a home wrecking wh*re really is. I dont hate you tiffany, I just pitty you, I want to meet you, to know what made you the wh*re you are, what made u so low. You ALMOST fucked up something good for me, but honestly I thank you, because I finally learned to f%cking let go of the past and that easy people have a bad past too, and theres a reason you do what you do so to a LOW shallow degree I appreciate you.

I want you to get In my shoes,
just to see What it's like to be me,
I'll be you, let's trade shoes
Just to see what it'd be like to
Feel your pain, you feel mine
Go inside each other's mind
Just to see what we find
Look at shit through each other's eyes
But don't let 'em say you ain't beautiful
no one deserves to be THAT low
Kim

Ashland, KY

#52 Dec 24, 2010
RCB, can we be friends? lmfao Couldnt have said it any better myself. Trash, is an understatement. Punk, is an understatement. Hell, any degrading word, is an understatement for this 'girl'. Its no wonder you have parental issues. i wouldnt want to claim you either. you're an embarassment. I pity them, not you. oh well, one day her AIDS will kill her off, and Ashland will be rid of one less piece of trashhh. She wont do anything anyway. Shes a pansy.:)
concerned parent32

Flatwoods, KY

#53 Jan 14, 2011
I need to chat with the Tiffany that went to Fairview high school plz thank you I miss you Baby
Justin

Richmond, KY

#54 Oct 4, 2011
no, we were not even close to getting married. lmao

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Ashland Discussions

Title Updated Last By Comments
Boyd Baseball 20 min Hmm 6
How does a person change? 21 min Why 14
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 24 min Wendy 171,898
girl at ymca 1 hr CoolStoryBruh 4
cathy kendricks 1 hr Horse hoof 11
BCDC Inmate wearing deputy jailer uniform picture 1 hr Citizen 31
Best divorce attorney in Ashland 2 hr Recently divorced 3
Donny Prater 17 hr tiffany 29

Ashland Jobs

More from around the web

Personal Finance

Ashland Mortgages