Trying to get some infor. on Ferndale...
First Prev
of 3
Next Last
Know

Somerset, KY

#42 Nov 17, 2012
If apts are open how quick can u get one if youve turned in ur stuff? Does anyone know how long background check takes? She told me wednesday she was hurrying it up so I should hear from her but I havent yet. Ive never been in any trouble. Just wandering how slow this is cause I need it soon!
Well now

Corbin, KY

#43 Nov 17, 2012
If you move in I hope you get into the first section by the laundromat. The second building isn't so bad. Anywhere else and you're gonna have issues. Make sure you lock your car doors and don't leave anything outside. If you got kids don't let them ride the bus to school or play with the children there. They stay sick all the time and carry lice.they say they clean the apartments but they don't. Be sure to clean it and use the cockroach and bed bug spray. Might would want to use a flea bomb as well. Do not go into anybody's home either. Most drink and do worse things besides pot. My sister lived there and it was so had that she moved out within 6 months. If you could get into the one at Pineville you are better off. You are probably looking and lucky to be in by Christmas. Good luck. You're gonna need it.
Just want to know

Madisonville, KY

#44 Nov 26, 2012
Does Eddie Carroll live there havnt seen him in years he used to b a doll
Still

Madisonville, KY

#45 Nov 26, 2012
Just want to know wrote:
Does Eddie Carroll live there havnt seen him in years he used to b a doll
Still looks ho
usedtobe

Harlan, KY

#46 Apr 20, 2013
Well I worked there for 2yrs and its not horrible.the person that runs it wants to have all control over u,but other then that. It's. Ok.I was a guard there. And no adults had curfew ..if they have a good guard there it would be a descent place to live.but be warned,if the manager catches you talking to some she doesn't approve of,its curtains.loland whatever you do,if you happen to fal for someone that the manager doesn't like,find you guys somewhere else to live lol...oh and one more thing,john and mark,the twins will help u anyway they can.they also work there and are good fellas
Ohh

Corbin, KY

#47 Apr 26, 2013
And if u do happen to "fall in love" with someone up there, make sure u ain't married first! U would think that goes without being said. But not with some azz holes.
eddie

Dexter, MO

#48 Apr 27, 2013
yeah dont be like dewayne instead of working allnight he parked his car then walked to a certin womans apt for half the night then if her cjild got into any trouble he wouldent do anything about it.
Ohh

Corbin, KY

#49 Apr 27, 2013
eddie wrote:
yeah dont be like dewayne instead of working allnight he parked his car then walked to a certin womans apt for half the night then if her cjild got into any trouble he wouldent do anything about it.
Ohh u mean "stuck in the 80's crissy?" Lmao
haha

Dexter, MO

#50 Apr 27, 2013
you got it

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Artemus Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 4 min Bigelow 160,914
Who has had fun behind Warners bolder holder fa... 19 min Oops 1
I'm wondering what color Panties you're wearing... 22 min Commandos 4
Bell County chamber 31 min Business 2
Looking for Debbie lawson 43 min Misunderstood 7
Is Bill Ferro on Disability? 1 hr Just saying 2
Looking For A Big Beautiful Woman 2 hr lady toe lover 32

Artemus Jobs

More from around the web

Personal Finance

Artemus Mortgages