First Prev
of 2
Next Last

Since: Nov 11

Location hidden

#22 Feb 7, 2012
Suppose a drug bust idk.. that service is a local service for delivery of goods... so I hear
lol

Salem, VA

#23 Feb 7, 2012
youdonotknowmyname wrote:
<quoted text>
You used the wrong "your" LOL It would be, "If you're going" and you also used the wrong "there" it would be "behind THIER back" Really? SOME PEOPLE.
They also used the wrong "since." It should be "makes sense or doesn't make sense." lol
lol

Salem, VA

#24 Feb 7, 2012
Appalachian Americans wrote:
yeah lol just see if anybody catch it lol
"catch" should be "catches"

I caught that! Bahahaha!
lol

Salem, VA

#25 Feb 7, 2012
Appalachian Americans wrote:
<quoted text>
MAKES SINCE:::you people make me sick if your going to talk about someone you should have
DOESN'T MAKE SINCE:: tell balls about your self to put your real name cause
MAKES SINCE::cause anyone can hide behind a computer screen and talk about someone behind there back
..........
Here is what ya ment::: You people make me sick, if your going to talk about somebody you should have at least have the balls to put your name. Anybody can hide behind a computer screen and talk about one another.
P.S. You didn't put your name so why would anybody else??????
I hate forums like this and topix needs to change the way the do $HIT....
Oh and "ment" should be "meant." I love correcting people! Thank you, Appalachia! lol

Good grammar is scarce in Wise County! How sad!
Appalachian Americans

Hartsville, TN

#26 Mar 1, 2012
Grammar should only be used when being professional and being in APpalachia they ain't no use in it yall!!
juss sayin

Knoxville, TN

#27 May 5, 2012
you ppl need to get ur shit straight....henry didnt "roll" on nobody....how bout u talk bout dustin vanover and rocky eldridge....they the narcs up in the town!!! so ya need too keep ur mouths shut and you'll see what comes out in court!! Rocky and dustin wanna make it look like henry's the one doing all this shit when really their dumbasses got caught and puttin the blame on henry....so the next time u wanna call someone a narc get your information straight before u start poiting fingers!!
lame

Blacksburg, VA

#28 May 5, 2012
what the hell! have each of you read what you have posted!? most of these comments sound very stupid. if you wanna know something go ask, or read the news paper, watch the news. then the ones correcting grammar. geez you guys get a life. each of you go back and read all these comments on this post and see how stupid and off subject this post gets.
juss sayin

Knoxville, TN

#29 May 6, 2012
To "lame" why dont u put ur name as "lame-ass"....cuz thats exactly what u are if u dont got nothing bout the subject to say then dont say nothing at all.....ppl and be so stupid...gahhhhhh!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Appalachia Discussions

Title Updated Last By Comments
Cops sitting at wal mart hill 18 hr ghgfdsee 11
Town Manager wanting to keep secrets (Mar '13) 19 hr help 28
drug bust in norton 22 hr absher 1
JIB Raider Football Wed hmm 2
Little Leauge or Babe Ruth (Dec '11) Tue The Board 71
City makes drug arrests Tue Seriously 10
Starting a paranormal investigative group in th... Oct 21 JDale 17
Appalachia Dating
Find my Match

Appalachia Jobs

Appalachia People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Appalachia News, Events & Info

Click for news, events and info in Appalachia

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]