21+ yr old hot women in gouvy

Posted in the Antwerp Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of37
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
yeah

Gouverneur, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 25, 2013
 
im a 28yr old male attracted to the beauty of women and i just moved here a yr ago im single and looking oh did i mention im attractive :) show confidence lady's if u know ur hot shout it out!!! but please b older than 21
wow

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 26, 2013
 

Judged:

1

1

and you posting on topix show the exact reason you are single. Pathetic bro
Danny

Hermon, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 27, 2013
 
Try Casey Garlough you two would make a great couple.
Anonymous

Gouverneur, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 27, 2013
 
Casey garlough is not attractive!!!!
Danny

Hermon, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 27, 2013
 

Judged:

1

lmao! Shes attractive enough for some douche trying to hook up on topix.
Anonymous

Gouverneur, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jan 27, 2013
 
Lmao!!!!! Bt he likes little boys;)
lmfao

Gouverneur, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jan 27, 2013
 
Yeahhh!! Wattt!! O!K!:)
Friendly

Gouverneur, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jan 27, 2013
 

Judged:

4

2

2

Try Aliza Larock, or the Prashaw sisters
2sense

Cortland, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Feb 10, 2013
 
and who would danny the douche be?
gouv

Gouverneur, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Feb 11, 2013
 

Judged:

1

1

kristen kulp
Bobbi Prashaw

Bellevue, WA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Feb 12, 2013
 

Judged:

1

1

sorry u are'nt getting this Prashaw sister i got i man and i'm not looking for another one....
yuck

Queensbury, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Feb 13, 2013
 
Lmao I'm sure they were talking about the other to you know the less fat ones that don't have five kids with four fathers haha
Bobbi Prashaw

Bellevue, WA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Feb 13, 2013
 

Judged:

1

1

omg that is so funny ha ha ha ha thanks for the laugh and i'm not fat i'm pregnant idiot and honestly idc what u think about me cause in the end ur still thinking about me for some reason sorry ur lifes so boring u got to worry about mine and weather i was fat or not it don't matter cause i got a man who loves me no matter how big or small i'am
xyz

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Feb 13, 2013
 

Judged:

1

1

I know some women in their early 40s that are frigen hot! I wont put thier nmes on here bc they are too good for this trashy site.
Dan the Man

Gouverneur, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Feb 14, 2013
 

Judged:

1

1

xyz wrote:
I know some women in their early 40s that are frigen hot! I wont put thier nmes on here bc they are too good for this trashy site.
Yep, Bobbie Prashaw is one of them!!
wizard

Framingham, MA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Feb 16, 2013
 

Judged:

4

2

1

Kristen kulp is a old nasty pig just like all the friends she hangs with... I puke in my mouth everytime I see them... Yuk
haha

Queensbury, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Feb 16, 2013
 
Pregnant thats your excuse... with another poor child that will be taken or put into foster care. Also be put through using becuase you still are shooting up. To bad god wont make u unfertil. More money youll get for being a scum and poppin um out. If youcared as much as shooting about not having your children youd be golden. And hunny i dont think anyone willingly thinks about you just hard not to comment when something is said.
Last night

Westfield, MA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Mar 3, 2013
 
I had her and one of her friends at the Santa time.
Where

Cortland, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Mar 4, 2013
 
Where do all the girls go to dance now that palms is gone.
shoot

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Mar 12, 2013
 
Hit up eric hunters girls. Shes gotta be one fine piece of ass. Hes one lucky man. That girls a walking goddess.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of37
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
•••
•••

Antwerp Jobs

•••
•••
•••

Antwerp People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••